26.dio

221 10 0
                                    

Nikolas

Samanta je u bolničkoj sobi.Doktori već par sati vrše pretrage.Sjedim uznemireno na stolici i čekam da Ana dođe.

"Braco,evo me"-dotrčala je do mene i zagrlila me.

"Kako je?"-sjela je pored mene.

"Veoma loše,niko već par sati ne izlazi iz sobe"-rekao sam i stegao pesnicu.

"Sve će biti u redu,oke"-rekla je i unijela neku nadu u mene.Volim što mi je baš ona sestra.Ana ima toliko razumjevanja.

Jedan doktor je izašao iz sobe.

"Kako je ona?"-ustao sam i stao ispred doktora.

"Gospođica Samanta je izgubila bebu,ona je dobro"-to je rekao i otišao.

Sjeo sam na stolicu i gledao u jednu tačku.Pogodilo me je ovo,naša beba,nje više nema.Naš plod ljubavi.Ne,ne ovo se nedešava.

Ustao sam i udario šakom od zid.Ubiću čovjeka koji ju je bio oteo,samo da ga se dočepam.

Samanta

Doktor mi je rekao lošu vijest.Moje male ljubavi više nema.Izgubila sam bebu.Suze mi idu niz moje obraze i ne trudim se da ih zaustavim,puštam ih da idu.Nekako moram da se oslobodim ove boli.Kao da je jedan mali dio mene odsječen.Pogledala sam u stomak i tu se prije par dana nalazio mali anđeo.A sada ga više nema,nema mog anđela.

Nikolas ulazi u sobu,sjeo je na fotelju pored i pogledao me.Oči su mu bile crvene,plakao je.

"ljubavi,izvini,stvarno izvini"-privukao je fotelju bliže meni i  uhvatio me za ruku.

"To je učinio Mark"-rekla sam.

"Ko je Mark?"-pogledao je u mene.

"Mark je ustvari Alexander"-rekla sam

"Idem da javim policiji,a ti se odmori"-rekao je i napustio sobu.


Novogodisnja ljubavWhere stories live. Discover now