Pov Rose.
Ik weet niet waarom maar de voorbije week deed Luke vreemd.
Het is drie weken geleden sinds ik als luna werd voorgesteld en ik heb sinds dan veel nieuwe mensen ontmoet.
Ik hoorde Luke, Sky en zijn ouders over dingen fluisteren en wanneer ik de kamer binnen kom stoppen ze met praten.
Volgens mij wil Luke me niet meer.
Die gedachten maken me vaak droevig waardoor ik me meer en meer slechter voel.
"Hey lieverd." Zegt Luke voordat hij een kus op mijn hoofd drukt.
'Hey.' Mompel ik zacht terwijl ik opnieuw een hapje neem van mijn boterham en hem daarna terug op mijn bord leg.
"Ben je al klaar met eten?" Vraagt Luke terwijl hij naast me komt zitten en me onderzoekend aankijkt.
'Ja.' Zeg ik wanneer ik opsta en mijn bord op het aanrecht zet.
Ik loop naar boven en ga meteen op Luke's bed liggen.
Tranen lopen stilaan over mijn wangen en op dit moment wil ik Luke, ik wil dat Luke me in zijn armen neemt en me zou kalmeren en me zou vertellen dat alles goed komt, dat hij van me houd.
Duidelijk is dat niet het geval want de komende uren breng ik alleen en huilend door in zijn kamer.
•
Ik werd wakker en ik keek verbaasd de kamer rond, ik had dus mezelf in slaap gehuild.
Luke's geur die me omringde hielp niet echt bij het feit dat ik hem miste ook al zat hij maar een paar kamers verder in zijn kantoor.
Ik stapte uit het bed en ging naar de logeerkamer waar ik opnieuw op het bed ging liggen.
Ik voelde me uitgeput, ik miste hem.
Mia miste ook haar mate waardoor ik haar stem niet zo vaak meer hoorde, Sky had ik ook al niet meer gezien.
Ik zag haar voor het laatst een week geleden toen ze een plan maakte om haar mate te vinden.
"Rose?"
"Rose lieverd waar ben je?"
"ROSE!"
'Ik ben hier." Riep ik zacht als antwoord op het geschreeuw van Luke.
Hij kwam bezorgd binnen lopen en keek me met gekwetste ogen aan.
"Rose waarom lig je niet in ons bed?" Vraagt hij zacht terwijl hij naaste me komt zitten.
'Ik wou niet.' Mompel ik zacht terwijl ik hem aankijk met bedroefde ogen die waarschijnlijk blinken door mijn tranen die niets liever willen dan Luke vertellen hoeveel ik hem mis.
"Rose? Wat is er lieverd?" Vraagt hij als hij mij op zijn schoot neemt en me bezorgd aankijkt.
'Waarom houd je niet meer van mij?' Vraag ik terwijl de zoute tranen over mijn wangen stromen.
"Lieverd waarom denk je dat ik niet meer van je houd?"
'Omdat je nooit meer bij mij wil zijn, je brengt de avond door in je kantoor, als ik binnen kom en je praat met je ouders of Sky stoppen jullie met praten en... en ik zie je alleen maar in de ochtend als ik net klaar ben met ontbijten. Mia wil me ook niet meer Luke, ze praat nooit meer en jou zie ik maar 10 minuten op een dag. Waarom wil je me niet meer Luke?' Vraag ik snikkend.
"Lieverd ik...ik kan het uitleggen-"
Maar een luide schreeuw onderbreekt zijn zin en een brandend gevoel verspreid zich in mijn lichaam, wanhopig opzoek naar de aanraking van Luke.
•••
Ik hoop dat jullie dit deel leuk vonden!Nog eens sorry dat jullie zo lang moesten wachten. Xx
JE LEEST
The alpha's abused mate
WerewolfNiemand wist hoe ik me voelde, jaren lang werd ik mishandeld door mijn pack. Ik werd beschuldigd voor de dood van mijn ouders. Maar alles veranderde toen ik mijn mate vond. (Dit is een soort van vervolg op The alpha's mate, je hoeft niet noodzakeli...