Pov Rose.
'Weet je zeker dat het geen pijn doet?' Vraag ik voor de derde keer aan Sky die me lachend aankijkt.
"Andere wolven zeggen dat het alleen pijn doet ik het begin maar dan snel omvormt naar plezier.
De laatste dagen denk ik eraan om Luke me te laten marken.
Scarlett en Kayden hebben elkaar vorige week gemarkt, dat was twee dagen na het gevecht met mijn oude pack.
Luke vertelde me dat ik me geen zorgen meer moest maken en dat niemand me ooit nog kon pijn doen.
Hij heeft nu ook het deel waar mijn vorig pack was in zijn macht en een deel van die wolven hebben zich ook aangemeld in dit roedel.
Luke heeft er duidelijk voor gezorgd dat alleen de mensen die me niet kwaad hebben gedaan naar hier mochten komen, ik moest een selectie doen over iedereen en de andere zouden volgens hem opgesloten worden.
Ik probeerde hem te overtuigen om het niet te doen maar volgend hem was het hun verdiende loon.
"Waar denkt mijn prinses aan?" Vraagt Luke nieuwsgierig als hij naast me komt zitten op de bank.
'Ben je al klaar met werken?' Vraag ik enthousiast aangezien ik hem de komende twee uur hier nog niet verwachte.
"Ja en ik heb ook een leuk idee wat we kunnen doen dit weekend." Zegt hij met een mysterieuze glimlach.
'Vertel het me alsjeblieft.' Zeg ik terwijl ik mijn onderlip naar voren breng voor een extra effect.
"Wat denk je ervan om dit weekend weg te gaan, alleen jij en ik, we vertrekken over een uurtje en komen maandag ochtend terug." Zegt hij met een lach op zijn gezicht.
'Naar waar wil je dan gaan?' Vraag ik zacht.
"Ik heb nog een huis, niet zo ver hier vandaan bij een meer en bos, we zouden dan ook eens kunnen lopen in onze wolf vorm." Mompelt hij.
Ik knik enthousiast en denk er aan dat Luke mij nog nooit in wolfvorm heeft gezien.
Hij zal me vast uitlachen aangezien ik een stuk kleiner ben door de rest omdat mijn wolf zich niet goed kon ontwikkelen door alleen mishandelingen.
"Is alles oke Rose?" Vraagt hij bezorgd.
Ik knik snel en kijk hem met mijn beste nep glimlach aan.
'Zullen we naar boven gaan en onze spullen nemen?' Vraag ik terwijl ik zijn hand vastneem.
"Ga maar alvast ik vertel het nog even vlug aan Sky en Kayden dat we weg gaan."
Na zijn woorden loop ik naar boven en maak ik mijn tas klaar en begin ik ook langzaam de tas van Luke in te pakken met alle basic dingen.
"We gaan meteen als de tassen ingepakt zijn." Zegt Luke terwijl hij een kus op mijn voorhoofd drukt en zelf zijn tas verder inpakt.
•
'Wow.' Mompel ik verbaasd als we voor het grote huis staan die omringt is door het bos.
Het is werkelijk waar echt prachtig en aangezien het al wat donkerder is buiten hebben Luke en ik besloten om morgen pas te gaan rennen in onze wolf.
"Zullen we meteen naar de slaapkamer gaan?" Vraagt Luke als hij de deur van het huis opent en me door de kamers en de hal leidt.
Ik knik instemmend en volg hem gehoorzaam.
Wanneer we da kamer bereiken ga ik op het bed zitten terwijl Luke onze tassen snel uitpakt, het duurt niet lang aangezien we ook niet zoveel spullen meehebben.
'Luke?' Vraag ik zacht als hij naast me komt zitten.
"Ja lieverd?"
'Ik wil dat je me markt, ik ben er klaar voor.'
••••••••
Ik wil jullie een geweldige start voor 2018 wensen en hopelijk hadden jullie een geweldig jaar achter de rug.Ik wil jullie ook nog eens bedanken omdat jullie de grootste reden zijn waarom 2017 voor mij een geweldig jaar was.
Dus een gelukkig nieuwjaar alvast! Xx
JE LEEST
The alpha's abused mate
WerewolfNiemand wist hoe ik me voelde, jaren lang werd ik mishandeld door mijn pack. Ik werd beschuldigd voor de dood van mijn ouders. Maar alles veranderde toen ik mijn mate vond. (Dit is een soort van vervolg op The alpha's mate, je hoeft niet noodzakeli...