41.rész

719 22 8
                                    

"zután elindultunk a boxunk felé.Kiderült h egymás melett van.VÉGREE"

~Ivett sz.sz.~
Amint betettük a lovakat a helyükre mentünk ki.Kint megint az a kedves hölgy fogadott minket.Megint megállított.
-Lányok,várjatok-szolt utánunk,mi meg meg áltunk és megfordultunk.
-Miaz?-kérdeztük vissza kedvesen
-a szoba számot és a kulcsot oda szeretném adni-mondta kevesen
-Jajo-megint egyszerre mondtuk
-2.emelet,6-os szoba.Két szobás,egy fürdő,két wc, és a konyha meg a nappaliba"egybe" van-mondta és a egybe szónál macska karmokat rajzolt a levegőbe.
-köszönjük
-Ja és van egy erkély a nappaliból.-mondta és a kezünkbe nyomta a kulcsokat és elment
-na,menjünk a kocsihoz és pakoljuk ki-mondtam

A kocsihoz vezetett út közbe megbeszéltük,hogy először a nyergeket,kantárokat meg a többi lovas cuccot visszük a boxokhoz.
Amint ez megtörtént mentünk vissza a kocsihoz a mi cucunkhoz.
Csomagtartóból kivettük a táskákat.
-Na lányok én megyek,majd hívjatok ha értetek kéne jönnöm-mondta Dávid és megölelt minket.
-Oké sziaa-mondtunk és elhajtott
-Na akkor megyünk?-kérdezte Kata
-Aha,induljunk-mondtam és megindultunk
Nem volt lift,azért lépcsőzni kellet..Nem kellet sokat lépcsőzni mert a 2.emeleten vagyunk.6-os szoba ajtaja előtt vagyunk,és megint baszakszunk a kulcsal.Nagy nehezen sikerült kinyitni,ugyh bementünk.Nem volt valami nagy szám,ugyan ugy nézett ki mint egy rendes szállodába lennénk.

Na hali
Tudom kicsit rövidke rész lett,de most ennyire volt idom.
Ma ki irt központit?:)
Remélem tetszett❤
Ha igen akkor:💥
Hali🙌
MrsKempf
mrskempfzozo01
Dingok
mircsy

Zozo és Én/BEFEJEZETT\Where stories live. Discover now