31. Bölüm

7 2 0
                                    

         DORUKDAN
 
 Saat gece bi iki gibiydi derini özledim bi beş dakika eve uğrasam bir şey olmaz. Eve vardım derinin odasına gelince sesinngelmiyor oldugunu fark ettim. Demekki uyudu bendekide akıl bu saatte uyanık olacak hali yok. Oraya girdim yatağının yanına geldim yorganı kafasına kadar çekmiş. Yorganı çektim derin, derin yok bu nasıl olur? Hemen balkona baktım yok yok yok!!! Aşağı indim korumalara
  -Ben size demedim mi ? Bu kız nerde onu bulun arayın ölmek istemiyorsanız!!!!!

  -Tamam Doruk Bey.

Adamlar evi mi ariyolar?

  - Siz salak mısınız? Kız kaçırıldı bizim eve mi saklayacaklar?

 - Pardon doruk bey.
 
  -Defolun gözüm görmesin sizi!!

- Tamam doruk bey.

  Bunu yapanı bulursam kimsenin tahmin edemeyeceği şeyler yapıcam!!!

       DERİNDEN

 Bu bu olamaz görkem olamaz !!!???(görkem derini aldatan eski sevgilisi. Doruk onu vurduğunu zanadiyor hatirlamayanlar için. )

Süpriz beni özledim mi? Ahhh tabiki özledim.

  -Pislik beni bırak!!😲😲

  -Ağzını kapatın. Biz böyle daha iyi anlaşırız.😉😉

 Görkem yanıma yaklaştı ağzımı açtı tam beni öpecekken yüzüne tükürük attım. Bana çok hızlı bir tokat attı.ağzım kanıyodu.

   -Derinin pardon istemeden oldu.

  - Bir bana derinim diye sadece doruk seslenebilir iki piskopatsın odunsun delisin!!!

 - Ağzını kapayın. Hee bide bu odum senin için yanıyor.

  -İğrenç!!

 -Baybay beni özliyeceksin ama doruğa bakmam lazım.

Korkuyorum bu adam bize zarar variyo neden ben neden biz hayatın neden bu kadar kötü??? Doruk beni bulmalı.

           DORUKDAN
 
   Derinin üzerindeki cipiesi  takip ediyorum. İyiki takmisım kaçırılacağını tahmin ettim. Tehlike altında olan herkese takmistim. Bi harabe eve vardım bu kişi kim beni ilgilendiez sonuç olarak ÖLECEKKK!!! 3 katlı bi evdi. İçeri girdim önüme geleni vuruyordum. Sanki herşey aģır çekimdeydi. Bi oda kilitliydi silahla kırdım. İçerde derin vardı bana bi hareket yapıyordu ama anlamadım. Bi anda derinin arkasında Görkem belirdi. Ama bu olamaz ben görkemi öldürmüştüm.

    -Selam doruk.

  -Ama sen ölü olmalısın ben seni vurmuştum??

Ahhh doruk ben beyinsiz miyim? O gün derinden beni affetmesini istiyecektim ama sen hep yanindaydın seni araştirdırdım mafya olduğunu öğrendim ćelik yelek giydim. Iyikide giymisim .

 -  İyiki. Yoksa seni şimdi acı çekdire cekdire öldüremiyecektim. Ama bi sorun varki sen ne diyeceksin biliyor musun? Keşke o gün çelik yelek gitmeseydi diyceksin!!!

-  Varya yemin ederim ki sana derinden vazgeçtim beni sevmiyo zorla güzellikte olmaz.

      -Akıllandin ama çok geç be görkem .

     -Derin benim olamazsa kara toprağın    olur.

   Görkem derini alip bolkona geçti ve onu attı olamaz. Sonrada kendini vurdu hemen asaği indim derini kucakladim hemen arabaya bindim başi bası ćok kaniyor. Hastaneye geldim derin lütfen beni bırakma😢😢
(Derine ne olacak?)

                  KİM BİLİR????

Kim Bilir?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin