Part 13.

762 64 6
                                    

O měsíc později

Pohled Niall.

„Co se zase culíš do toho telefonu? Že sis někoho našel?" usmál se na mě táta Louis. Já jsem zčervenal a zamkl telefon. „Tak povídej kdo to je?" já jsem si zkousl ret. Co jsem věděl, tak že to Louis vezme lépe než Harry. Protože ten byl s Liamem za jedno. Nevím, jak a co se stalo, ale vím, že bych asi hodně pokazil jejich kamarádství, kdyby se to Harry dozvěděl. „Já ještě ne. Jsme spolu krátce." Louis se na mě usmál a přešel ke mně. „A už jste spolu?" Taťka se na mě podívá tím zvědavým pohledem. „Víc než s Mikem. Ale ještě jsme spolu nespali a ani nevím, jestli to mám já. Protože on je v tomhle zkušenější." Šeptl jsem. On mě taťka pohladil po stehně a potom přešel k vodě. Zalil nám čaj. „Nech tomu volný průběh NiNi. Pokud dojdete při mazlení k bodu, kdy to oba chcete. Je to hezčí než když se to naplánuje." Já jsem pokýval. „Ale co když chci tu romantiku okolo?" šeptl jsem. Taťka mě pohladil po tváři.

„Povím ti, jak jsem zažil svoje poprvé s tvým tátou." Usmál se na mě. Já jsem si přitáhl nohy k sobě a položil si hrníček na kolena. „Takže tvůj taťka přede mnou už měl jeden delší vztah. No ale rozešli se, prý jsem za to mohl já." Zasmál se. „Přistěhoval jsem se, když jsem mi bylo 17. No a tvůj taťka měl od patnácti přítele, ale já jsem ho prý tak moc okouzlil a zaujal, že začal dobývat mé srdce. Pamatuju si, jak poslal Liama, aby ze mě vytáhl číslo. To musím říct, že Liam byl o dost větší fešák než tvůj táta. Nechápal jsem, jak se spolu mohli kamarádit. Tvůj taťka takový nerd a Liam takový sexouš." Když tohle taťka řekl. Zakuckal jsem se, protože jsem se napil. To vážně mluví takhle o mém Liamovi?

„No, ale nakonec jsem si sedl více s tvým tátou. On byl hrozně roztomilý, jak se snažil mi každý sexuální zážitek zpříjemnit. No ale nejdříve jsme byli kamarádi, až když jsme byli v baru tak se tvůj taťka rozhoupal. Políbil mě a pozval na rande. Vše bylo tak romantické a mělo být i naše poprvé. Jenomže tvému taťkovi se nemohl postavit a ani mě. Byli jsme prostě oba nervózní, i když byl zkušený. Bál se aby mi neublížil. No a asi čtrnáct dní na to měl u nás spát. Koukali jsme se večer na film u něho se mazlili. Moje poprvé proběhlo na gauči nic romantického, ale stejně nic krásnějšího být nemohlo, protože tvůj táta byl úžasný, pomalý a něžný. Hlavně mě miloval. To je to nejdůležitější. Takže pokud tě miluje. Nemusí to být romantické. Hlavně když budete spolu a ty to budeš cítit." Já jsem se na něj usmál.

Objal jsem svého taťku. „Děkuju. Vážně jsi mi pomohl." Šeptl jsem mu do krku. „Ale copak je tu objímání beze mě?" zasál se taťka Harry. Já jsem vstal a pořádně ho objal. „Nikdy nedovolím, abych ti ublížil." Šeptl jsem mu. Nechci ho ztratit jen kvůli lásce a nechci, aby on ztratil to výjimečné pouto mezi ním a Liamem. „Mě neublížíš. Teda pokud doděláš školu." Já jsem se lehce zasmál a ještě jednou je oba objal. „Miluju vás." Šeptl jsem. Oba se na sebe podívali. „I my tebe NiNi." Políbili mě do vlásků.

„Dneska jdu s Liamem na pivo. Prý se rozešel s tím klukem. Taky nechápu, co na těch mladých vidí vždyť ani nejsou na nic připravený." Zasmál se taťka a já trochu posmutněl. „Notak mu to nech. Liam byl vždy jiný. Vždyť to víš dlouho se nemohl se svojí orientací srovnat, potom když ho vyhnali rodiče. Tak musel vše dělat sám. Tak chce zažít to, co měl jako mladý. Tu pravou nefalšovanou lásku." Taťka se na Louise podíval. „Ty vážně umíš poradit." Já jsem se usmál a odešel do pokoje.

‚Jsi úžasný Liame :)'

‚Co jsem udělal?'

‚Nic stačí to jaký jsi. :*'

‚Co o mě ti dva exoti povídali? :D'

‚Samé krásné věci a miluji tě o to víc.'

Já mu vážně to napsal? Jasně říkal jsem mu to předtím než jsme začali spolu chodit, ale on mi to nikdy neřekl. Proto jsem říkal, že ho mám rád...moje myšlenky zastavila příchozí zpráva.

‚Taky tě miluju princi, ale už musím jít jdu na pivo tak pááá.' On to vážně napsal. Miluje mě!

Pohled Liam

„Ahoj Harry." Usmál jsem se na něj. On si ke mně sedl. Pozdravil a objednal si pivo. „Tebe už jsem neviděl ani nepamatuju." Já jsem se zasmál, vidíš mě teď. „To jo, ale chybíš mi." Já jsem se usmál sice byl Harry ten top, ale byl hodně citlivý. Bojím se, jak bude reagovat na můj vztah s Niallem. „Ty mě taky Hazz." On se zazubil. „Teď budeš na mě mít mnohem více času, když si sám." Já jsem se zasmál a podrbal se ve vlasech. „Já s někým randím.! Zazubil jsem se. „Vážně? A s kým:" já jsem si dal prst před pusu. „To je tajemství." On se zasmál. „Notak!" zakňučel. Sice vypadal teď jinak, ale pořád je to ten nerdík.

„Ne nechci zase poslouchat keci o tom jak si hledám zajíčky." On se na mě usmál. „Už nebudu, Uvědomil jsem si důležité věci. Buď si s kým chceš." Zasmál se. Já jsem se zasmál taky. „Třeba i s Niallem?" ušklíbl jsem se a napil se piva. „Tak to bych tě rovnou zabil a potom i jeho. Vždyť je to skoro tvůj syn." Já jsem se hraně zasmál. „Jo máš pravdu ani nevím, jak mě taková kravina napadla.

Máme velký problém, i když zbytek večera byl v pohodě.

Tohle Harry jen tak nepřijme.

Malý princ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat