Het matingsproces deel 3
Pov Rose
Ik wou niet te veel details geven, ik wou alles voor mij en Luke houden.
Maar toen het voor mij duidelijk werd dat iedereen het wist kon ik niet anders doen dan toegeven dat Luke en ik het matingsproces hadden voltooid.
•
"Goeiemorgen Rose." Fluisterde Luke terwijl hij een kus op mijn lippen drukte.
'Hey.' Mompelde ik zacht.
Ik was zenuwachtig, ik kon me niet inbeelden wat Luke nu van me zou denken. Wat hij van me zou vinden na vannacht.
"Heb je pijn Rose?" Vraagt hij als hij me bezorgd aankijkt en met zijn vingers door mijn haren gaat.
'Ik ben oke.'
"Vannacht was geweldig Rose, ik hoop dat jij dat ook zo vindt."
'Echt?' Vroeg ik verbaasd.
"Tuurlijk lieverd, ik houd van je."
'Ik ook van jou Luke.' Vertelde ik met rode wangen voordat ik mijn hoofd terug in zijn borst drukte alsof dat me ontzichtbaar zou maken.
"Zullen we douchen?" Vroeg Luke lachend door mijn actie.
Ik knik instemmend en volg hem naar de badkamer waar we samen genieten van het warme water op onze huid.
•
"Oh my god Rose ik kan het niet geloven!" Schreeuwt Sky zodra ze door de deur komt wandelen.Ik kijk haar verbaasd aan ik geef haar snel een omhelzing voordat ze haar verhaal kan vertellen.
"Ik kan niet geloven dat Luke en jij het matingsproces hebben voltooid." Zegt ze terwijl ze mij een klopje op mijn schouder geeft.
Ik kijk haar met grote ogen en knalrode wangen aan.
Hoe kan ze dit in hemelsnaam weten?
Zou Luke dit haar verteld hebben?
'Sky...hoe?'
"Je geur is samengesteld met die van Luke, Rose." Zegt ze terwijl ze start met lachen waardoor ik me nog meer schaam.
Ze laat me alleen maar denken aan de fijne avond die ik gisteren beleefde met Luke.
Ik en Luke hadden inderdaad ons matingsproces voltooid en net op de manier die hij mij vertelde, onvergetelijk.
"Dag dames." Zei Luke terwijl hij op de stoel naast mij plaats neemt.
Hij drukt een kus op mijn wang en neemt daarna een grote hap van zijn boterham.
Na onze douchen werd er een rouge gevangen en moest Luke dringend naar de cellen komen.
Voordat hij wegging vertelde Luke dat hij het liefst heel de dag samen in bed lag.
Maar toen kwam een rouge dat ook verstoren.
"Je was toch lief voor haar Luke?" Vraagt Sky terwijl ze hem serieus aankijkt.
"Natuurlijk Sky." Zegt Luke terwijl hij mij aankijkt.
Ik kan alleen maar naar mijn bord staren en mentaal hopen dat mijn knalrode wangen onzichtbaar zouden zijn.
"Zullen we vanmiddag gaan winkelen ik verveel me." Zuchtte Sky.
'Ja lijkt me leuk.' Antwoordde ik enthousiast.
"Ik kom ook mee dus bereid jullie maar voor." Lachte Luke terwijl hij een laatste hap van zijn boterham nam.
•••••••••••
Het spijt me enorm dat het opnieuw zo lang duurde!Maar over 2 weken heb ik mijn examen en daar ben ik heel erg veel mee bezig waardoor ik amper tijd heb.
Ik wil jullie alvast heel erg veel succes wensen als jullie examen of toetsen hebben.
Ik hoop dat jullie dit een leuk deel vonden en ik zal proberen om terug zo snel mogelijk te uploaden! Xx
JE LEEST
The alpha's abused mate
WerewolfNiemand wist hoe ik me voelde, jaren lang werd ik mishandeld door mijn pack. Ik werd beschuldigd voor de dood van mijn ouders. Maar alles veranderde toen ik mijn mate vond. (Dit is een soort van vervolg op The alpha's mate, je hoeft niet noodzakeli...