Pohled Niall
O 14 dní později.
„Kdy se mají vrátit kluci?" zeptal se mě Liam když jsme spolu leželi v posteli. „Až večer. Harry má hodně práce a Louis má nějakou zkoušku, takže máme celý barák pro sebe." Zaculil jsem se a začal ho hladit po holé hrudi. „Víš, že bych byl radši u mě doma?" Já jsem si povzdechl a sedl si na něj. „Já vím, ale mě už došli výmluvy co jim říkat když jdu za tebou. Takhle můžeš ty říct, že ses stavil za našima." Políbil jsem ho na rty. On se na mě usmál a rukama přejel na můj zadek. „Už jsem ti říkal, jak moc miluju tvůj kulatý zadeček." Já jsem se lehce zahihňal a políbil ho na rty. Zadečkem jsem se lehce zapohyboval na jeho bouli, která se začala tvořit. „Když jsme u toho už jsme týden." Zkousl jsem si ret. „Co kdyby ses na mě povozil?" zaculil se Liam.
Já jsem zčervenal. Byl jsem sakra moc nervózní. Přece jen od našeho prvního sexu jsme spolu spali jednou. Takže nejsem zkušený a prostě mám strach. On mě políbil na rty a pohladil po tváři. „nemusíš se bát. Pomůžu ti hm?" já jsem kývl.
Pomalu jsem nasedl. Začal jsem se nadzvedávat. Bylo to vážně skvělé, když jsem si to mohl řídit sám. „Kdyby ses viděl princi. Jsi tak sexy." Já jsem zaklonil hlavu. Najednou se ozval hlas od dveří. „Nialle prosím. Pane Bože." Vyjekl táta Louis. Já jsem nás okamžitě přikryl a schoval si obličej do Liamovi hrudi. „Nialle Jamesi Horane ať jsi za dvě minuty dole jinak si mě nepřej!" křikl táta a třískl dveřmi. Já jsem vzlykl. Nechtěl jsem, aby se to dozvěděli takhle. Chtěl jsem jim to říct sám. Jak jsem s Liamem šťastný. Ucítil jsem ruku na svým obličeji a potom jak mi někdo utírá slzy. „Princi. Klid to zvládneme." Šeptl Liam. Opatrně mě z něho sundal a pomalu jsme šli dolů ruku v ruce, jak jsme se oblékli.
„Tati" šeptl jsem, když jsme přišli do obýváku. „Sedněte si Nialle." Řekl Louis. Já jsem se posadil a Liam si mě přitáhl za bok k sobě. Hladil můj bok, aby mě uklidnil. Cítím i jak je Liam nervózní. Bože tohle je tak trapný. Táta položil čaj a podíval se na mě. „Kdy tohle začalo?" zeptal se naprosto bez citů. Liam chtěl mluvit, ale já jsem ho zastavil. Vlastně tohle neví ani Liam. O tomhle jsme nikdy moc nemluvili.
„Před pěti lety když jsem si uvědomil, že nebudu úplně na holky?" Táta se na mě vyjukaně podíval. „Cože?! Vyjekl. „Vy jste spolu-" já jsem ho zastavil. „Ne to ne. Jak strejda" lehce jsem se uchechtl. „Ne tati. Mě se Liam začal líbit, když odjížděl. Proto jsem tak brečel. Měl jsem ho víc rád, než odjel. Potom když přijel jsem to na něj zkoušel. No a já nechtěl spát s Mikem, protože jsem to chtěl s Liamem. A jak jsme se rozešli tak jsme se s Liamem dali do kupy. Já ho miluju tati a on mě. Prosím nevyhazuj ho a hlavně to neříkej Harrymu, protože vím jak má Liama rád. Už teď si vyčítám, že s ním jsem a bojím se, jak to vezme." Louis kývl a v klidu se podíval na Liama.
„Co mi k tomu řekneš ty Payne?" ooo to není dobré. „Jediné Louisi, že ho miluju. Je to první kluk, který mě učaroval. Chci s ním být. Plánovat budoucnost." Usmál se a chtěl mě políbit. Jenomže táta nás zastavil. Odkašláním.
„No opomenu to, že jsem vás přitom nachytal. Což byl pro mě největší šok. Potom opomenu to, že se znáte dlouho a potom taky náš vztah k tobě." Louis si promnul nos. „Miluju Harryho, ale i tebe Nialle. Jen budeme muset vymyslet způsob, jak mu to řekneme. Protože vím, že tohle bude se svoji psychikou zvládat hodně těžce. Dávejte si pozor. Já vymyslím jak mu to říct." Já jsem se na tátu podíval. „Takže nám dáváš požehnáni?" on kývl a já ho hned objal. „Jen si nechte náklonosti na doma. Nemusím to vidět a chci, abys byl šťastný." Já jsem se usmál.
„Můžu se taky přidat?" ozvalo se ode dveří a myslím si, že se nám všem ulevilo, když se Harry objevil až teď.
*Další díl a Louisova reakce. Teď už jen Harryho a pomalu bude konec. Takže budu ráda za nějaký názor nebo komentář. Děkuju a miluju vás :* *
ČTEŠ
Malý princ✔️
FanfictionMalý chlapec zamilovaný do staršího muže, který je mu velice blízký. Jak to dopadne? Cover: Natt_y