Pohled Niall
„Uvidíme se po škole?" zkousl jsem si ret. Měl jsem volnou hodinu. Kamarádi šli někam na jídlo a já se rozhodl zavolat Liamovi jestli mám k němu jít. „Můžeme se vidět, ale jdu ještě do fitka, abych se udržel v kondici." Lehce jsem se zahihňal. „Díky Miku a prosím tě zařiď, aby se za mnou v jednu stavila Susan." Uslyšel jsem v telefonu to vážně pro něj musel pořád pracovat?! „To musí pro tebe pořád pracovat" Liam se do telefonu zasmál. „Přece bys nežárlil?" řekl s úsměvem. „Žárlil. Dával ti víc než já." Šeptl jsem smutně a sed si na schody. Ano vím, že mě Liam miluje, ale sakra vždyť mu nedávám, co třicetiletý chlap potřebuje. I tátové to dělají často. (Louis s Harrym si Nialla adoptovali okolo 20 roku a Niallovi bylo okolo 5/6. Klukům i Liamovi je lehce přec třicet).
„NiNi o tomhle jsme už mluvili. Počkám, než budeš chtít ano? Nebudu na tebe spěchat. Miluju tě a chci být s tebou. Je mi jedno jestli se sexem nebo bez." Cítil jsem, jak se s láskou usmál. „Já vím. Jen se bojím, že ti nebudu stačit anebo, že se ti to se mnou nebude líbit." Uslyšel jsem povzdechnutí. „Řeknu to hnusně nebo to tak vyzní, ale to, že nemáš žádné sexuální zkušenosti je pro mě to nejlepší zlato, protože nemáš nic naučeného a já si tě prostě můžu vytvarovat. Promiň, zní to divně, ale lépe to neumím vysvětlit." Já jsem se lehce usmál.
„Takže jsi se mnou spokojený?" On se lehce zasmál. „Spokojený je slabé slovo zlato. Říkal jsem ti, že tvoje kuřba je ta nejlepší co jsme zažili." Já jsem zčervenal a rozhlédl se kolem. „I ta tvoje není špatná. Vždy jsem si říkal, co na tom lidi vidí a ono je to moc vzrušující. Hlavně tvůj jazyk je moc šik-" chtěl jsem to doříct, ale uviděl jsem před sebou zlomený pohled Joshe. „Pak ti zavolám." Šeptl jsem a rychle zavěsil.
„Joshi" chtěl jsem pokračovat, ale on mě zastavil. „Co Nialle? To že jsi za celého půl roku nebyl schopný já nevím něco malého udělat, ale jen co se rozejdeme si to hned rozdáváš s někým jiným!" vykřikl. „Já jsem s ním nespal." Šeptl jsem a objal se okolo těla. „A já ho vážně miluju. Jako vážně opravdu?." Šeptl jsem a Josh se na mě ublíženě podíval. „Já tě miluju pořád Nialle." Šeptl já jsem sklopil pohled. „Když jsem byl s tebou tak jsem tě miloval opravdu. Jen asi jsi byl pro mě jen dětská láska. S ním si dokážu představit další život." Šeptl jsem. „S tebou to vše bylo moc krásné. Nechci abys si myslel, že jsem skočil z postele do postele nebo tak něco. Ale mezi námi byla chemie dřív, než jsem tě potkal. Je starší a prostě je to komplikované. Prosím odpusť mi to. Mám tě pořád rád. Jsi člověk co mi pomohl se se vším smířit. Za to ti budu do konce života děkovat." Na jeho tváři se objevil nepatrný úsměv. Potom jsem ucítil jak okolo mě obmotal jeho ruce. „Taky tě mám rád NiNi a děkuju za to, co jsem s tebou zažil." Já jsem se usmál a políbil ho na tvář. „Budu tu pro tebe stačí se ozvat." On kývl a pustil mě. „Tak ať ti to s tvým strejdou vyjde" mrkl na mě. „Ale" On se zasmál. „Hned mi to došlo Ni. Viděl jsem, jak se na něj koukáš." Šeptl a s úsměvem odešel.
Přečetl jsem si zprávu od Liama.
‚Klíče máš. Já dorazím kole páté. Mám teď jednání a potom se uvidíme. Miluju tě Liam.'
Tak že bych konečně začalo být vše, jak má být?
*Nápady na další Niam povídku:
1) Ze školy texting (Niall by byl zamilovaný do Liama a psal by mu nějaké zprávy a textovky. Pronásledoval by ho.)
2) Múza (Malíř a Niall by byl jeho inspirace)*
3) Niall a Liam by byli kamarádi. Liam by se přidal na seznamku a Niall by mu psal jako někdo jiný.
4) Láska mezi slavnými.
5) Povídka zaměřená na Flicker album.
*Návrh napište do komentářů. Doufám, že se díl i povídka líbí. :* *
ČTEŠ
Malý princ✔️
FanfictionMalý chlapec zamilovaný do staršího muže, který je mu velice blízký. Jak to dopadne? Cover: Natt_y