3.dio

382 17 0
                                    

Nikolas

Ustajem iz kreveta i gledam u djevojku pored mene.Još jedna k***a.Oblačim se i na papirić napišem"otišao sam do hotela"
Uzimam ključeve svog Mercedesa.Ulazim u auto i upućujem se prema centru.

Bliže se praznici i hoteli će biti puni.Tako da ovih praznika i nemam nekog odmora.

Parkiram auto i ulazim u hotel.

"Hej,sister,kako napredujemo"-grlim Anu.

"Odlično,nećeš vjerovati ko je odsjeo u nas hotel"-počela je skakati.

"Hmm,da nije Donald Trump"-pogledao sam u nju.

"Nee,pa kako ne znaš"-govorila je.

"Ne znam,ko bi to mogao biti,olaksaj mi"-podigao sam jednu obrvu.

"Samanta"-rekla je i ja ni dalje nisam znao ko je.

"Koja Samanta"-rekao sam

"Samanta Anderson,ona ima svoju firmu,i jedna je od najpoznatijih programera na svijetu"-rekla je.

"Stani,to je ona djevojka koja ti je uzor,i želiš se zaposliti kod nje"-rekao sam

"Da,ali,znaš da nisam uspjela,nikako da odem u L.A."-spustila je pogled.

"Hej,idemo cim završe praznici,okej"-pomilovao sam je po kosi.

"Okej"-rekla je.

Ulazim u svoj ured i odmah pretrazujem ime Samanta Anderson.

Ulazim u jedan članak.

"Samanta Anderson,poznata programerka donirala je dva miliona dolara djecijoj bolnici."-čitao sam par članaka i o njoj se sve piše dobro.Djevojka je uspješna,preuzela je firmu svog oca.

Izlazim iz ureda,jer napolju čujem buku.

Samanta

Danas sam odlučila da ću ići u šetnju.Obukla sam se uzela sam naočale i šešir te izašla iz apartmana.
Ušla sam u lift.
Izlazim napolje i ispred me čeka mnoštvo novinara.

"Gospođice Samanta,sta imate reci o tome da je Mark pušten,da li se bojite"

Slušala sam pitanja i sva su bila o Marku.
"Zašto ste odabrali Zürich,Jel to da pobjegne te od njega"

Do mene dolazi obezbjeđenje.I iza čujem jedan muški glas.

"Molim vas odvedite gospođicu do auta,neka bude sigurna.Ne želim da neko nastrada"-rekao je.

Tjelohranitelji su me otpratili do automobila.

Ulazim u crni automobil.I jedan čovjek me vozi do obližnje poslasticarnice.

Uzela sam njihov specijalitet.Mmm,odlično je.

Ponovo me isti čovjek odvezao do trznog centra.

Telefon mi je zazvonio.Poruka.

"Hmm,Zürich,nije loše.Bejb"-to je on.
Gotovo je zna gdje sam.Doći će.Još zna i u kom sam hotelu.Jebem ti glupe novinare.I slavu.
Pribrala sam se i rekla vozaču da vozi u hotel.

Uletjela sam unutra i odmah otišla u sobu.

Znam nisam pisala dugo nastavka sali sad ce izlaziti po dva nastavka na dan.Nekad cu napisati samo jedan.A to je kad imam previse obaveza.

Novogodisnja ljubavWhere stories live. Discover now