Jó olvasást!🤗
3 nap múlva
Reggel 8óra van,Szombat.Ma megyek ismét Shawnhoz a kórházba.Sokat beszélgettem az apukájával(Peterrel)és az anyukájával(Mirandával)Shawnnal kapcsolatban.Gyorsan rendbe szedem magam.Egy egyszerű őszi ruhát veszek fel.Semmi smink.Nincs kedvem most ezzel foglalkozni.Csak látni akarom Shawnt minél előbb.
A ruhám:Egyébként Rebecaval (nagynéném)nagyon jóba lettünk.A Shawnnal kapcsolatos dologban is a segítségemre volt.És ő volt az, aki pontosan tudta,hogy mit érzek.Hiszen egy cipőben jártunk.Így jobban megértettmDe persze ott volt nekem Sofi is,aki mindig feldobta a hangulatomat.PL:Amikor az éjszaka kellős közepén kb.hajnal 3 kor átjött hozzánk popcornnal és egy dvdvel meg persze csokival.Csak azért,hogy jó kedvem legyen.
Ezek a gondolatok jártak a fejemben,miközben bementem a kórházba.Shawn az ágyon feküdt eszméletlenül.Míg én a mellette lévő fotelbe huppantam le és sírtam.Miközben meséltem neki,hogy mit csináltam ma.Amikor már elakartam menni,mert kb.4 órája ott dekkoltam elragadott a hév.Ott feküdt ártatlanul és csak azon járt az eszem,hogy mennyire szeretem és,hogy minden az én hibám.Majd felidéztem azt amikor én mentem haza a kórházból és a Mercy-t énekelte nekem gitár kíséretében.És még rózsát is kaptam tőle.Majd azt,amikor szerelmes levelet írt nekem.És elmondta,hogy mit érez irántam.
Odamentem az ágyához és felé hajoltam,majd megcsókoltam.Miközben egy könnycsepp gördült le az arcomon.Azt gondoltam bárcsak egy karikacsapásra meggyógyulna és újra velem lenne.Bárcsak....bárcsak meggyógyíthatnám.
És.....kinyitotta a szemeit.Majd ismét belenéztem azokba a gyönyörű barna szemekbe.Egy kicsit meglepetten nézett rám,hogy mit is keresek felette.De aztán elmosolyoditt és csak annyit mondott:SZERETLEK
Én is ezt mondtam neki,majd utána hívtam az orvost,hogy felkelt.Az orvos elmondta a szokásos dumáját,higy vigyáznia kell magára és,hogy nem fáj-e valamilye stb.
Ezek után felhívtam Mirandát(Shawn anyukáját)és elmondtam neki az örömhírt,hogy a fia felébredt.
Gyorsan elindultak a kórházba érte,addig is Shawnnal beszélgettem.
-Shawn akkor most mi is van köztünk?
-Hát...Figyelj Kate.Az elmúlt 3 hónap nélküled kegyetlen volt.Mindennap azon voltam,hogy elfelejtselek,de bem sikerült.Nem tudlak kiverni a fejemből Kate.Eszméletlenül szeretlek és veled akarok lenni.Igen más világ vagyunk,de ezen is túljutunk csak mi ketten.Ha a halált is kicseleztük a kapcsolatunkat is meg fogjuk védeni.Szóval Kateline Middleton,lennél a barátnőm?;kérdezte megszeppenve
-Igen.Igen,igen és igen.Ezerszer igen.
Majd a nyakába ugrottam és aztán egy kicsit hátrébb léptem.De csak annyira,hogy egymás szemébe tudjunk nézni.Majd a szememet és a számat kezdte el nézni.Ezután közelelbb húzott és megcsókolt.Nyelve bejutást kért a számba,amit éneg is adtam neki.Levegőhiány miatt elváltunk és a szemébe néztem.
-Shawn....azthiszem megvan az új erőm
-Na és mi lenne az?
-Gyógyítok.
-Várj engem is ezzel gyógyítottál meg?
-Azt hiszem.
-Köszönöm
Majd megcsókolt.Ezután az ajtó kinyílt és megláttak minket Shawn szülei......
Ti melyik fiút birjátok jobban?
Shawnt vagy Theot?
A válaszokat komiba várom😊😀😋
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az Eltitkolt Lány(S.M)
FantasiaEz a történet Kateline Middletonról szól.17 évesen felkeresi az igazi családját.Mivel örökbeadták kiskorában Megtudja,hogy az apja Klaus Miaelson Az őshibrid(vámpír+farkas).A tesói pedig Stefan és Damon Salvatore. Ő maga nemmás mint egy öröklődött h...