DORUK'DAN
Kitapların arasında kamera vardı ve ben bu kameraları buraya koyduğumu hiç sanmıyorum. Hemen Ceren'i aradım bana yardım edecek tek arkadaşım çünkü teknolaji okumuştu. Hemen aradım ( cerenin konuşmaları - böyle gosterilecek).
Doruk: Ceren hemen buraya gelmelisin Gizem beyinsizi bana oyun oynamış. Evde kitapların arasında bibloların arasında kısaca tüm oturma odasına kamera koymuş . Bana o iğrenç olayı yaparken bi kamera var tek o şifreli ve onda Derinimi inandırcak kadar bilgi olduğuna inanıyorum, daha doğrusu inanmak istiyorum ...
- Tamam hallederizde sabahım 6 sında beni bunun için aradın bunu bana sabahda söyleyebilurdin. Neyse sana iyi geceler.
Doruk: Tamam. İyi geceler.
DERİNDEN
Sabah 6ydiama ben erkenden kaltım. Okullar açılmıştı. Universitenin ilk günü! Okula gitmek için hazırlanıcaktım ondan ayrıldıktan sonra kendimi alışverişe ve makyaja adadım. İyiki bizim okulda herşey serbest. Giydiğim kîyafetler ve makyajım:
Bilgisayardan şarkımı açtım.
YAZARINIZDAN
Yine Derin'den devam edeceģim am şunu bilmenizi isterim Doruk'da bu şarkıyı dinliyor hatta çalıyor. Devam edelim.DERİN'DEN
Şarkının en sevdiğim yerine gelmişken telefonum çaldı arayan Yağız' dı açtım( yağiz'ın konuşması bu işaret ile gösterilecek)
- Günaydın Derin sana bir şey sorucam müsaaitsen😥😥😥
Derin: Sanada tamam sor
- Okula beraber gidebilirmiyiz Gizem ile gitmek hiç istemiyorumda.
Derin:Tamam benim için uygun senide anlıyorumda siz Gizem ile nasıl aynı sınıfa gidebiyorsunuz?
- Biz aslında ikiziz .
Derin: Hmmmm neyse ne zaman gelirsin?Ben kahvaltımı bitirdim.
- Geldim in aşağıya o zaman.
Derin:Tamam.
Arabada radyo dinlerken şarkılarınızı bekleriz dedi bende hemen aradım ve şöyle dedim:
Bu şarkı Doruk DEMİRSOY'a gelsin
Sonumda okula geldik herkes bana bakıyordu. Belkide yeni imajimdan dolayı yada yanımda Yağız olduģu için ama sevdim ilgi görmeyi.Doruk 'la iken bana kimse bakamıyordu galiba mafya olduğundan herkes ondan korkuyodur yani. Aslında baya hatta baya bi çalışkanım hatta okula gitmediğim o 3 haftada bütün notları aldım, çalışkanlar en önde oturur deģilmi bende böyleydim ama şimdi en arkada sevgili şarkımı açtım hafif bir sesde çünkü derside dinlemeliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim Bilir?
RomanceBU KİTAP WATTPAD'E YAYIMLADIĞIMIZ İLK KİTAPTIR VE BÜTÜN CRİNGELİKLERİ BARINDIRMAKTADIR TŞK Günlerden pazartesiydi ve yine o lanet olası alarm çaldı. Bir gün elimde kalacak şu alet. Okula gidip o züppeleri görme zamanı geldi ve bu durumdan hiç hoşla...