Part 15.

788 57 0
                                    

Pohled Niall

Podíval jsem se na sebe do zrcadla. Byl jsem v jeho triku. Na sobě jsem měl krajkované pohádky, které jsem vzal jako nové v tátově skříni. Sám nevím, kde se tam vzaly, ale byl jsem za to rád. Nevím, kam se dneska naše mazlení dovede. Vlastně je mi to jedno kam to dojde. Miluju ho a on mě miluje taky, takže jsem připravený jít dál. A no však víte co tím myslím. Lehl jsem si na postel a čekal, až můj miláček přijde z tělocvičny.

Podíval jsem se na sebe do velkého zrcadla. Musel jsem uznat, že jsem vypadal sexy. Zkousl jsem si ret.

Pohled Liam

„Lásko jsem doma. Skočím si do sprchy!" křikl jsem na Nialla a odešel jsem do koupelny. Kde jsem se svlékl do naha. Pustil jsem na sebe vodu. „Bože." Šeptl jsem úlevně. Už jsem se těšil na film a na postel. Vzal jsem si svůj oblíbený sprcháč, který i Niallovi voněl. Proto jsem se sním umyl a potom jenom v ručníku jsem šel opláchnutý do ložnice. Když jsem otevřel dveře naskytl se mi neskutečný pohled. „Kurva." Řekl jsem potichu. Niall ležel na posteli v mém triku a na sobě měl růžové krajkované kalhotky. Vlasy měl vyčesané nahoru a díval se na mě tím nevinným kukučem. „Ahoj Li." Šeptl. Zkousl si ret a napil se skleničky.

„Ahoj." Šeptl jsem a podíval se mu do očí. „Dáš si se mnou?" usmál se na mě a sedl si. Já jsem přešel k posteli na, kterou jsem si sedl.

„Děkuju." Šeptl jsem, když mi podal skleničku. „Na nás?" zeptal se Niall. Já jsem kývl a ťukl si s ním. Napil jsem se. Podíval jsem se na něj. On se lehce pousmál. Já jsem dal ruku na jeho tvář a jemně ho pohladil. „Jsi nádherný." Šeptl jsem. Lehce jsem se naklonil a začal ho něžně líbat. Rukou jsem sjel na jeho bok a začal ho jemně hladit. On si přelezl na můj klín a rukou zajel do mých vlasů.

Leželi jsme oba nazí na posteli a dál jsme se líbali. Niall si lehl na bok a podíval se mi do očí. „Chtěl bych to." Šeptl potichu a rukou sjel na můj penis. „Jsi si jistý NiNi?" šeptl jsem. Políbil ho na rty. „Ano. Miluju tě a chci se s tebou milovat." Já jsem se usmál. „Taky tě miluju Nialle."

No a potom začalo něco krásného. Hlazení, příprava a líbaní. Potom láskyplné pohyby sem a tam. K tomu Niall vzdychal moje jméno. Prostě melodie pro moje uši. Potom jsme se společně udělali a já jen mohl děkovat sám sobě, jak to bylo krásné.

„Děkuju" byla poslední slova co mi řekl předtím, než usnul. Já jsem tam ležel. Usmíval se a hladil jeho záda. Opravdu jsem byl zamilovaný ne jako, že bych nebyl. Ale tohle byla pravá láska a sám jsem věřil, že nám to vydrží. I když jsem doufal, že kluci to zvládnou.

*Kratší díl. Doufám, že se vám to líbí 😊 moc na sex nejsem, ale tohle snad byla taková zlatá střední cesta. S láskou E: * *

Malý princ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat