29. Bölüm

5 3 0
                                    

     DERİNDEN

Korkuyordum... Bizeen ne istiyordu ve kimdi? Doruk hemen telefonunu çıkardı çetesini çağırdı birde cem ve cereni. Onlar geldi. Doruk
 -Derin sen ceren ile birlikte odana geç biz konuşacağız.
 - Tamam.
Cerene her şeyi anlattım. İlk yürüttüğümüz fikir annemdi. Beni geri kazanmak için korkutuyor olabilir. Annem bunu gerçekten yaptıysa yüzüne bakmam!!! Biz ceren ile konuşurken doruğun bağırıuordu. Herkes gitti. Doruk evin yanlarına adam koymuş. Ceren ile beni aynı yatağa koydu yastığımızınbaltina silah ve bıçak koydu. O da odada nöbet tutuyordu. Sabah uyandığımda direk Defneyi çağırdım. Kapı çaldı nen aşağı indim ama doruk daha aceleci davrandı. Defneye her şeyi anlattım sinra bi güzel kahvaltı yaptık.

    DEFNEDEN

Sabah derinimin beni araması ile uyandım. Onlara ayyy yani eniştemizin evine gidicem ; D . Doruk kapıyı açtı hemen derinin yanına gittim. Derin bana dün yaşadıklarını polise gidelim dedim ama o istemedi kahvaltı yaptık. Telefonum çaldı. Arayan Yağızdı.

-  Alo efendim yağız
 
 - Şeyyy bu günümü seninle geçirmek istiyotum hezeriz sinaamya filan gezeriz ne dersin?

  -Hmmmm tamam  ne zaman çıkarız?

  - Saat 11.31 12.00 da orda olurum.

- Şey birası karışıkta ×××× kafesinde buluşalım.
  -Tamam hoşvakal .
 - Hoşcakal.
 Hemen üstümü giyindim. Derine haber verdim. Kafeye vardım yağız beni bekliyordu.

 -Selam.
 
Selam ilk nereye  gidicez yağız?

 Sinemaya. Sonrasını süpriz.

 Tamam. Hangi flime gidicez?

  Korku gerilim? Ama istersen başka bie şeyede gire biliriz.

  Olur korkuya gidelim.

 Arabaya bindik flime girdik. 3Dydi . Birden önümüze bir şey atladı hemen Yağıza sarıldim. Bendede beyin yokki benim gibi korkak biri neden korku flimi istesinki? Başımı kaldırdım yağız pis pis gülüyodu. Flim bitti. Dışarı çıktık.

   Şimdi nereye gidiyoruz?

  Akvaryuma.

   Gerćekten mi?
 
  Evet.
  Akvaryuma geldik baliķlatla fotoğraf çekildik. Siz siz olun akvaryda flaşla fotoğraf çekinmeyin. Görevliler bana kızdı ve kapı ďışı olduk!!!

Akşama kadar gezdik güldük eğlendik. Sahile doğru yürüdük. Baya bi serindi hava. Yaģız üstündeki kabanı verdi.
 Yaģız haav bayağa bi soğuk sen üşeyecaksin.
  Sen ısınırsan bende ısınırım.

 Hmmm tamam.

 Şey defne benimle çıkar mısın?

 Evett

   BELKİDE AŞK BİZE YÜZÜNÜ GÖSTERİYORDUR

       KİM BİLİR???
 

Kim Bilir?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin