"-de hogy?-kérdezte.Én meg megfordultam és elmagyaráztam neki.."
~Ivett sz.sz.~
-Most már értem-mondta Dávid és megcsinálta.Addig én elmentem a pucoló szerszámokért,Nyereg,Kantár és nyeregalátétért.Mire vissza értem,Dávid már kikötötte a lovat.Letettem a cuccokat a helyükre,és kinyitottam a dobozt és elszedtem tisztitani(?).Utána felnyergeltem ,és Dávidnak adtam egy kobakot.A lovat én hoztam,Dávid meg csak jött utánunk.Beértünk a fedett pályára.Elmentünk a székhez,mert ha rááll könnyebben tud rászálni a lora.
-Na,álj a székre és szálj fel rá.-mondtam.Dávid hipp-hopp felszált.
-Na kedves bátyuskám,futoszáron mész,ugyh még nem fogj meg semmit.-mondta és mondat közbe felcsatoltam a futoszárnak a izéjét.(értitek ugye?).A kantárt becsomoztam és betettem a nyereg alá(szerintem értitek).
-és most tedd bele a lábad a kengyelbe.Fogd meg a itt a nyerget.-mutattam oda ahol fogja meg
-ugye nem esek le?-kérdezte
-nem.
-huh,oké
-na elindulunk,elöször lépünk.Kb 1 orát lovagolhatott Dávid.De mondtam neki h elég lesz,mert haza kéne menni pakolni.Ugye holnap megyünk Londonba-be.fél ora alatt végeztünk mindennel.Most megyünk ló szállító kocsit nézni.Mert a lovardának van 4 vagy 5.Az a legjobb h több órás ut vár ránk..mert ugye bátyám kocsival jött,nem repülővel,azért asszem 1-2napos ut..kurva jó.De gondolkoztam hogy oda költözöm..Nem is rossz ötlet..profi vagyok angolból ugyh nem nehezít semmit.sötétkék kocsit választottunk.
Amint választottunk kocsit haza mentünk.még csak 14:15 van.Vam idönk pakolni.Vagyis nekem.elővettem egy fekete nike-s utazó táskát,és 1sapit, 2 pulcsit,4 polot,3 gatyát tettem be.
Bettem verseny felszerelésemet is a táskámba.(verseny gatya,ing) elővettem egy kék lovasutazó táskát.abba tettem a lovascsizmámat.
-DÁVID MENNI KÉNE AZ LOVARDÁBA.-Ordítottam le
-miért?-orditott visszaMa még jön rész.ugy kb 3 még🙌
Remélem tetszett ha igen akkor:💥,és kommentelj
Kövi résznél tali❤
Addig hali❤😘
YOU ARE READING
Zozo és Én/BEFEJEZETT\
Fanfiction"Meg láttam egy szőke picsa szájába matatni" "-Te sírtál?-kérdezte Zozo -mit érdekel?" "Megfordultam és Zozo láttam egy csokor rozsával a kezébe.. -Ivett..Eljönnél velem egy randira? Annyira meg lepődtem hogy nem tudtam megszólalni.." "Megcsalt.Tudt...