- Főnök, mi mit csináljunk? - Hallok meg egy földöntúli hangot magam mögül. Mély levegőt veszek, ahogy megforgatom a szemem, kaszámat a vállamra helyezem, szabad kezem pedig csípőre vágom, majd a kapu felé fordulok.
- Ki a frászt érdekel! Amit akartok! Dolgom van, ha nem látnátok, barmok! - Morgok rájuk, mire a bűnök pusmogni kezdenek. - Ha bajotok van mondjátok! - Dörrenek rájuk, mire elhallgatnak. Ebben a pillanatban megjelenik előttem Feliciano. Kinézete most más, mint szokott kicsit felnőttesebb.
- Ti tudjátok a feladatotokat! Foglalkozzatok az emberekkel! Ti meg... - Fordul a bűnökhöz. - Álljatok készen bármelyik pillanatban itt lehetnek!
- Mintha hallgatnánk rád kölök! - Erre elvigyorodok és egy lépéssel a kapzsiság bűne elé kerülök. Arcomon gonosz vigyor uralkodik.
- Mintha úgy hallanám, hogy nem akarsz szót fogadni! - Döntöm oldalra a fejem. Mélyen a szemébe nézek és már éppen belekezdenék egy kis játékba, mikor félbe szakítanak.
- Ne öld meg! - Meglepettem fordulok vissza a bűntetésem felé, majd csalódott arcot vágva szólalok meg.
- De olyan izgalmas lett volna! Most mit csináljak, amíg meg nem jelennek? - Fonom össze magam előtt a kezeimet.
- A főnökből kisgyerek lett! - Neveti el magát Luxuria, én viszont csak halkan kuncogni kezdek. Fél pillanat se kell és a férfi a torkához kap.
- Luciano Inferno Bianchi, hagyd abba! - Áll elém bűntetésem, mire megforgatom a szemem és elengedem Luxuria torkát a képességemmel, amivel uralom őket. - Gyere inkább hívjuk őket ide! - Fogja meg a kezemet. Szemeim csillogni kezdenek, végre valami izgalmas fog történni. Nevetve indulok meg az ég felé, ahogy körbenézek látom a túlvilágról megjött démonokat, amint elkezdték az ítélkezést az emberek felett.
- Csináljatok mindent úgy, ahogy az edzéseken! Pillanatok kérdése és itt lesznek az ellenfeleitek! - Fordul még vissza Feliciano a bűnökhöoz.
- Nem ölik meg őket. - Mondom halkan, ahogy egyre közelebb kerülnek a felhők.
YOU ARE READING
Véletlen Végítélet - BEFEJEZETT
FantasyMi történik akkor, ha a mindenség teremtője kiadja a parancsot a Végítéletre? Vajon a Végítélet tényleg olyan súlyos dolog, mint amilyennek az emberek gondolják? Mégis milyen szerepe van a Végítéletben a Hét Halálos bűnnek és magának a Pokol megtest...