9.Rész

1.3K 51 6
                                    

"-hiányoztál-suttogtam
-te is nekem-mondta Patrik lányos hangon"

~Ivett szemszöge~
-Gyere be-mondta Patrik,és Kata behuzott
-Mesélj mindent csajszi-kezdte Patrik megint lányos hangon beszélve,nem bírtam ki röhögés nélkül
-Gyere Ivett,ülj le-mutatott a kanapéra
-Hozzak valamit csajok?-kérdezte Patrik még mindig lányos hangon
-Most nem kell,de köszi.
Patrik is leült már ugy kb 2 orája beszélhetünk..

~Zozo Szemszöge~
Fél10 fele valaki csöngetett,nem tudom h ki,mit akar de kiabáltam Patrikéknak hogy nyissák ki,mert nekem nincs kedvem.
Lány hangot hallotam,meg Patrik nyávogását..először nem törődtem vele,de ugy kb 2 ora múlva rávettem magam hogy lemegyek és elküldöm,mert idegesit.Nem tudom miért..meg áltam a lépcső kb 5. Fokján és hallgatóztam.Tudom nem szabadna de meg hallotam a nevem Patrik szájából.

~Ivett sz.sz.~
-Na és Zozoval mi van?-vettet felém egy perverz vigyort Patrik,a mondat után.Nagyot sohajtottam és bele kezdtem a mondandomba.
-Hát..lényegébe ő miatta maradtam a házba..nem tudom de tuti utál..tuti vam barátnője akit jobban szeret,aki szebb ná..-nem fejeztem be a mondatott mert Kata beleszólt
-Na,ha mégegyszer ilyet mondasz..-"fenyegetett" meg
-De ez az igázság..Kinek kell ilyen lány?
-Igenis kellesz neki,csak ő se tudja mit szeretne-mondta Kata.
-szerintem meg nem igy van.-mondtam kicsit magasabb hangerővel..és megbántam..

~Zozo sz.sz.~
-Szerintem meg nem igy van-Mondta az ismeretlen lány,tényleg nem tudom ki az..Kéne emlékeznem?Jaj én hülye..Ivett..Hát Persze..Igenis kell..Tudom több lányt megkaphatok..de nekem csak ő kell..már nem bírtam ezért lépnem kellet..Elindultam a konyha felé..de már megbántam..

~Ivett sz.sz.~
Már kezdtem jobban lenni..mikor lenem ért az a személy akivel nem akartam találkozni..Najo itt 50-50% hogy találkozok vele mert itt lakik..

Uhh hát kicsit rövid sztori..de ma még jön ugy tudom 2 rész:)
Ha tetszet 💥,és kommentbe írjátok meg h min javítsak,vagy h folytassam:)
Na kövi résznél tala
Addig hali❤😘

Zozo és Én/BEFEJEZETT\Where stories live. Discover now