Arra eszméltem fel,hogy a többiek aggódóan rám és Am.re néznek.A két talpnyaló rögtön odasietett Amberhez és volt aki vizet hozott neki.Az én kezem csuróg cér volt.Mivel Amber már nem volt eszméleténél,És nem akartam,azt,hogy kihívják a rendőrséget.Ezért gyorsan odatettem a kezem a hasára és a gyógyítóerőmmel segítettem neki.Nem nagy örömömmel ami azt illeti.Úgy gyógyítottam meg,hogy a többiek ne vegyék észre.És ne fogjanak gyanút.Egy pár percig volt a kezem a hasán és elkezdte kinyitni a szemét.A többiek meg azt kérdezgették,hogy jól van-e?!Persze tőlem seni sem kérdezte meg.Elég rosszul esett,hisz én is kaptam egy, kettőt.
A bál előtt...
Ma jönnek haza a bátyáim és ők is jönnek a bálra.Most 4 óra van és elkell kezdenem készülődni,Mert soha nem fogok végezni.A ruhám amit Amberék tönkretettek,az a kukában végezte és így elkellett mennem ma új ruhát venni.Szerintem ez a szett sokkal jobban néz ki mint az előző.Ezt veszem fel egy fekete magassarkúval,arany nyaklánccal és köves fülbevalóval.
A hajam:Smink:
Szerintem minden tökéletes lesz.De Amber még visszafogja kapni azt,amit tett.Nem volt elég a verés.Hisz tönkretette a ruhám és be is csapott.Elhitette velem,hogy barátok vagyunk utána meg ez.Kész agyrém.
Szóval az előbb megérkeztek Stefanek kicsípve.Stefan Elena kísérője,Damon pedig egyedül megy.Megjelentem az ajtóban Bonniék(Matt,Tiler,Alaric,Elena,Caroline)Úgy beszéltük meg,hogy tőlünk indulunk.Én is kész vagyok és már Shawn is eljött kiöltözve szóval induljunk....
Bálon...
Már nagyban megy a buli.Shawnnal már kb.1órája ideérhettünk.A többiek nem tudom hol késlekednek már ennyit,de kezdek aggódni.Amikor elindultunk a kb.30 perces úton lemaradtak és azóta szemmi színüket nem láttam.Tudom,hogy Elena és Caroline ezt a bált várták már év eleje óta és nem jöttek el.Hát itt valami nagyok bűzlik.Szörnyű előérzetem van.1 órával később...
Még mindig sehol senki.Eltűntek mit a kámfor.Hol a p*csában lehetnek?Mindenki jól érti magát,ők meg nincseneki is itt.Na jó ez már tényleg sok.Szólok Shawnnak,hogy megyek megkeresem őket.Istenem csak nehogy valami bajuk essen.Gyorsan odafutottam Shawnhot,mert eddig a puncsos tálnál álltam.És dumáltam Saraval és Lidivel.Bár elég nehéz volt rohanni ebben a magassarkúban.
-Shawn!;kocogtattam meg a vállát.
-Miaz szivem?
-Valami fontosat kell mondanom;itt félbeszakított
-Jajj drágám,olyan cuki vagy én is szeretlek;azzal odahúzott magához és megcsókolt.
Ennek mi baja?Nem látja,hogy valami nincs rendben?Persze ő egyből arra tud gondolbi,hogy szerelmet vallok.Nevetséges.
Rögtön eltoltam magamtól és a szemében láttam,hogy meglepődött.
-Valami baj van?
-Igen.Hatalmas baj van.
Ekkor megszólalt az igazgató.Én ezt nem hiszem el.
-Kedves gyerekek.Most jön a bál király és királynő választás.Kérek minden jelöltet fáradjon fel a színpadra.
Az eszem megáll.A tesóim eltűntek és most nem elég azzal foglalkoznom még ez is.
Felmentünk a színpadra.
A párok,akik jelentkeztek:
-Lidia-Cortez
-Kate(én)-Shawn
-Amber-Theo
-Scott-És az új csaj Alison
-Jeremy-Anna
-Cameron-SofiMind felmentünk és elkezdték a szokásos dumát,hogy mindenki győztes a szíve mélyén stb...
-Szóval a bál király.........
KAMU SEDANG MEMBACA
Az Eltitkolt Lány(S.M)
FantasiEz a történet Kateline Middletonról szól.17 évesen felkeresi az igazi családját.Mivel örökbeadták kiskorában Megtudja,hogy az apja Klaus Miaelson Az őshibrid(vámpír+farkas).A tesói pedig Stefan és Damon Salvatore. Ő maga nemmás mint egy öröklődött h...