Rose|28|

5K 175 5
                                    

Pov Rose

Deze week probeerde Luke te achterhalen wanneer mijn volgende heat zou zijn.

Maar ik zat met het idee om het matingsproces te voltooien.

Ik wist dat ik klaar was om daze stap in onze relatie te nemen.

Maar ik wilde Luke niet teleurstellen wat als ik niet goed genoeg was?

"Rose het eten is klaar!" Roept Luke door het huis.

Ik sta op uit het bed en maak langzaam mijn weg naar de eetkamer.

Ik verwachte om Luke's ouders te zien die altijd samen met ons eten, maar deze keer zat Luke alleen te wachten met een bord voor hem die vol lag met allerlei soorten groenten en een stuk vlees.

"Smakelijk Rose." Zei hij voordat hij zijn vork in zijn mond stopte.

'Smakelijk.' Mompelde ik.

We aten in een pijnlijke stilte wat mijn gedachten alleen maar moeilijker maakten.

"Is alles oke?" Vraagt Luke terwijl hij zijn hand op die van mij legt.

'I...ik wil je wat zeggen.' Fluister ik zenuwachtig alsof ik bang ben dat mijn stem mijn onzekerheid zal verraden.

"Je kan me alles zeggen Rose." Zegt hij aanmoedigend.

'Ik ben klaar om het matingsproces te voltooien.' Zeg ik als ik hem voorzichtig aankijk.

"W...weet je het zeker?" Vraagt Luke als hij duidelijk overdonderd is door mijn beslissing.

'Ja.' Zeg ik zacht.

Op dit moment verwachte ik dat Luke me zou optillen en naar boven zou dragen zodat het proces voltooid was.

Maar er gebeurde niets hij keek me nog steeds even verbaasd aan.

"Rose, lieverd ik wil niets liever dan het proces voltooien maar het moet speciaal zijn. Speciaal voor jou."

Zijn woorden lieten me blozen en ik knikte mijn hoofd omdat ik zijn woorden begreep ik wou ook dat het speciaal zou zijn, iets wat ik nooit zou vergeten.

Hij stond op en wandelde naar mijn stoel en kwam naast mij zitten op zijn knieën.

Zijn handen namen mijn gezicht vast en hij drukte zijn lippen stevig op die van mij.

"Ik houd van je."

'Ik ook van jou Luke.'

•••••
Sorry voor dit saaie deel, maar ik wou jullie bedanken voor de 800 volgers! Xx

The alpha's abused mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu