25.rész

947 31 5
                                    

"ki se mondtam a mondat végét ,mert megint megcsókolt..."

~Ivett sz.sz.~
Most elöktem magamtól,és kilökődésem az ajtón..hogy lehettem ennyire balfasz?
Reggel Katára keltem.Mivel verseny van.Gyorsan felöltöztem.Mármint a lovas ruházatomat.

~idő ugrás: Csütörtök,6:30~

Ma megyünk haza..gyorsan össze pakoltunk.Lementünk a lovakhoz,a nyerget betettük a kocsiba,a lovakat meg betettük.Már haza fele tartunk..
Nyereményünk:
Kata:
D1= 6.helyezet a 20-bol.
Díjugratás,50-60 cm= 7.helyezet a 11-böl
Díjugratás,70-80 cm= 6.helyezet a 10-böl.

Ivett(azaz én):
D1=5 helyezet a 20-bol
Díjugratás,50-60 cm=4.helyezet a 11-ből
Díjugratás,70-80 cm= 2.helyezet a 10-ből

Haza fele ugyan ott megáltunk mikor jöttünk.Haza úton ugyan ugy teloztam,aludtam,olvastam és zenét halgattam.Azt a dolgot elfelejtettük Dáviddal,ugy csinálunk h megse történt..
Éjfél körül értünk Gyulára.Kata időközbe kibékült Patrikkal,és megkértek h ma menjünk a bulijukba..nagy nehezen bele mentem..De jöjjünk a jelenbe.
Most értünk a lovardába.Kiszáltam a kocsiból Katával együtt és mentünk kihozni a lovakat.Elég sokat szerentcsétlenkedtünk az ajtoval.De nagy nehezen sikerült.Kata oda adta a lovat,mivel segít Dávidnak levenni a kocsiról az utánfutot.Addig míg ők a kocsival izélnak,addig én a lovakat vissza vittem boxba.Utána mentem a kocsihoz a cuccokhoz.Először a nyergeket vettem ki,és vittem be a helyükre.Utána a táskákat,amibe van a kantár,nyereg alátét,pálca és a nyereg emelő.Kivettem és helyükre tettem.Amint a csuktam be a nyergest valaki megfogta a vállam..
Mikor meg fordultam....

Pont a legjobb résznél hagyom abba nem?
Na ma még 2 rész lesz,addig is hali🙌❤😘

Zozo és Én/BEFEJEZETT\Donde viven las historias. Descúbrelo ahora