Vlasnik hotela me je pozvao na večeru,da razgovaramo o mojoj sigurnosti.
Obukla sam crnu usku haljinu.Koji je imala V-izrez na leđima.
Obula sam crne salonke i uzela svoj kaput.Izasla sam iz sobe i kod recepcije me čekao visok i crn momak."Nikolas,drago mi je"-rukovao se sa mnom i pokazao mi da krenemo.
Ulazimo u crni mercedes.On sjeda na vozačevo mjesto.
"Žao mi je ako sam napravila neke probleme sa novinarima"-rekla sam,a on me je samo pogledao i nasmijao se.
"Problemi.Ne nisi napravila nikakve probleme,imali smo takvih slučajeva"-rekao je.
Zaustavio se ispred jednog restorana te izašao i onda meni otvorio vrata.
"Hvala"-nasmijala sam se.
Ušli smo unutra i sjeli ta nas sto.
"Samanta,moramo razgovarati o tvojoj sigurnosti.Dok si kod nas,ne smije ti se nista desiti.Zbog toga ako želiš,možemo da ti dodijeliti dva tjelohranitelja,da bi bila sigurna."-rekao je
"Hvala vam,bilo bi lijepo"-rekla sam,nisam znala sta drugo da kažem.
"Okej,onda,sutra ujutru ce te pratiti dvije gorile"-rekao je i ja sam se odmah nasmijala.
Nastavili smo sa večerom i odlično sam se zabavila.
Ali odjednom stiže mi poruka."Vidim uživaš"pisalo je i onda su mi stigle slike nas kako izlazimo iz hotela,i kako ulazimo u restoran,i SAD kako jedemo.
Kad prije.Posmislila sam i odmah sam htijela da idem u hotel.
"Jesi u redu"uhvatio me je za ruku.
"Možemo li da idemo"-rekla sam
"Naravno,samo da platim"-konobar nam je prišao.
Vozimo se u autu i vlada tišina,niko ništa nije progovorio.
Nikolas
Veoma je tiha.Nešto je muči.
Pogledao sam u nju,bila je naslonjena glavom na prozor i zamišljena.
Tako je lijepa.Zaustavljam se ispred hotela i ona izlazi"Vidimo se"-rekao sam ali ona je odmah istrčala,bez pozdrava.
Vozim se kući,parkiram auto u garažu i ulazim u kuću.
"Ljubavi,zadržao si se"-Nina mi je prišla.
Poljubila me je onim svojim silikonskim usnama te sam uzvartio."Imao sam poslovni sastanak,i treba mi neko da se sad opustim"-uhvatio sam je za stražnjicu,i podigao na radni sto ili kuhinjski otok.
"Ljubavi ne možemo ovdje"-rekla je
Pošto joj smeta odnio sam je u sobu i zaključao vrata.
YOU ARE READING
Novogodisnja ljubav
RomanceSamanta djevojka koja ima previse obaveza tijekom cijele zime,odluci se da uzme predah i otputuje u Švicarsku.Pošto u Zirichu nije imala prijatelja kod kojih bi ostala,uzima sobu u hotelu. Vlasnik Hotela Nikolas odmah je opazio mladu Samantu i odluc...