8.rész

1.3K 52 4
                                    

"-a nyerget a alátéttel leveszed a lóról és leteszed oda?-mutattam a kerítésre.
-persze-Ezzel a perszével letudta és levette és oda tette"

~Ivett szemszöge~
*időugrás:agusztus 15*
Amikor utoljára találkoztam Zozoval,azota nem tudom mi lett velem..amint meg hallom a nevét,vagy esetleg ő videóit nézem..akkor nemis tudom milyen érzés jön ki rajtam(mivan?xd)
Hogy mitcsináltam nyári szünetbe?
Őszintén?
Semmit.
Nem mozdultam ki a házamból.Nem vettem fel a telefont.Nem nyitottam kaput mikor csöngettek.persze postásnak igen.
A lovaglást nem hagytam abba.ugyan ugy mentem.Csak annyira mozdultam ki h hetente 3x lovagoljak kicsit.Egyik héten versenyen is voltam.Kata nem jött.Hát mit is mondjak róla..Dijugratásban(nehéz) 6.lettem.
És könnyübe 3.
Na vissza térve..Kata és Patrik élik szerelmes életüket.

*jelen*
Ma van agusztus 15.
Rájöttem hogy nem maradhatok állandóan a házamban.Durván 2 honapig nem szoltam senkinek.
Nem adtam élet jelet.Ugy ahogy szüleim se.Na mind1.
9 körül rávettem magam h menjek ki.
Hát tessék..kimegyek!
Elindultam kicsit gyorsitott tempoval,hátha előbb érek oda.Hova is megyek?Meg miért?
Én magam se tudom miért megyek..de megyek..már meg érkeztem..a Kempfházhoz..
Nagy nehezen becsöngettem..Meg lepetésemre Kata és Patrik nyitottak ajtót.
-URISTEN,IVETT TÉGED IS LEHET LÁTNI?MI TÖRTÉNT VELED?-orditotta hogy szerintem Budapestig lehetett hallani,és meg ölelt
Erre bekönyeztem , hogy ennyire foglalkozik velem.
-hiányoztál-suttogtam
-te is nekem-mondta Patrik lányos hangon😂

Na hali❤ tudom régen volt rész:(de az azért volt mert tanulnom kellet,meg nem nagyon jött iklett..
De itt van❤😂
Ha tetszett , kérlek nyomj egy: 💥-ot
Meg kommentbe ird meg h mi jó vagy mi rossz.
Na kövi résznél tala❤
Addig hali❤😘

Zozo és Én/BEFEJEZETT\Where stories live. Discover now