42.rész

905 24 4
                                    

"Nem volt valami nagy szám,ugyan ugy nézett ki mint egy rendes szállodába lennénk."

~Ivett sz.sz.~
Amint végig néztük a "szobánkat",lepakoltunk és mentünk enni valamit.(tudjátok h a földszinten van olyan sajátkiszolgálos izéxd)
Miután meg kajáltunk mentünk vissza.Átöltöztünk és mentünk aludni.

~Időugrás: Jan. 5~(mondjuk azt hogy Jan 5 van a sztoryba)

Reggel csoda szép madár csicsergésre keltem..a faszt,Katára keltem.Mivel rám ugrot és azt mondogatta"kelj fel"
-Még 5 percet anya-mondtam full álmos hangal
-nincs 5 perc,gyerünk öltözz-fenyegetett meg Kata
-oké,chill kelek
Amint kikászkálodtam az ágyból a fürdő felé vettem az irányt.Mint mindig sminkel kezdek.Most kivételesen nem egyszerű sminket csináltam,hanem kicsit erőteljesebbet.
Ehhez sötét rúzst választottam.

Miután sminkel kész lettem jött a hajam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Miután sminkel kész lettem jött a hajam.Hátul egyesbe fontam be.(van ilyen?xd)
Ez fél óráig tarthatott biztos.Amint kész lettem mentem a táskámhoz, elő venni a versenyes dolgokat.Miközbe én öltöztem addig Kata a konyhába ügyködött.9 óra van.
-Kész a kaja
-oké,megyek
Megreggeliztünk és fogtuk a kobakot,pálcát és elhagytuk a szállást.
Istálloba elég nyüzsgés volt.

~Időugrás: 11:00~
Most jön a díjugratás..Kata full ideges,pedig nem szokott az lenni.

~Időugrás: 13:00~
Most végeztünk,hát mit ne mondjak..Elég jó ellenfeleink voltak..Kata két akadálynál hibázott,én csak egynél.
-Kérem a lovasokat akik a  nehéz díjugratásba vettek rész-szolt a biró a hangosbemondóba...

Halii tudom megint régen volt rész..De elég sok teendőm volt..
Remélem tetszett❤
Ha igen akkor:💥
Ma még jön rész,szerintem🙌❤

Zozo és Én/BEFEJEZETT\Donde viven las historias. Descúbrelo ahora