31.dio

211 10 0
                                    

"Ne,lažeš,on nikada nije bio u podzemlju,ne laži"-počela sam galamiti.Nikolas se ne čini kao neko ko bi mogao biti kralj podzemlja,previše je dobar...

"Izvoli uvjeri se sama"-upalio je veliki TV i slika je bila podijeljena na više dijelova.I odjednom na jednom snimku sam vidjela Nikolasa sa pištoljem u ruci ulazio je u crni džip..Pogledala sam vrijeme i to se upravo sada dešava.

"Neee"-rekla sam razočarano..

"To je istina,žao mi je,ali bojim se da je to to"-rekao je i ugasio TV..

"Neću se udati za tebe"-rekla sam i pogledala ga.

"Hoćeš"-rekao je i prišao mi.

"Neću"-rekla sam i dalje gledajući ga.

Uhvatio me je za obraze i onda poljubio...Otimala sam se,odmaknuo se od mene i samo izašao..

"Nikolas,sada si mi najviše potreban"-šapnula sam i zatvorila oči...

NIKOLAS

Stojim pored prozora od hotela i gledam grad...Ne mogu bez nje..Ne mogu...

"Samantha,gdje si"-tiho sam rekao.Čujem otvaraje vrata i u sobu ulazi cijela ekipa..

"Znamo zašto je oteta"-Alex je rekao.

"Govori"-spustio sam čašu na sto.

"Znaš kad je Rade ubijen,tada je na vlast došao Mihailo...E pa oporuka je bila da će cijelo podzemlje biti od onog koji oženi Samanthu,tj. nekog iz porodične loze Anderson...E pa Alen je zbog toga oteo Samanthu,mislimo da će je što prije oženiti i onda je cijelo podzemlje njegovo"-rekao je....U šoku sam kako ja nisam znao za ovo..Kako nisam znao za oporuku...

"moramo da nađemo njihovo skrovište,ili da saznate kada je vjenčanje...moramo ih spriječiti"-rekao sam i odmah pozvao mog dobrog starog prijatelja..

"zdravo,brate"-sa druge strane slušalice čuo sam Alena...O bože,ne mogu da vjerujem da je živ.

"Zdravo,brate"-rekao sam..

"Nismo se dugo čuli"-rekao je i nasmijao se.

"Da punih 10 godina"-rekao sam ozbiljno

"da"-nasmijao se

"I ti se odlučiš vratiti,i odmah diraš ono što je moje"-bio sam ozbiljan..

"ona je sada moja"-rekao je i prekinuo vezu...

Bacio sam telefon od zid..

"ONA JE MOJA SAMO MOJA"-proderao sam se i kleknuo na pod...

Sada je sve u mojim rukama,ako je ne nađem na vrijeme,i ako se uda za Alena...Neću moći više da je spasim....Moram stići na vrijeme....Moram je spasiti...

Ustao sam i izašao iz sobe..

Sjedam u džip i idem prema drugom kraju grada..



Novogodisnja ljubavWhere stories live. Discover now