Otobüste oturuyorum. Su hala otobüse gelmedi. Vazgeçti sanmıştım. Arabaları gözüktü evet Su arabadan indi etrafa baktı benim gelmediğimi görünce yüzünde bir mutsuzluk ifadesi canlandı. Bavullarını babası ve yeni annesiyle beraber bagaja yerleştirdi ve mutsuzca otobüse bindi beni fark etmedi ön tarafa oturdu otobüs hareket etti. Otobüs hareket edince Su'yun yanın gittim .Su'yu dürttüm.Su şaşkınlıkla ve mutlulukla bana baktı. 5 dk dona kaldı , kendine geline bana bakarak :
-Nasıl geldin?
-Dün düşündüm ve okulda kimseyle anlaşamıyorum. Evde de ablama anlaşamıyorum . Babam ve annemle konuştum. Babam yeni arkadaş çevrem ve yeni öğretmenlerim olacağı ve daha az vukatım olacağını söyleyip izin verdi .Annem izin vermekte zorlandı ama eğitim konusunda hassas olduğu için izin verdi , akşam bavulumu hazırladım sabah erkenden babamlar beni otobüse bindirip gittiler.Bende senin gelmeni bekledim ama nasıl ŞOK oldun kanka. Yüzünün halini görmen lazımdı.
-Kanka bana küstüğünü sandım, çok korkmuştum. Sensiz ne yapardım oralarda .
-Korkma kanka malesef seni bırakmayacağım, dedim. Yol boyunca internetten (instegram'dan) çıkmadı. Canlı Yayın, hikaye,fotoğraf paylaştık.
'ESKİ'. okuldan kişiler bizim paylaştığımız fotoğrafları görünce çatlamışlardır,diye gıybet yaparken mola verdik. Otobüsteki herkes indi ben ve baş belası inmedik. (Aklımda hayince planlar var) İnsanların çantalarının yerini değiştirdik, gelenler çantalarının yerinin değiştiğini görünce bize baktılar ama biz telefona bakar gibi yapıp belli etmemeye çalışıyorduk.
Telefonum çaldı annem arıyordu .
-alo kızım nerdesiniz vardınız mı?
-Az kaldı anne.
-Varınca aramayı unutma .
-Tamam, deyip telefonu kapattım.10-15 dakika sonra otobüsten indik artık okulu arama zamanımız gelmişti. Navigasyon'dan aradık okul olduğumuz yere 20 dakika uzaktaydı. Bizde yürüyerek gitmeye karar verdik yolda önünden geçtiğimiz bütün mağazalara girdik. Oradaki insanları teker teker süzüyorduk. Bizden çok farkları yoktu ama tarzları biraz farklıydı. Sonunda okula vardık. Lise olmasına rağmen baya büyük ve gösrerişliydi. Bahçesinde çok fazla bitki ve ağaç vardı. Bahçe kapısından içeri girdikten sonra baya yol yürüdükten sonra binanın kapısının önüne geldik.
Görevli:
-Buyrun hoşgeldiniz.
-Hoş bulduk.
-Size nasıl yardımcı olabilirim.
-Biz müdürle görüşecektik.
-Odası 2.katta solda iyi günler.
-İyi günler, dedikten sonra okulu süzmeye başladık. Okulun içi daha gösrerişliydi. Merdivenden 2. Kata çıktık .Müdürün odasına varınca Su kapıyı çaldıktan sonra içeri girdik. Odanın mobilyaları eski bir hava kalıyordu odaya. Oda küçük olmasına rağmen çok boş duruyordu. Müdürün yanına yaklaşık müdür sandalyesinden kalktı ve bize masanın önündeki koltukları gösteretek oturmamızı istedi. Oturduk çok temiz bir yerdi.Bir tane bile toz tanesi gözükmüyordu.
Müdür :
-nasıl yardımcı olabilirim
-kayıt olmaya gelmiştik.
-Tabiki kaçıncı sınıf?
-11.sınıf
-Neden burada okumak istıyorsunuz.?
-Çünkü çok güzel bir okul, öğretmenleri çok iyi (uyduruyordum okul hakkında yek bildiğim yatılı olması.)
-Yatılımı okuycaksınız?
-Evet.
-Kimliklerinizi alabilir miyim ? Dedi.
Bilgisayar da bir şeyler yaptıktan sonra yurdu tanıtmaya götürdü yurt okula 5 dakika uzaklıktaydı., yurt odamız 4 kişilikti odada çalışma masası , dolap, yatak ve bir tane banyo vardı. Yurdun en üst katında çamaşırhane, yanında bilgisayar odası, alt katında kütüphane , çaprazında yemekhane vardı. Yurt 5 katlıydı yanında başka bir yurt daha vardı.Oradan erkekler çıktığına göre orası da erkek yurdu olmalıydı. Yurt dan çıkıp okula geldik , sınıfa giremeden zil çaldı . Koridorlar bir anda doldu ,9.sınıflar ellerinde kitaplarla önlerine bakmadan gidiyorlardı. 11-12. Sınıflar bize kim bunlar der gibi bakıyorlardı. Ah Kolum!
Derin:
-Önüne bak
-Asıl sen önüne bak. Diyip gitti çok kaba birine benziyordu.Bu okuldaki herkes böyleyse bizim işimiz var diye içimden geçiriyordum, müdür biraz bekleyin ben yeni sınıf listenizi getiririm dedi bizi koridorun ortasında bırakıp gitti.Bende kenarı çekilip müdürün gelmesini beklerken önümüzden geçen erkekleri kestim ,
Su:
-Oğlanlar paramparça oldu knk yeter.
-Ne knk iki baktık
-İki mi baktın knk
- Az kalsın oğlanları nüfüsuna alacan sandım .
-Knk ama çok yakışıklı değiller mi? Diye konuşurken kısa zayıf bir kız geldi yanıma oğlanlara nazar devdirecen sonra sevgilisiz kalacaz, dedi. Ben bişey diyemeden kız arkasını dönüp gitti.Dona kaldım
Su:
-Kız haklı knk ben sana dedim.
-Knk o kadar mı belli oluyor erkek süzdüğüm?
-Knk oğlanların içine girdin resmennnnnnnnnn .
-Yok be knk
-Fark etmedin mi oğlanlar önünden geçerken nazar değmesin diye yüzlerini kapattılar.
-Oha knk abartma.
-Doğruları söylüyorum aşkitoşkom.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERGENÇ
Genç Kurguiki ergen gencin aşk sandıkları kuyuda hiç beklemedikleri şaşkınlık