17. Bölüm

16 6 0
                                    

    Derin'den

Saat sabah 6 . Uyku yanıma bile uğramıyor. Bırak uğramayı yanımdan geçmiyor. Telefonumu aldım elime .

'Aşkım😍' kişisinden 43 Cevapsız arama' yazıyordu.

Kendi kendime
— Sen daha çoook ararsın .
Bizim kızları aradım.  Yani Ceren ve Defne

Derin: Aloo kızlar bir kafede oturmaya gidelim mi?

Defne: Sen iyi misin? Bu normal değil de.

Ceren: Defne sus bi! Kız kendini iyi hissediyor demek ki.

Derin: Uzatmayın . Uzay kafesinde.

C&D: Tamam.

Arabaya bindim. Trafik ışığında durdum. 
Birden kendini bilmez bir öküz bana çarptı. Hemen çıktım dışarı.

Derin: Öküz!

Yagız: owww sakin. Özür dilerim. İsteyerek olmadı. Benim arabamda bir hasar yok. Seninkindede yok. Problem yok o zaman.

Derin: Bence randevu al bir göz doktoruna. Plakayı söktün görmüyor musun.

Yagız: Benim adım yagız. Senin ?

Derin: Ben de Derin memnun oldum. Dedim. Birden gözümden yaş geldi.bu doruk ve benim katsışasmamın aynısıydı. Ama doruk yoktu...

Yagız: Özür dilerim üzdüm sanırım . Tutanak tutalım.

Tutanak vs. Tuttuk. Soyadı kısmında
'Uysal' yazıyordu. Baba adı ise ' Selim' yazıyordu. Bu bana tanıdık gelmişti. Evet gizem . gizemin babasının adıda selimdi. Soyadlarıda aynıydı. Yagız arkasını dönmüş gidiyordu.

Derin: Dur! Gizem kardeşin falan mı?

Yagız: Evet.

Derin: Ah ne hoş . böyle bir ablanın böyle iyi bir kardeşi olması çok garip. Sen iyi o kötü...

Kim Bilir?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin