Falka?

715 47 0
                                    

Majd elaludtunk......
Reggel Shawn karjai közt ébredtem 6 órakor.Te úr isten!Majd mikor felfogtam,hogy mi történtént akkor letettem magamról a kezét majd lábujjhegyen  próbáltam kimenni a szobámból.De ez nem jött össze. Ugyanis amikor nyitottam volna ki az ajtót elkezdett nyikorogni.Amire Shawn kinyitotta a szemét.
-Bocsi,nem akartalak felébreszteni.Aludj csak vissza.
-Hány óra van?;kérdezte álmos fejjel,miközben a szemét dörzsölte a kezével.
-Reggel 6
-Okés.Lemegyünk a többiekhez?
-Aha;majd közelebb jött hozzám és kinyitotta  az ajtót.
Ezután lementünk a konyhában,ahol már ott voltak a tesóim,Elena és Tyler.
-Sziasztok,hát ti mit csináltok itt ilyen korán?;kérdeztem
-Hallottunk,hogy megjelent tegnap Klaus;mondta Elena
-Aha és mit terveztek?
-Elfogjuk és megöljük;dünnyögött Tyler
-Nem ,azt nem engedem.Az apámat nem fogjátok megölni!
-Hé ezt nem itt kéne megbeszélni;hallottam Stefan hangját és közben Shawnt fürkészte a tekintetével
-Tényleg jobb lenne ha mennék,nem akarok zavarni.;mondta Shawn
-Nem zavarsz.Ha ő elmegy én is,amúgy sincs semmi titkom előtte.;mondtam
Erre Shawn egy kicsit elpirult és mosolyogni kezdett.
-Hát legyen maradhat;durcázott Damon
-Na és akkor most mi lesz Klaussal?;kérdezte Elena
-Nem öljük meg egyenlőre.Kitanítja Bonnieval Kate-et,ha nem viselkedik,akkor megöljük.;jelentette ki D.
-Na jó megyek felöltözök és sminkelek egy kicsit utána elindulunk jó?
-Rendben;mondta Shawn
-Amúgy valamelyikőtök adna neki ruhát?;fordultam a tesóim felé.
-Persze gyere utánam;mondta Stefan,azzal pedig benentek a szobájába.
Én gyorsan felmentem a szobámba és ezt a szettet vettem föl:

Én gyorsan felmentem a szobámba és ezt a szettet vettem föl:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A sminkem meg elég lájtos lett:

Majd lementem a lépcsőn és megláttam Shawnt egy egyszetű sötét kék ingben éy egy fekete farmerben-Nagyon Csinos vagy;mondta Shawn-Te is,mármint jól nézel kiErre elkezdtünk mind a ketten kuncogni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majd lementem a lépcsőn és megláttam Shawnt egy egyszetű sötét kék ingben éy egy fekete farmerben
-Nagyon Csinos vagy;mondta Shawn
-Te is,mármint jól nézel ki
Erre elkezdtünk mind a ketten kuncogni.
Azzal kiléptünk az ajtón és elindultunk a suliba,ami kb 10 perc volt a házunktól.Sétálás közben beszélgettünk egy kicsit.
-Amúgy akkor te most Amber pasija vagy?
-Na mivan féltékeny lettél?;erre elkezdett nevetni
-Pfh.nem dehogy csak tudni szeretném.;mondtam egy kicsit zavarban
-Nem,nem járunk
-Aha
Nem mutattam ki,de belülről repestem az örömtől.Amikor odaértünk a suliba Shawn megfogta a kezem.Így kézen fogva mentünk be az iskola épületébe.Mindenki nézett minket.Szó szerint az egész iskola.Beleértve Lidiát,Scottot,Stylest,Sarat,Elizabethet és Theot.
Theo arcán látszott a csalódottság és a szomorúság.Majd odamentünk az előbb említettekhez.
-Sziasztok,mi újság?;kérdeztem
-Velünk minden oké,de veled mi a helyzet?Hogy van a fejed?;kérdezte Sara
-Már kutya bajom.Amúgy tudod múltkor elmítetted,hogy buli lesz nálatok pénteken.Még áll az ajánlat?
-Persze.Gyere csak!Szívesen látunk téged.És ha van kedved Mendes,akkor te is jöhetsz.
-Köszi a meghívást,szívesen elmegyek.;mondta Shawn
Majd felém fordult és pár percen keresztül csak egymás szemébe néztünk.
-Nagyon szép szemed van;mondta Shawn
-Köszi.Neked is
Erre nagyon elpirultam.A meghitt pillanatunkból Theo zökkentett ki.
-Hát ez kész röhej.Hogy gondolod ezt Kate?Elhívtalak moziba,igent mondtál.Most meg Shawnnal jársz kézen fogva?Mért kavarsz?Magyarázd meg!
-Figyelj Theo oké elhívtál,igent mondtam,de nem volt több.Egy baráti mozi ennyi oké?!Shawnnal meg járunk.Ő nagyon kedves volt velem.Gitározott nekem,sőt írt is nekem egy dalt.Ne értsd félre.Lehetünk barátok,de  én Shawnnal akarok lenni.
-Értem;Ahogy ezt kimondta sarkon fordult és elment.Láttam a szemében,hogy össze van törve.Az ablakon láttam,hogy felült a motarjára és elhajtott.Majd a 3.óra után odamentem Scotthoz,Styleshoz és Isaachoz.
-Sziasztok.Lehet,hogy most haragszotok rám Theo miatt.Ezért bocsánalt.És Scott....Köszönöm,hogy multkor,nem engedted,hogy tovább üssem Ambert.Tényleg nagyon hálás vagyok.Nem is tudom mi történhetett volna,ha nem állítasz le.Amúgy mi volt az a szemeddel?Hogy lett olyan piros?
Erre Scott csak körbenézett a barátjain,hogy elmondja-e az igazat.
-IgazAlfa vagyok.Ami annyit tesz,hogy sokkal erősebb vagyok bármelyik másik alfánál és nincs még egy ilyen mint én.Emellett nekem semmi közöm Theo ügyéhez veled kapcsolatban.Úgyhogy nem tőlem kell bocsánatot kérned
-Tudod Én is hasonló vagyok.Mármint nem igaz alfa,hanem öröklődött hibrid,de belőlem sincs még egy ilyen,csak 700 évente egy.
-És az mit jelent,hogy öröklődött hibrid?;kérdi Styles
-Hát....Én vagyok a hibridek közül a legerősebb és felerősödtek az érzékszerveim,de nagyon durván.Több 100 vagy1000 km-ről ki tudok szagolni akármit. vannak képességeim.Az egyik az,hogy a gondolatommal irányítom a dolgokat.Pl:ha arra gondolok,hogy repüljél,akkor az fog történni.Emellett van még egy képességem,de azt még nem tudom,hogy mi.Ja és a  farkasok gondolatába tudok olvasni.
-Ez nagyon szuper;ujjongott Styles
-Tényleg az;mosolygott Scott
-Hát köszi
-Figyelj csak!Nem szeretnél a falkámba tartozni?.....

Az Eltitkolt Lány(S.M)Where stories live. Discover now