6.Rész Kicsit unalmas lett sry:( (Szerk.)

1.5K 49 11
                                    

"Mielőtt még mentünk volna a lovakhoz,elmentünk a pucoló szerszámokért,és a felszerelésekért."

~Ivett szemszöge~
Még a nyergesbe voltunk,de Kata megszolalt:
-hallod Ivett,te úgy is előbb kiérsz..-Kezdte , de nem hagytam befejezni mert bele szoltam
-vegyem elő a kötőfékeket,tudom-mondtam nagy vigyorral a fejemen(Mi van?ez értelmes volt?helpxd)
-igeen-kezdett röhögni
Mint mindig,én végzek a cuccok kihozásában,azért rám marad mindig a kötőfékek kihozatala is.5perc mulva Kata is végzett.Végre mehetünk a lovakért.Ugye én Dijlovagló és Díjugrató vagyok,Kata csak díjlovagló.
A lovak most kint vannak,mert hát jó az idő.Bementünk,ugye egy kis dombon van az egyik kinti rész ezért nekünk "hegyet" kell mászni.
-Kata hallod nem bírom-nyüszögtem
-már csak 20 lépésre választanak el ,nyugi-mondta
-Nézd jönnek
-vajon miért?-"gúnyolódott Kata
-hát szia életem,hogy vagy?-mondtam a lovamnak nyávogva.Kata ezt egy nevetéssel díjazta.Közbe rá tettem a lóra a kötőféket.
-na goo-mondtam és elindultam.Kata is jött ,csak ő szarakodott a kötőfékkel..Mint mindig...
-ömh..Ivett..
-igen?
-jön a többi ló is
-tudom,mindig jönnek,na adjad a lovadat kiviszem őt is,csak nyiss,csukh ajtót kérlek
-oké-ezzel át adta a kezembe a másik lovat(értitek sztemxd)
Miután Kata becsukta az ajtót,elvette a lovat és előre siettek.Tudni illik mindig ők mennek elől.Kikötöttük a lovakat,és elkezdtünk pucolni.(nem írom le részletesebben sztem tudjátok h mivan)
Miután alaposan letisztítottuk őket,jött a nyergelés.Mi Katával egyszerre csináljuk..ne kérdezétek miért..először a nyeregalátétet tettük fel.Nekem piros,Katának Kék.utána jött a nyereg emelő(bocsi nem tudom hogy egybe van-e vagy nem ,sry)
Nyereg emelő útán jött a nyereg..ki gondolta volna?Mind kettőnknek barnás a a nyereg.Miután meghúztuk és megigazítottuk a hevedert utána tesszük fel a kantárt.Lényegébe 10 perc alatt lepucoltuk és felszereltük a lovakat.Gyorsan bementünk a nyergesbe(mert oda tettük le a cuccokat)felvettük a lábszárvédőt,kobakot és elő vettünk egy-egy pálcát.Mentünk vissza a lovakhoz....

Támtámtáám új rész
Jeeeh
Remélem tetszett
Na kövi résznél tala addig is hali😘

Ivett lova:

Ivett lova:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kata lova:

Kata lova:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Zozo és Én/BEFEJEZETT\Donde viven las historias. Descúbrelo ahora