Rose |30|

4.7K 174 7
                                    

                      Het matingsproces deel 2

Ik probeerde mezelf te kalmeren voordat ik op deur van Luke's kantoor klopte, deze date maakte me alleen maar zenuwachtig.

Ik sloot mijn ogen en hield mijn hand klaar om te kloppen op de deur van Luke's kantoor, maar voordat mijn hand nog maar de deur raakte opende de deur en daar stond Luke in een zwart pak op mij te wachten.

Mijn glimlach sierde zijn lippen, een wit t-shirt omhelsde zijn borst en voor de rest droeg hij een zwart pak.

"Wow." Fluisterde hij voordat hij mijn hand nam en er een kus op drukte.

Ik keek hem met blozende wangen aan en opnieuw liet ik mijn ogen over zijn lichaam glijden.

Hij zag er ongelofelijk mooi uit.

'Jij ziet er ook niet slecht uit.' Vertelde ik hem met een verlegen glimlach.

"Zullen we gaan?" Vroeg hij terwijl hij zijn arm uitstak als teken dat ik mijn arm in die van hem zou haken.

Ik knikte als bevestiging en volgende hem naar een voor mij nog onbekende locatie.

Ik keek hem een glimlach aan toen we voor de bioscoop stonden.

De kleurrijke en schijnende letters lieten mijn ogen al meteen glinsteren.

Ik was nog nooit in een bioscoop geweest en het maakte me alleen maar zenuwachtiger.

"Ik ben de hele tijd bij je, geen zorgen." Zei Luke geruststellend terwijl we hand in hand naar een popcorn machine liepen.

Ik had wel al eens eerder popcorn met Luke gegeten, ik was vooral fan van de zoute smaak maar Luke had natuurlijk liever de zoete smaak.

"Is limonade goed?" Vraagt Luke.

Ik knik en neem voorzichtig de beker aan.

Naar welke film zouden we uiteindelijk gaan?

"Zaal 3." Zei Luke als hij grondig de kaartjes bestudeerd.

Ik volgde hem in stilte en stak snel een popcorn in mijn mond.

"Het is een romantische film, ik hoop dat je het goed vindt." Verteld hij als hij plaats neemt op mijn stoel.

'Het is geweldig bedankt Luke.' Zeg ik terwijl ik snel een kus op zijn wang druk en plaats naast hem neem.

Ik drink nog snel van mijn beker voordat de zaal donker wordt en ik zachtjes in Luke's hand knijp.

Wanneer het enorme beeld oplicht schrik ik en knijp ik opnieuw steviger in Luke's hand, maar langzaam wordt ik verliefd op de personages en hun verhaal wat me uiteindelijk in tranen achterlaat.

•••••
Ik hoop dat jullie het tweede deel leuk vonden en hopelijk vinden jullie dit niet te langdradig worden, ik wil jullie alvast een fijn weekend wensen! Xx

The alpha's abused mate Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu