Budim se u svojoj sobi. Premotala sam misli i bila presrećna setivši se sinoć. Ja i on smo ponovo....počela sam da se smejem.
Navukla sam Kaievu majicu i krenula u potragu za njim.
Zatekla sam ga u kuhinji kako sprema doručak. Da li je moguće da se sve više zaljubljujem u njega?
"Dobro jutro!",rekla sam kako bi me primetio.
"O srećo,probudila si se!",okrenuo se ka meni i sa širokim osmehom me poljubio.
"Lepo ti stoji majica!"
"Znam!",osmehnula sam se i sela na radnu ploču.
"Šta ćemo da radimo danas?",veselo sam pitala.
"Mislio sam da odemo kod Arona i Alli ,zahvaljujući njemu se sve ovo desilo!",čudno sam pogledala Kaia.
"Kakve on veze ima sa ovim?"
"Stvarno Lou? Pomoć oko posla?",nisam ni uspela da odgovorim pošto me Kai pozvao za sto kako bi doručkovali.
Sve je bilo tako lepo. Osećala sam se srećno i ispunjeno posle mnogo vremena. Bilo je lepo gledati ga pored sebe. Volim ovo biće,volim ga više od svih granica normale.
Ceo dan je prošao prelepo. Šetali smo,uživali,posećivali lepa mesta. Zahvaljujući njemu shvatila sam koliko život može da bude lep.
"Misliš da će se obradovati?",pitao me kada smo stajali ispred ulaznih vrata.
"Ko? Alli?",jedno mhm napustilo je njegova usta.
"Alli je srećna kada sam i ja srećna!",poljubila sam njegove pune usne i pozvonila.
"Louu!",vrisnula je Alli kada me videla!,"I Kai!",manje veselo je rekla.
"Zdravo draga kumo. I dalje me ne podnosiš?",šaljivo je rekao na šta se Alli izbečila.
"90% osoba te ne podnosi. Zašto bih ja spadala u tih 10%?",rekla je sarkastično i pozvala nas unutra.
"Imamo novosti za vas!",doskakutala je do Arona."Nosim dečaka! I daćemo mu ime John!",čuvši ime,srce mi se istopilo. Ne znam kada sam poslednji put zaplakala od sreće.
Došla sam do nje i snažno je zagrlila.
"Alli odkud sad to?"
"I sama znaš da su me tvoji roditelji odgajili. Tvoj otac mi je pružio pravu očevu ljubav,to je najmanje što mogu da učinim. Vidiš Lou,na svet ću doneti još jednog Johna,još jednog heroja!",obe smo plakale.
Alli je kao mala izgubila oca. Majka joj nikada nije poklanjala mnogo ljubavi i pažnje. Moji roditelji su je uvek čuvali i pazili. Oduvek sam je smatrala sestrom,odatle i potiče ova ogromna ljubav prema njoj...
"Sada mi imamo vama nešto da kažemo!",oglasio se Kai koji je stao pored mene. "Hoćeš ti?",klimnula sam glavom.
"Mi....mi smo ponovo zajedno!",uhvatila sam Kaia za ruku i ispreplitala naše prste. Aron je bio srećan i opušten dok je Alli bila u šoku.
"Pa to je divno, zar ne Alli?"
"Da divno!",napravila je neki veštački osmeh samo kako bi smanjila ovu tenziju.
"Lou,pomoći ćeš mi u kuhinji?",krenula sam za njom.
"Jesi li ti normalna devojko?",šapatom je besnila na mene.
"Alli...mislila sam da ćeš biti srećna zbog mene?"
"Bila bih srećna da se ne radi o čoveku koji te jednom izdao i uništio. Kako možeš da znaš da se promenio?",toliko je loše uticala na mene da sam se zapitala jesam li stvarno ispravno postupila.
YOU ARE READING
•Demoni prošlosti•(Illusion- 2.season)
FanfictionNakon 5 godina života u New Yorku,mlada i uspešna Louisa Clark započinje svoj posao kao FBI agent. Igrom sudbine dobiće zadatak koji će je ubaciti u isti koš sa osobama njene teške prošlosti.... •Da li davno ugašena ljubav može ponovo da oživi? ...