37.rész

967 31 16
                                    

"-Na ez az előjáték nála,Vigyázz Ivett-mondta röhögve Patrik
-Kuss-mondtuk egyszerre."

~Ivett sz.sz.~
-Jolvan akkor gyors felmegyek és átveszem a gatyóm-mondtam és fel szaladtam

~idő ugrás:19:00~
Sokáig voltunk a lovardába.Haza fele s többiek leszakadtak tölünk.Zozoval mentünk kettesbe.Mikor beértünk a házba mondtam h megyek fürödni.
Miután mind ketten megfürödtünk (külön-külön)
Na térjünk vissza az elejére.

Mikor én megfürödtem Zozo ment utánam.(kihitte volna) Amig ő fürdött kerestem valamit a szekrényemben.Ekkor hirtelen Zozo puszilt bele a nyakamba.

18+ jelenet jön c: ,egy ember kérésére,szerintemDingok tudja😏😂❤

Mosolyogva szembe fordultam vele..mikor megfordultam Zozon nem volt ruha.Utána megcsókolt és a nyakamat kezdte csokolgatni.Egyre szaporábban vettem a levegőt..a bizsergető érzés miatt.Kezzemel Zozo melkasát és vállát kezdtem simogatni.
Aztán megéreztem valamit odalennt.Zozo férfiassága volt.Egyik kezemet rácsusztattam és átfogtam.Éreztem hogy kemény,forró és még lüktet is egy picit.Zozo a kezeit a polom alá vezette,és megfogta a melleimet.
Zozo hirtelen felkapott és nyengéden az ágyra dobott.Zozo négykézláb fölém mászott és felhuzta a pólómat.Közel hajolt és finoman,ovatosan beleharapott.Aztán megint a nyakamat kezdte csokolgatni.Én közbe lenyultam az egyik kezemmel Zozo férfiasságához,és fel-le mozgattam rajta a kezem.Másik kezemmel Zozo haját turkáltam.
Ismét csokolozni kezdtünk.Zozo egyik keze lecsuszott a lábam közé.Szerintem Zozo érezte h nedves , ezért egyik ujját bedugta.Aztán Zozo két ujjával nyult be és ki-be huzogatta,Mi alatt a nyakamat és a halántékomat csokolgatta.
Párperc múlva elhúzódott tőlem és a ruhájából egy kotont huzott elő.Közbe levettem a pólómat.
Aztán megint fölém ereszkedett és betolta a férfiasságát belém.Rögtön felnyögtem,de nem fájt.Zozo várt pár másodpercet hogy megszokjam a méretét,aztán elkezdett ki-be járni bennem.Úgy éreztem hogy mindj elfogok élvezni,de nem akarom hogy ilyen gyorsan vége legyen.Ezért eltoltam magamtól egy kicsit Zozot.
-baj van?
-nincs,csak mindjárt elmegyek,váltsunk pózt,nem akarom hogy gyorsab vége legyen-mosolyogtam rá
-Hogy akarod?-kérdezte
-Hátulról-feleltem rögtön
Fel térdeltem az ágyon.Zozo kis terpeszben mögém térdelt és behatolt.Már kellemes fájdalom árasztott el.De ettől volt jó.
Zozo váltogatott egyszer nagyon gyors tempóra váltott,egyszer pedig lassab volt.
Amikor elmentem,hosszú orgazmusom volt és olyan remegés jött rám,hogy alig tudtam uralkodni rajta.Miután lecsengett kifujtam a visszatartott levegőt.Zozo kihuzta a férfiasságát és ahogy ránéztem tudtam h ő is elment.Egyszerre mentünk el.Lefeküdtünk egymás mellé,és elaludtunk.

18+ rész vége:)

Remélem tetszett ha igen akkor:💥
Holnap hozok sok részt hozok,na halii❤🙌🙌😘

Zozo és Én/BEFEJEZETT\Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz