Part 11.

860 66 2
                                    

       

*Otázka: Chcete aspoň trochu popsat jejich první milovaní, až přijde řada nebo to můžu jen zmínit tu intimitu? Moc to nemám ráda, ale zeptám se vás, jestli to můžu popsat tak jak to popisuju ve třetí osobě a jejich pocity spíš než detailní popis. Toho je všude hodně a myslím si, že se to sem ani nehodí. Ale i tak se vás chci zeptat. Je to na vás. *

Pohled Niall

Ještě naposledy jsem se podíval do zrcadla. Vzal jsem si tašku s věcmi na zítra a učením. Rychle jsem seběhl po schodech dolů. „Tak já jdu! Ahoj!" křikl jsem. Na nic jsem nečekal. Rychle jsem si nazul boty a utíkal jsem k autu. Vlezl jsem do něj. Věci jsem hodil na zadní sedačku. Musel jsem se hned natáhnout pro polibek, ale byl jsem zastaven. „Co to?" řekl jsem. „Kluci se koukají z okna. A ahoj lásko." Řekl s láskyplným úsměvem. Já jsem se zahihňal. „Ahoj. Ani nevíš, jak moc se mi stýskalo." On dal ruku na moje stehno a hned se rozjel pryč. „Ani nevíš, jak mě se stýskalo." Stiskl mi stehno. Já jsem mu dal ruku na tu jeho, jen se usmál. Byl jsem zase šťastný a možná připravený se posunout dál.

Dojeli jsme s Liamem k jeho bytu. „Mrzí mě, že tě nemůžu vzít ven, ale-" Já jsem ho zastavil. „To nevadí. Hlavně že budu moci být s tebou." On mě s úsměvem konečně políbil na rty. Přešel ke dveřím, které mi otevřel. Potom vzal mé věci z auta a rozešel se mnou nahoru. „Nevzal jsem si oblečení na spaní. Doufal jsem, že mi něco půjčíš." On se na mě zazubil. „Půjčím ti. Budeš v tom velice roztomilý."

Já jsem lehce zahihňal. Bože on byl v té košili neuvěřitelně sexy. „Pojďte milý pane." Nechal jsem se posadit ke stolu. Nalil nám víno. Bože to je splněný sen. „Takže jak ti chutná moje jídlo?" zeptal se po chvíli, když jídlo ohřál. „Bože miluju, když vaříš." On se zasmál a pokroutil. „Budu ti vařit častěji. Musím si tě trochu vykrmit." Já jsem zčervenal. Bože on je vážně dokonalý! „Normálně se lidi seznamují na prvním rande, ale já vím o tobě vše." Já jsem se zasmál. „To není pravda už nemám oblíbený film Toy Story." Řekl jsem vážně a on se chytl hraně za srdce. „Cože? To byl náš oblíbený film." Já jsem pokrčil rameny. „Vyspěl jsem. Mám radši Lásku nebeskou." On se snažil, popadnou dech.

„Takže ty jsi mě vyměnil. To se mi nelíbí!" řekl ublížené. Já jsem se zahihňal. Přešel jsem k němu a sedl si na jeho klín. Vzal jsem vidličku a dal mu jí do pusy. „Nevyměnil. Jen se posunul na druhé místo." Políbil ho na rty. „No možná když mě ještě políbíš. Budu přemýšlet, že ti odpustím." Já jsem pokrotil hlavou. Tenhle chlap je starší o 12 let? Není možné. „Dobře." Zahihňal jsem se a znovu ho políbil. Zbytek večeře jsem strávil na jeho klíně. Nejdříve jsem nakrmil jeho a potom on mě. Bylo to hrozně roztomilé.

Potom jsme se přesunuli k televizi kde Liam pustil Toy story. Společně jsme se smáli a říkali hlásky. „Do nekonečna a ještě dál!" křikl jsem rozběhl jsem se po bytě a skončil jsem v Liamově posteli. Liam pomalu přišel. Opřel se o futra a jen si mě prohlížel. „Je něco špatně?" šeptl jsem a on pokroutil hlavou. Přešel ke mě a políbil mě na rty. „Vše je dokonalé." Přešel ke skříni. Podal mi jeho kraťasy a triko na spaní. Ale kraťasy mu vrátil. „Mám boxerky." Usmál jsem se. Vzal jsem si oblečení a odešel do koupelny se umýt. Měl jsem tam kartáček a tak jsem si zuby rovnou vyčistil. Vrátil jsem se zpátky.

Liam měl na nose brýle a četl něco v telefonu. Prohlédl jsem si ho. Měl holou hruď na na sobě jen kalhoty na spaní. Bože on je vážně dokonalý. Zalezl jsem k němu a hlavu si položil na jeho hruď. Cítil jsem, jak odložil telefon a brýle. Pořádně nás přikryl. „Takže dobrou noc lásko a krásné sny." Šeptl a po chvíli jsem cítil. Jak chrní.

Já nemohl chvíli zabrat. Protože jsem nevěřil, že se to děje. Řekl mi lásko a ležíme spolu v posteli. Nemůžu být šťastnější.

Malý princ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat