Pov Rose
Voor de derde keer deze nacht probeer ik zo stil mogelijk uit onze kamer naar het toilet te rennen.
Ik de reden mijn misselijkheid bevestigen op mijn laatste maaltijd.
Maar ik wist wel beter, ik kon alleen maar denken dat ik zwanger was.
Natuurlijk zou Luke dolgelukkig zijn, maar ik, ik kan op dit moment wel in huilen uitbarsten.
Ik heb geen idee hoe ik een moeder kan zijn, ik heb zelf mijn moeder nooit gekend.
"Rose?"
'Alles is oke Luke, ik moest gewoon plassen.' Roep ik snel met een rood gezicht naar de deur waar aan de andere kant een bezorgde Luke staat.
Ik spoel snel mijn mond en trek het toilet door. Mijn vinger leg ik om de klink en ik veeg snel met mijn mouw mijn tranen weg.
Met een glimlach kijk ik Luke aan die in niets meer dan een voetbalshort voor me staat, wat hij waarschijnlijk snel had aangetrokken als voordat er iemand anders op onze gangen zou rondlopen.
"Weet je wel zeker dat alles oke is Rose?"
'Maak je geen zorgen Luke.' Zeg ik terwijl ik met mijn hand over zijn wang wrijf en zijn andere hand vastneem en hem langzaam meeneem naar onze slaapkamer.
We kruipen samen terug onder de dekens en niet veel later wordt ik tegen Luke's blote borst gedrukt.
Hij drukt nog een kus op mijn hoofd en daarna val ik terug voor de komende 2 uur in een diepe slaap.
•
Zenuwachtig wacht ik op een antwoord terwijl ik mijn hand terug naast mijn zij laat vallen.
"Oh Rose. Wat doe jij hier?" Vraagt Rachel (Luke's moeder) nieuwsgierig terwijl ze haar armen om me heen slaat.
'Ik wou graag met je praten over iets.' Zeg ik als ik zenuwachtig aan de onderkant van mijn trui trek.
"Doe alsof je thuis bent, ik maak vlug wat thee." Zegt Rachel voordat ze in de keuken verdwijnt.
Ik neem voorzichtig plaats op de bank en kijk aandachtig rond me.
"Zeg het maar liefje."
'Ik denk dat ik zwanger ben en, en ik weet niet wat ik moet doen.' Zeg ik zacht en voordat ik het weet rolt er een traan over mijn wang.
"Rose dat ik geweldig!" Zegt ze enthousiast.
'Ik...ik weer niet hoe ik een moeder moet zijn.' Zeg ik teleurgesteld.
"Rose luister, Luke wil al sinds hij klein was later een vader worden. Hij zal je helpen bij elke stap Rose een eenmaal je voor het allereerst je baby vasthoudt ben je opslag verliefd en zal je je meteen een moeder voelen. Daarna zal alles vanzelf gaan. Ik kan ook altijd komen helpen en je kan altijd bij Sky raad vragen nu ze ook bijna een moeder is."
'Bedankt Rachel, ik zal het Luke zo snel mogelijk vertellen. Ik ben denk ik gewoon wat nerveus.'
"Dat is normaal Rose, maar alles komt altijd goed."
'Nogmaals bedankt Rachel.' Zeg ik dankbaar voordat ik haar knuffel en dan terug naar huis ga om Luke het nieuws te vertellen.
•••••
Hier is het nieuwe deel, ik hoop dat jullie dit een leuk hoofdstuk vonden!
Nog een fijne vakantie! Xx
JE LEEST
The alpha's abused mate
WerewolfNiemand wist hoe ik me voelde, jaren lang werd ik mishandeld door mijn pack. Ik werd beschuldigd voor de dood van mijn ouders. Maar alles veranderde toen ik mijn mate vond. (Dit is een soort van vervolg op The alpha's mate, je hoeft niet noodzakeli...