12.dio

302 13 2
                                    

Ana i Alexander su otišli do grada,a ja i Nikolas doruckujemo.

"Čuo sam se sa Ninom"-Nikolas je pogledao u mene.

Podigla sam pogled i uzela jedan zalogaj.

"I?"-gledala sam ga pravo u oči.

"Ostaje na Havajima par dana,pa ce ići na Maldive"-rekao je.

"Kad dolazi?"-pitala sam.

"Mjesec dana"-rekao je i nastavio jesti.

Toliko informacija u meni.Mark je sada Alexander,ja sam Nikolasova "ljubavnica".Ovo prvo me straši,Mark mi je sve bliže.Ja neću moći,ovako.

/.../

Cim smo doručkovali otišli smo do hotela.
Odmah sam otišla u svoju sobu i obukla crne farmerke i bijelu bluzu.Uzela sam bez kaput i čizme.U torbicu sam spakovala telefon i novčanik.Posto mi se nije dalo šminkati samo sam stavila malo korektora i izašla iz sobe.

Sacekala sam tjelohranitelje,jedan mi je prišao i dodao mi neku kovertu.Kovertu sam odmah ubacila u torbu i izašla iz hotela.Ovaj put napolju nije bilo gužve,te smo lijepo mogli ući u automobil.

Nisam slusala pitanja novinara,jer me nije zanimalo.

Tjelohranitelji su me odveli u jedan park.Oni su sjeli za drugu klupu.Ja sam sjela i izvadila koveru i unutra je bio jedan papir.

Počela sam da ga čitam.

"Draga Samanta,drago mi je sto smo se sreli prije 2,5 godine,tako mi je drago.Ne možeš vjerovati,koliko mi je bilo lijepo dok sam te posmatrao.Ali sinoć si me razočarala.Ne mogu vjerovato da  spavaš sa njim.A ja ti mogu biti sve.Ali čekaj,osveta ce biti slatka.Mark"

Čitam poruku i ne vjerujem.

Brzo sam zguzvala papir,i zapalila ga.

Tjelohranitelji su me gledali i jedan je ustao i prišao mi.

"Gospođice sve je u redu?"-pogledao me

"Da,sve je okej"-rekla sam i krenula prema jednom kafiću.

Obišla sam još nekoliko mjesta u Zürich-u i onda sam se vratila u hotel.
Otišla sam u sobu jer me glava užasno boljela.

Novogodisnja ljubavWhere stories live. Discover now