29.dio

202 9 0
                                    


"Draga Samantha,

     Zao mi je,sto te osavljam na ovakav nacin.Ali ne mogu vise da te lazem.Ne volim te.Nikad nisam.Cilj mi je bio da postignem jos vecu popularnost,ako sam sa tobom.Jer si ti veoma poznata programerka.Zbog tebe se moj hotel poceo jos vise puniti ljudima.Zaljubila si se u mene,i ne mogu vise da te lazem.Ne volim te,sve je bila gluma.Sve.Odlazim i ne trazi me vise.Vrati se u LA.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             NIKOLAS"

Citam pismo jos jednom i ne vjerujem,zar je moguce da je ovo uradio.Ne ovo nije moj Nikolas..

/...../

Nikolas

Ulazim u dobro poznatu kancelariju.Sjedam na koznu fotelju i gledam ljude oko mene.

"Ovako,vratio sam se...Sta se desavalo dok me nije bilo" pogledao sam u njih.

"Imali smo malih problema,oko toga gdje ste....Ali smo to rijesili" prisao mi je Nik.

"Sada sam ovdje" rekao sam grubim glasom i pokazao im da izadu.

Mark sjeda na fotelju preko puta mene i uzima čašu viskija.

"Odlično,polako se vraćaš"-rekao je i nasmijao se.

Sada  bi ga udario i izbrisao ga sa lica zemlje.Ali moram mu pokazati ko je Nikolas.Kralj podzemlja,strah i trepet među ljudima.Taj indentitet sam davno izbrisao,i pokušao živjeti normalan život.Ali izgleda da me podzemlje želi sebi,i da želi da se vratim.

"Mark,znaš da nikada nisam ni otišao.Želim da mi nađeš staru ekipu..Do večeras inače"-pogledao sam ga i on je odmah ustao.

"Naravno Nikolas"-izašao je iz kancelarije i napokon sam ostao sam.Izvukao sam telefon.Ušao sam u galeriju i našao slike mene i Samante.Žao mi je što sam je morao ostaviti,ali niko je e smije povezati samnom..Inače će biti u opasnosti.Obrisao sam sve naše slike i poruke.Niko,ama baš niko joj ne smije nauditi.

SAMANTHA

Izlazim iz kolibe i sjedam u Nikolasov dzip..Idem prema njegovom hotelu.Uzimam telefon i stalno gledam da me neko nije zvao.Ali nema nikakvog poziva.Skrenula sam i primjetila na retrovizoru crni BMW.Ovaj automobil me prati od kolibe.Malo dodam gas i krenem blizim putem prema hotelu,dzip me uporno prati.Odjednom osjetim udarac sa zadnje strane.Auto mi se priblizavalo i odjednom sam bila prevrnuta na krov.

Vidjela sam da prema meni idu dva muškarca i govore "Imamo je".....I onda sam osjetila tup udarac u glavu,te pala u nesvijest.

NIKOLAS

Gledam vijesti na televizoru i odjednom se pojavljuje jedna vijest koja mi je odmah uništila raspoloženje.

"Poznata programerka i vlasnica velike porodične firme Samantha A....Danas je imala saobraćajnu nesreću.Programerka je imala udes u dzipu od gospodina Nikolasa,vlasnika velikog lanca hotela u Zurichu....Udes se desio nekoliko ulica od hotela ....Tijelo djevojke nije nađeno,ali se vjeruje da je oteta i da ova nesreća nije  bila slučajna.."

Brzo uzimam telefon i zovem Mark-a.

"Vidio si vijesti,želim da moja stara ekipa bude ovdje za sat vremena ,inače ode glava"-bjes u meni je rastao,ko se usudio da dira ono sto je moje.






Novogodisnja ljubavWhere stories live. Discover now