Életveszély

557 35 0
                                    

Jó olvasást!😊

-Ezt nem hiszem el!...:mondtam
Megpillantottam Scottot és az falkáját felénk közeledni.Láttam Theo szemében a dühöt és a csalódottságot.Theo egyre gyorsabban haladt Shawn felé.
Isaac és Scott megpróbáltak lefogni,de nem sikerült.Majd Theo leütötte Isaacot és Scott próbált neki segíteni.
-Theo elég!;mondta Scott dühösen
Theo megsem állt,csak ment egyre gyorsabban.Láttam,hogy a szeme arannyá változik.És az arcformáj egy farkaséhoz kezd hasonlítani.Ha még az alfájára sem hallgat,nagyon ki lehet borulva.
Odafutott Shawnhoz És.....Leterítette a földre.Majd ütni kezdte a vérfarkas

Majd ütni kezdte a vérfarkas

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

erejét használva.És láttam,hogy Shawn már nem is küzd.Abban a pillanatban nem tudtam,hogy mit csinálok.Ahogy megpróbálta megütni Shawnt arra gondoltam,hogy bárcsak odatudnék menni Shawnnak segíteni.És pontosan ez történt.Vámpírgyorsasággal odafutottam hozzájuk.Leszedtem Theot Shawnról és közben eltörtem Theo csontját a kezén és a lábán.Majd elmondtam magamban a levegő varázslatot és éreztem,hogy egyre nő az erőm.Azután felemeltem Theot és messzire eljahítottam.
Nem is figyeltem,hogy hova dobom,csak az lebegett a szemem előtt,hogy Shawnnal minden rendben legyen.
Majd odafordultam Shawn felé.
-Jól vagy?;kézdeztem,de nem válaszolt.Semmi életjelet nem adott magáról.Kavarogtak a fejemben a gondolatok.Úristen,ha valami baja esik!Arról csak is én tehetek.
Én jöttem össze Shawnnal és hagytam cserben Theot.Minden az én hibám.Mindenről én tehetek. Hogy viselkedhettem így?!Mégis hogy gondolhattam azt,hogy Theo csak úgy hagyni fogja,hogy Shawnnal járjak?Teljesen elcsesztem mindent.De most az a legfontosabb,hogy Shawn jobban legyen.
-Segítség!Apa!Scott!Bonnie!;kiáltottam el magam.
Klaus azonnal odafutott mellém és megharapta a csuklóját,majd Shawn szájához tartotta.
-Ettől mért lesz neki jobb?;értetlenkedtem
-A vámpír vagy hibrid vér meggyógyítja az embert.
-Shawn gyerünk, igyál;ordítottam,miközben könnyek hullottak a szememből.
Semmi.Semmit nem csinált.Még az ujját sem mozdította.Nem ivott vért.Már teljesen kikészültem.Könnyeim zuhataga árasztotta el a ruhámat.Amikor Bonnie odatérdelt mellém.
-Segíthetsz rajta.
-Hogy mégis hogyan tudnék rajta segíteni?Minden az én hibám;motyogtam az orrom alatt.
-Tudod van egy varázslat....Amivel fel tudod támasztani a nem rég halott embert....De nagyon veszélyes.Meg is halhatsz.Tudnod kell,hogy mire válalkozol!
-Mindent megteszek.Mondd,hogy mit csináljak.
-Nem ezt nem engedem.Meg is halhatsz.;mondta nekem Klaus
-Figyelj nem lesz semmi baj;mondtam,miközben a hangomon érezni lehetett a félelmet.
-Rendben.Akkor kezdjük.Mond azt,amit én.;mondta nekem Bonnie.
Majd A boszi elkezdett valami varázslatot morzsolni.
Vitas Phasmatis,Ex Salito,Revertas Phasmatis.Ut Vectas,Vitas Phasmatis,Ex Salito.
Majd mondtam Bonnie után a szavakat.Míg észre nem vettem,hogy már csak én mondom az igét,mert a boszi ott fekszik mellettem ájultan a fűben.Miközben az orrából folyt a vér.Valószínűleg kimerült a varázslattól.Odakartam menni segíteni,de tudtam,hogy most Shawnnak nagyobb szünksége van rám.Így folytattam az ige mormolását.Nagyon aggódtam.Mi lesz ha nem sikerül a varázslat?Nem hagyom,hogy meghaljon miattam.Ő nagyon fontos a számomra.Úgyhogy Kate szedd össze magad!És ahogy Bonnie tanította:lásd magad előtt a személyt és képzeld el,ahigy az erőd nő.Egy nagyon furcsa érzés járta át a testemet.Kicsit kellemetlen bizsergést éreztem.Majd ezután elsötétült előttem a kép....

Hát ez elég rövid lett,de a kövi rész hosszabb lesz.
És utólag is BOLDOG KARÁCSONYT ÉS KELLEMES ÜNNEPEKET.🎄🎄🎄🎁🎁🎁

Az Eltitkolt Lány(S.M)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora