Boszorkány képzés

639 41 0
                                    

Nem szeretnél a falkámba tartozni?......
-Hát nem is tudom,hogy ez jó ötlet-e?Még gondolkozok rajta Jó?
-Rendben,de ne sokáig.
-Oké nekem most mennem kell.Sziasztok
-Szia
Visszamentem az osztályterembe és még 3 tanórát eltöltöttem ott.Utána miközben ballagtam az utcán hazafelé menet megérintette a vállamat valaki.Abban a pillanatban vámpírgyorsasággal hátra fordultam,megfogtam a fejét és hozzáakartam vágni a földhöz.De aztám megláttam,hogy ki az.
-SHAWN?!
-Szia Kate.Elengednél?;mondta miközben egy kicsit elcsuklott a hangja és hallottam,hogy a  szíve még gyorsabban ver.
-Ja persze bocsi
Azzal a lendülettel elengedtem.
-Mióta kövesz?
-A suli óta.Olyan gyorsan mentél,hogy nem értelek utol.Beszélni szeretnék veled.
-Miről?;kérdeztem aggódó arccal.
Ahogy ezt kimondtam ott termedt előttünk Klaus.
-Szia Kicsim.
-Szia.Basszus teljesen kiment a fejemből a boszi és hibriddé válásom tanulása.Nem halaszthatnánk el?
-Nem.Ez most mindennél fontosabb.Úgyhogy kérlek menj el;majd a szemével Shawnt méregette
-Rendben.Kate akkor holnap megbeszéljük azt a fontos dolgot.
-Nem.Egy tapottat se mozdulsz.Theot ellenünk uszítottuk és nem lehet tudni,hogy mikor támad rád.Szóval velem maradsz.
-Nem Kate ő nem jöhet;mondta Klaus
-De igen.Ő fontos nekem és nem engedem,hogy baja essen. ;azzal ismét kékké  változott a szemem.

-Rendben,jöhet de a te felelősséged megvédeni-Akkor jössz Shawn?;kérdeztem-Igen;közben felcsillant a szemeElindultunk az erdőbe,ahol egy tisztásra érkeztünk

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Rendben,jöhet de a te felelősséged megvédeni
-Akkor jössz Shawn?;kérdeztem
-Igen;közben felcsillant a szeme
Elindultunk az erdőbe,ahol egy tisztásra érkeztünk.
-Klaus amúgy ma megkért ScottmcCall,hogy legyek  a falkája tagja.Szerinted elfogadjam?
-Ne kislányom,semmi képpen se.Scottékat jól ismerem.Egyfolytában bajba keverednek.Nem vagy  közéjük való.Az út további része csöndben telt.
-Meg is érkeztünk.
Az erdő közepén voltunk egy tisztáson.Tele virágokkal és madarakkal.A tisztás közepén egy lány állt.
-Ő meg ki?;kérdeztem
-Ő itt Bonnie Bennett.Az a boszorkány,aki tanítani fog.

Az a boszorkány,aki tanítani fog

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Majd odajött hozzánk.
-Sziasztok.Bonnie Benett vagyok
-Szia Én Katelin Middleton.De hívj csak Katenek.
-Téged kell tanítanom az adóságom törlesztése miatt?
-Milyen adódságról van szó?;néztem az apámra értelmetlenül
-Egy bűbájba kellett a vérem emellett megmentettem a barátja életét.
-Figyelj ha nem szeretnél nelem segíteni,akkor nem kell.;modtam Bonnienak
-Ne értsd félre.Igaz nekem ez csak egy üzlet,de látom már most,hogy nem vagy olyan kegyetlen mint az apád.Ezért örömmel segítek neked elsajátítani minden varázslat fortélyát.
-Köszönöm.Mivel kezdünk?
-Gyere kövess!
Klausra néztem,hogy biztosan jó ötlet-e ez?!
-Menj csak;modta az apám
Addig Shawn ott maradt Klaussal.
Amint beértünk a tisztás közepére Bonnie azt mondta,hogy a kályhától kezdjük a dolgokat. Vagyis a levegő,tűz,föld,víz varázslatok tanításával.
Tűz varázs:Ex Spiritum In Taculum En Terrum Incendium,Phasmatos Salves A Distum
-Gyerünk mond utánam és gondold azt,hogy az erőd a testedben egyre nagyobb lesz és egyfolytában nő.Majd képzelj el egy tüzet.;Mondta Bonnie
-Rendben.
Elképzeltem mindent,amit mondott és elsőre sikerült.
Klaus ott állt mögöttem és az eseményeket figyelte.
-Ez az én lányom;modta elégülten
-Oké folytathatjuk?;kérdeztem Bonnietól
-Aha
Majd jött a
Víz varázslat:Aguamenti
Majd megint elképzeltem az erőm növekedését és a vizet.Ez is eredményes lett.
-Oké ez megy
Jöjjön a földvarázs;
Terrae Et Ostendam In Via;mondta Bonnie
A következő a levegő varázslat.Ehez szükség lesz egy toll párnára.Majd a párnát egy ollóval szétvágta és a tollpihéket kezdte a levegőbe emelni.
-Mond utánam:
Mobiliarbus

-Mond utánam: Mobiliarbus

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Nagyon jó.Ügyes vagy.
-Köszönöm
Ahogy ezt kimondtam megjelent a hátam mögött egy nem kívánatos személy.
-Ezt nem hiszem el!;mondtam.......

Az Eltitkolt Lány(S.M)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora