Kako je moguće.To je Mark.Odmaknula sam se korak unazad.Srce mi je jako kucalo.Ovo je previše.
"Alexander,drago mi je"-pružio je ruku.I ja sam se nesigurno rukovala sa njim.
"Samanta"-rekla sam.
Ne mogu ga vise gledati,ovo je previše.Kroz mozak mi prolazi toliko informacija,da cu se srušiti.Biti s njim u prostoriji,previše je za mene.
"Idemo da jedemo"-Nikolas je prišao i pozdravio ih.
Nijemo sam odsetala do stola i sjela pored Nikolasa.Preko puta mene sjeo je on.
Srce mi je jako počelo kucati,da sam mislila da neću vise izdržati,dobicu infarkt.
"Samanta,jesi dobro,blijeda si"-pogledala sam u Nikolasa.
"Dobro sam"-rekla sam i počela da jedem.
"Veceras ćemo svi ovdje da prespavamo"-Ana se oglasila.
"Ne znam kako ce to biti moguće,trenutno su samo dvije sobe sređene"-Nikolas je rekao.
"Meni ne smeta,ja i Ana možemo u jednoj a vas dvojica u drugoj"-rekla sam.
"Samantha,zao mi je ali ja bi sa Alexanderom"-rekla je.
"Okej,nema veze,možemo ja i Nikolas"-rekla sam.
Svi smo se nasmijali.
Pogledala sam u Mark-a.
Smijao se podmuklo,pogledao me i još jednom se nasmijao.Nikolas je svoju ruku stavio na moju Butinu i pomjerao je ruku gore dolje.
/.../
Dva sata poslije ponoći je.
Ana i Alexander/Mark su otisli u svoju sobu.A ja i Nikolas smicemo ovo što je ostalo.Dok sam suđe stavljala u mašinu,Nikolas me je obmotao rukama.
Nasmijala sam se.
On je prislonio svoje usne na moj vrat i ljubio ga.
Okrenula sam se,i onda sam ga poljubila.
Poljubac je bio dug,i strastven.
On me je podigao i odnio na sprat do sobe.
Zaključao je sobu i bacio me na krevet./.../
Jutro je.Protrljala sam oči,pokušala sam da se okrenem,ali dvije muske ruke su me zagrlile.
Nasmijala sam se.I nekako sam se uspjela okrenuti.
Gledam ga kako spava,bozanstven prizor.Usne su mu blago razmaknute,a kosa mu je bila razbarušena.
Poljubila sam ga,a njegove usne su se razvile u smiješak.
"Dobro jutro,malena"-rekao je."'Jutro,veliki"rekla sam i poljubila ga,još jednom.
Glavu sam spustila na njegove grudi,i slušala otkucaje srca.
On je svojim prstima mrsio moju kosu.Izgledali smo kao par."Nikolas"-čuo se muški glas.
"Eto me"-ustao je i obukao bokserice te otključao vrata.
Na vratima je stajao Alexander.
Nikolas se smaknuo,sa vrata.
Kad me je vidio kako raščupana ležim u krevetu,i još kad se osvrnuo i pogledao razbacane stvari po sobi.Njegovo lice kao da se promijenilo."Bila je burna noć"-Nikolas se oglasio.
"vidim"-rekao je Alexander i nestao.
"Čudan momak"-Nikolas je zatvorio vrata i krenuo u kupatilo.
"Hoces sa mnom"-pogledao me je.
"Eto me"-ustala sam i krenula za njim.
YOU ARE READING
Novogodisnja ljubav
RomanceSamanta djevojka koja ima previse obaveza tijekom cijele zime,odluci se da uzme predah i otputuje u Švicarsku.Pošto u Zirichu nije imala prijatelja kod kojih bi ostala,uzima sobu u hotelu. Vlasnik Hotela Nikolas odmah je opazio mladu Samantu i odluc...