Ekkor hallottam meg a csengőt.Vámpírsebességgel bementem a fürdőbe,mert oda ki volt készítve az a ruha,amit eredetileg vettem volna fel.Szoval azt gyorsan felkaptam,kb 1perc alatt.
Ilyen volt a ruhám:A sminkem lemostam és egy arany,barnás szemhéjpúdert,szempillaspirált és szájfényt kentem magamra.A cipőmet útközben vettem le magamról,Mikor futottam az ajtóhoz,hogy kinyitsam.Mindeközben egy fekete magassarkút kaptam föl.A hajammal meg nem csináltam semmit,csak hagytam,hogy a vállamra omoljon.Ezt kb.5perc alatt csináltam. Gyorsan lerohantam ajtót nyitni és az egész csapat ott állt.Jöttek a megmentőim.Hála az égnek.
Gyorsan beinvitáltam őket és bementünk a nappaliba.Felkiabáltam Amberéknek,hogy jöjjenek le mert kezdjük a bulit.Közben meghoztam a konyhából a kaját és a piát.Majd a hangerőt is feltekertem.Amber szemszöge:
Kate épp most hagyta el a szobát.
-Lányok siessetek!Nem akarom, hogy benyisson!
Eközben a lányok kivették a szekrényből Kate ruháját.
-Jó jó Am.De mit kezdjünk a ruhával?;kérdezte Eli
-Mittonmén.Öntsétek le valamivel.Vagy vágjátok szét ollóval.Jó csak siessetek!
-Oké sietünk,csak ne hajtogasd folyton!
Ekkor hallottam meg Kate hangját,hogy menjünk le.
-Lányok csináljatok valamit a ruhával,utána meg rakjátok vissza a szekrénybe és jöjjetek le!;adtam ki a parancsot és lementem a többiekhez.Már mindenki nagy nevetésekbe volt.
-Rajtad meg mi ez a ruha Kate?
-Tudod nem tetszett a másik;mondta.Phuuuu.Ki nem állhatom es a kis sz*kát
-Mégis hogy mered..Mármint nembaj;Majdmen eltértem a tervtől.Basszus
Kate szemszöge...
Táncoltunk még vagy 1 órát mire nagyjából mindenki elfáradt,mert megállás nélkül nyomtuk.Aztán egy ötletem támadt.
-Megyünk felelsz vagy merszezni?
-Igennnn;ujjongtak egyszerre
-Üvegeset!!!;mondta Cameron
-Oké de muszáj?Mindig olyan perverzek tudtok lenni;nyavajgott Amber.
Ekkor jött le a szobámból a két talpnyaló.Mit kerestek eddig a szobámban?Na mind1 biztos csak sminkeltek még vagy nemtudom.
-Végre itt vagytok;sóhajtott Am.
-Na akkor hozom az üveget;mondta Cam,majd elszaladt a konyhába.Pár perccel később 5 whisky-s üveggel tért vissza.
-Na akkor kezdődjön a buli;kiáltotta Nash a cserediák.
A zenét egy kicsit halkabbra vettük,hogy halljuk legalább egymás szavát.
Shawn letette az egyik üveget középre és megpörgette.És Saran állt meg.
-Szóval Sara felesz vagy mersz?
-Felelek
-Mit érzel Chris iránt?
Phuuuu.Shawn jól belevágott a közepébe.Nem köntörfalazott.
Erre a kérdésre Sara olyan vörös lett mint a paprika.Sosem szeret beszélni az érzéseiről.Na dehát most itta a nagy lehetőség.Egyfolytában Christ figyelte azzal a vörös fejével.😂
-Hát...Szeretem
Na itt ütött ve egy pár percre a kínos csönd.
Majd Chris megfogta magát,fölállt a helyéről és lassú léptekkel közeledni kezdett a barátnőmhöz.
Majd leguggolt elé.
-Én is szeretlek
Súgta a fülébe,majd megcsókolta.Ujjjj de romi.Majd mindkettem elmosolyodtak és Chris visszament a helyére.
-Na most én pörgetek;jelentette ki Sara és megpörgette az üveget.Na és kire mutatott?Persze,hogy rám.Neeee.
-Hát jó mi is legyen a kérdésem?;morzsolta a kezeit
-Várj,várj merek
-Ja, jó.Az úgy még jobb.;majd egy ördögit kacagott.
Sose láttam még ilyennek a barátnőm.Tuti csak az alkohol teszi.Hisz már vagy 5felest lenyomott.
-Figurázd ki Ambert.
-Hát oké,de előtte iszok.Ezt nem lehet józanul csinálni.
Erre a mondatomra mindenki elröhögte magát,csak Am.nem.Dehát az mit számít?Gyorsan lehúztam valami löttyöt,amit Nash csinált.Elég tömény volt.Azt éreztem,hogy jó sok minden össze volt benne keverve.Majd bekaptam egy rágót és hozzá is kezdtem.
-Kezdem...Én vagyok az osztály r*banca.Már nem is emlékszem a tegnap estére.Hisz annyira kiütöttem magam.Csak arra,hogy reggel egy idegen helyen ébredtem egy fiúval.Na megyek elmondom az egész iskolának,hogy hol voltam.Hátha így menőbb leszek.Ja meg persze a sok vakolat alatt piszok csúnya vagyok.Utána meg összeverem azt a kis szemét Kate-et.Na pechemre ez nem fog sikerülni,hisz ő baromi erős.Nembaj ma úgyis megyek a csajokkal Shoppingolni.Akik akkora nyomik,hogy még a cipőm talpát is simán megnyalnák.A héten kb.nyolcadjára vásárolok ruhákat és még csak szerda van.Szóval ja.;Majd egy hatalmas buborékot fújtam a rágóval befejezés képpen.És természetesen én is ugyanúgy nyávogtam.
Mindenkiből szakadt a röhögés.Shawn már a hasát fogva feküdt a földön és röhögő görcsöt kapott.
-Na jó ebből elég legyen!Baromi csúnyán kiparodizáltál,közben én nem is ilyen vagyok.Itt egy de igen-t valaki beordibált.
-És ha és csúnya vagyok akkor nézd meg a báli ruhád,az milyen cafatokban lehet most.
-Mi van te kis c**ka?Mit tettél a ruhámmal?
-Nem én,hanem El és Oliv.És már tuti nem ép;nyávogott és közben mosolyra húzta a száját.Ekkor nekiestem és leterítettem a földre és ütni kezdtem.Addig vertem,amíg valaki le nem fogott.És az a valaki Shawn volt.....
YOU ARE READING
Az Eltitkolt Lány(S.M)
FantasyEz a történet Kateline Middletonról szól.17 évesen felkeresi az igazi családját.Mivel örökbeadták kiskorában Megtudja,hogy az apja Klaus Miaelson Az őshibrid(vámpír+farkas).A tesói pedig Stefan és Damon Salvatore. Ő maga nemmás mint egy öröklődött h...