7.dio

327 13 0
                                    


"Brat,mi je pričao,o događaju"-rekla je

"Isprovocirala me,ne mogu da vjerujem"-rekla sam.

"Da,Nina,nekad nije bas normalna"-nasmijale smo se.

Nastavile smo s jelom,i tad Ani stiže poruka.

"Samanta,mozes me izviniti"-ustala je i otišla do toaleta.

Klimnula sam glavom.

Do mog stola prilazi Nikolas.

"Hej"-rekao je.

"Hej"-pogledala sam ga.

"Izvini za ono danas,stvarno mi je zao,ako želiš,može veceras da odemo do grada,malo zabave"-rekao je.

"Prijalo bi mi"-rekla sam

Ana je dosla do nas.

"Nikolas,dobro je da si tu,ja moram da idem"-rekla je.

Pozdravili smo se i onda je ona otišla,a ja i Nikolas smo ostali sami.

Platila sam ručak i ustala.
Nikolas je rekao da ce me odvesti do hotela.Te su tjelohranitelji otišli.

****
Već je bilo 19 sati.Nikolas je rekao da idemo oko pola devet.Ja sam već bila obučena.Crvena uska haljina koja je dosezala do polovine mojih butina,sa V-izrezom na leđima.Velike minđuše,obula sam crvene stikle,kosu sam uvila.Imala sam jacu šminku nego inače.

Neko je pokucao na moja vrata.Tacno na vrijeme,uzela sam torbicu i kaput i izašla iz sobe.

"Vauuu"-Nikolas je stajao sirom otvorenih usta i bez srama me odmjeravao.Neka toplina je prošla mojim tijelom.

"Idemo"-pogledala sam ga

"Idemo"-rekao je i uhvatila sam ga pod ruku.

Izašli smo na zadnji izlaz da nam ne bi smetali paparaci.

Stigli smo ispred najpoznatijeg disko kluba.

Novogodisnja ljubavWhere stories live. Discover now