33.(Kraj)

323 9 0
                                    

"Da li vi Samantha Anderson uzimate ovdje prisutnog Alena Mikelsona....."

Gledam u Alena par puta i onda govorim "Da"

/.../

"Ima li neko da se protivi ovom braku"

Zašto imam toliku želju da se sada ovdje pojavi Nikolas...Ali njega nema

"Možete da poljubite mladu"

Alen se okreće prema meni i prislanja svoje usne na moje.

"Neeee"-čujem Nikolasov glas.

Tačno par metara od mene i Alena nalazila se bomba.

"Samantha,bježi"-Alen me je odgurnuo od sebe,potrčala sam prema prozoru

Nikolas

"Neee"-ulijećem u salu i već vidim bombu koja se nalazi nedaleko od Alena i Samanthe...

"Samantha,bježi"-Alen je gurnuo Samanthu...Sakrio sam se iza zida i onda se čulo jedno BUM.

Stojim još par minuta iza zida i onda stajem ponovo na vrata,koja su ovaj put uništena.

Po podu je bilo mnogo mrtvih tjela,svi su mrtvi .Niko nije preživio...Čak ni ona..

Prilazim već crnoj vjenčanici  okrećem je prema sebi...Lice joj je bukvalno izbrisano..Gledam u svog brata....Mrtav je...Iako sam ga mrzio sada mi je žao,ne mogu da vjerujem da je gotovo sve je gotovo...

Moji ljudi ulaze u salu i gledaju u mene

"Moramo da nestanemo"-govore mi i ja ispuštam njenu ruku

"Žao mi je,oprosti mi"-tiho govorim i odlazim,osvetiću se osobi koja je ovo učinila još samo moram saznati ko je..

****

"Čekaj me na aerodromu,dolazim za par minuta"-palim crni džip i odlazim..

To je to,obojica su mrtva...Počinje moj novi život..Stare Samanthe više nema...Sada sam nova ja,novi indentitet,novo sve..

"Žao mi je Alene,Nikolas,ali ovako je moralo da bude"

Ovaj nastavak je malo kraći,ali evo ovo je kraj priče...Želim da vas pitam,želite li možda drugi dio..Nastavak Novogodišnje ljubavi...

Novogodisnja ljubavWhere stories live. Discover now