Jó olvasást!😊
Majd kinyílt az ajtó....És megláttam egy fiut (mint később kiderült Damon a neve)Rögtön volt bennünk hasonlóság
-Szia Elena hát ő meg ki? ;kérdezte Damon
-Ő itt Kate Middleton azt mondta hogy beszélni szeretne veletek;válaszolt Elena
-Szia Kate vagyok bejöhetek?;kérdeztem mire ő odaszorított a falhoz és majdnem megölt mialatt csak azt kérdezgette,hogy Katerine küldött-e!?
Kb. Megszólalni sem tudtam csak annyit suttogtam hogy a féltestvéred vagyok.
Mire megjelent Stefan a masik tesóm és leszedte rólam Damont mielőtt megölt volna.És csak annyit kérdetett,hogy miféle féltestvér!?
-Az akit örökbeadott az anyád;mondtam kicsit gúnyosan ,hisz nem volt meglepő mert még a nevemet se tudtam rendesen elmondani ők már akkor megakartam ölni vagyis csak Damon"(de ez részlet kérdés)"
-Gyere be;invitált be Stefan és Damon
-Én csak csodálkoztam,hogy mi ez a nagy hangulat változás,de azért bementem(én se vagyok normális bemegyek egy olyan ember házába akinek a tulajdonosi az előbb akart megölni.Azzal a szándékkal higy Katerine küldött-e?Basszus azt se tudom hogy ki az a Ketrine.)
Utánam jött Elena,aki leült a nappaliba a kanapéra így én is ezt tettem.A ház régies reneszánsz korra emlékeztetett.Mindenhol képek,festmények a tapéta krém színt öntott magára.Akandallóból pedig árast a meleg.A csillár az meg valami eszméletlen volt gyonyorű kristályokból állt.Egyszóval mesés volt.Stefan mellém,Damon pedig élém ült le
.-Hogy hogy a féltestvérünk vagy?;kérdezte Stefan
-Hát úgy hogy az "anyánk"örökbe adott azzak a szándékkal hogy így nekem jobb lesz.De nem lett jobb Sőt rosszabb lett.Az apának pedig nem ugyan az mert nem Salvatore vezetéknevű ember aláírása állt az apai aláíró szekcióban a lemondási papíromon.
-Akkor ki az Apád?;kérdezték mind 3an egyszerre
-Valami Klaus Mikaelson;válaszoltam
Erre a válaszra egyikőjük sem számított.Mind a hárman lefagytak és fal fehérek lettek.
-Miaz?Talán ismeritek?;kérdeztem
-Hát tudod ő akart feláldozni;motyogta Elena,de én így is meghallottam
-Te jó ég!Jól vagy!?Mikor történt ez?És most tudod hol az apám???;kérdeztem aggódóan
-Kb.fél éve;Válaszolta Stefan
-És senki nem tudja hogy hol van és ne keresd veszélyes,esetleg majd ő megtalál ha akar;Mondta Damon aki eddig alig szólalt meg.
Ekkor hirtelen nagy csönd ütotte meg a szobát.Majd csengettek.
Stefan felállt majd kinyitotta az ajtót és beinvitálta egy Tyler Locwood-ot.Majd bemutatkoztunk egymásnak.Majd megkérdezte hogy ki vagyok és erre csak annyit mondtam hogy a Salvatore-k féltesója.Mire nagyon meglepődött. És ő is megkérdezte hogy Katerine-hez van-e közöm!?
Erre én megkérdeztem hogy ki az a Katerine?,mert ezen az áldott nap semmi mást nem hallottam még csak hogy Katerine csicskája vagyok meg hogy mi közöm van hozzá?
És Elena elkezdte mesélni hogy régen ő volt az a nő,aki Stefannak és Damonnek is a barátnője volt és ő volt az aki mindig mindenkit csak manipulál.És miatta nem beszéltek egymással a fiúk több évtizedig.Erre az utolsó mondatra felkaptam a feljem"mi az hogy több évtizedig?"
De nem mondtam semmit inkább csak hallgattam tovább Elenát.Arról is szó esett Katerine kapcsán,hogy pont úgy néz ki mint Elena.Ezt én egy kicsit furcsáltam de aztán mutattak róla egy képet és tényleg olyam mintha a hasommása lenne,de nem csoda hisz Katerine-nek és Elenának egy az anyja.Mind2nek az anyja Isobel Flaming
Miután Elena befejezte a mesélést elindultam volna kifelé az ajtón mert úgy éreztem higy nem látnak itt szívesen.De Stefan időben kapcsolt és megragadta a kezem és azt mondta,hogy családtag vagyok(igaz hogy csak félig) és hogy addig maradok,ameddig szeretnék.Erre elmosolyodtam.
A következő rész izgalmasabb lesz ígérem,sok dolog/titok ki fog derülni.
ESTÁS LEYENDO
Az Eltitkolt Lány(S.M)
FantasíaEz a történet Kateline Middletonról szól.17 évesen felkeresi az igazi családját.Mivel örökbeadták kiskorában Megtudja,hogy az apja Klaus Miaelson Az őshibrid(vámpír+farkas).A tesói pedig Stefan és Damon Salvatore. Ő maga nemmás mint egy öröklődött h...