10.rész

1.3K 47 5
                                    

"Már kezdtem jobban lenni..mikor lenem ért az a személy akivel nem akartam találkozni..Najo itt 50-50% hogy találkozok vele mert itt lakik.."

~Ivett szemszöge~
Lépéseket hallotam,szerintem Többiek is.Na kit látunk?hát ki jött le?Hát persze h Zozo.A szivem a torkomba dobogott mikor megláttam.Vajon szeretem?igen.Amikor elsőnek megláttam már akkor is belé szerettem.
-Sziasztok-mondta
-hali-mondta Kata és Patrik egyszerre.Én csak ültem és néztem őt.Ő is engem.Nagy nehezen meg törtem a "kinos" csendet.
-Hát akkor én megyek,Sziasztok
-Szia-mondta Patrik,Kata meg elindult velem az ajtóhoz.
-ugye tudod hogy nem csinálhatod ezt sokáig?
-neked könnyű..Na szia!-és elmentem.De már megbántam hogy kiléptem az ajtón.Most láttam Zozot utoljára..
~Idő ugrás:december 20~
December 20 van.Épp suliba ülök.Az utolsó orán.Agusztus óta nem láttam Zozot.Ennyi volt.Kiléptünk egymást életéből.Gondolkodásomat a csengő zavarta meg.+ a tanár mondandója.
-Szoval gyerekek,Boldog karácsonyt,Boldog újévet,boldogságba gazdak ünnepeket..blablabla
Nem érdekelt és mentem ki először,és mentem haza.Sietőebbre vettem a tempót.Út közbe olyat láttam amit nem kellet volna..Zozo egy szőke picsának a szájába matat(mi a faszvan?ez értelmes?)
Ott helybe tört össze a szívem.Miért?Nem tudom.
De éreztem hogy egy könnycsepp végig megy az arcomon,és mégtöbb.Letöröltem a könnyeimet és szaladtam haza.Amint haza értem lebasztam a táskám,levettem a cipőm,kabátom és felmentem a szobába és bezárkoztam.

Hali uj rész:)
Remélem tetszik,ha igen :💥
És commentelj
Ma még jön rész,na hali❤🙌

Zozo és Én/BEFEJEZETT\Where stories live. Discover now