"-oké,na szaladok haza hali
-sziaaa
Nahát kezdjük.Elvettem Dávid kezéből a..."~Ivett sz.sz.~
Elvettem Dávid kezéből a táskát és rátettem az asztalra.Elő vettem a kantárt ,megigazítottam és ugy tettem a táskába.Utána jött a nyereg,a nyerget betettem egy kék nyeregvédő huzatba.A nyerget nem teszembe a táskába,azt külön tesszük.A táskába még jönnek a nyeregalátétek.Egy fehér,ami a versenyre kell,és egy piros ,ami edzésre kell,vagy esetleg ha mennénk terepre.Utána a nyeregemelő jött.
A pucoló szerszámos dobozt is külön hozzuk.Enyém kész.Jön Katáé.Kata táskáját elővettem,és először neki a nyeregalátétet tettem be.Neki is egy fehéret,a verseny miatt,és egyet csak ugy,ami neki kék nem ugy mint nekem.Nyeregalátét után jött a nyeregemelő.Ezekután jött a kantár.Megigazitottam és betettem.Az ő nyergét is nyeregvédő huzatba tettem.Neki fekete a huzat.De nem lényeges.
Az én táskámba még volt hely,azért betettem a kobakomat és kettő pálcát.Egy pálca versenyre,egy meg edzésre.Végül nem utolso sorba jöttek a kesztyük.Katánál is ezt csináltam.Amint ezzel végeztem megfogtam a két táskát és bátyám kezébe nyomtam.Ugye egy kézbe elbírta azért oda adtam a pucolo szerszámos dobozt.Én meg a két nyerget fogtam meg.Igy mentünk haza.
19:30-kor értünk haza.Dávid a cuccokat a kanapéra tette.Én is tettem.Fel batyogtam a lépcsőn beaszobámba.meg néztem hogy mindent el-e pakoltam.3x is átnéztem hogy biztos meg-e van minden.
Mikor végeztem az átnézéssel pont csöngettek.Tudtam hogy Kata az.De most nem én nyitottam ajtót,hanem Dávid.
-Sziaaa Ivett-kiabál fel nekem
-sziooo-kiabáltam vissza
Közbe Kata feljött a szobámba,ugyan olyan táskával csak neki rózsaszínbe van.
-Meg van minden?-kérdi
-igen megvan,neked?-válaszoltam egyszerűen
-igen megvan minden.-röhögte el a végét.Remélem tetszett ha igen akkor:💥 és kommentelj🙌
Ma még 1 rész jön,de sztem+1 de az nem biztos.
Na kövi résznél tala 🙌 hali❤😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
Zozo és Én/BEFEJEZETT\
Fanfic"Meg láttam egy szőke picsa szájába matatni" "-Te sírtál?-kérdezte Zozo -mit érdekel?" "Megfordultam és Zozo láttam egy csokor rozsával a kezébe.. -Ivett..Eljönnél velem egy randira? Annyira meg lepődtem hogy nem tudtam megszólalni.." "Megcsalt.Tudt...