Pohled Liam
Nevěděl jsem, co se stane, ale teď jsme oba sami. Sakra Liame na co to myslíš! Dobře takže klid. Nic se neděje. Prostě jen ho uklidníš a pak pojedeš domů. Zaparkoval jsem před jeho domem. Vzal jsem svoje klíče a odemkl. Uslyšel jsem vzlyky z jeho pokoje. Proto jsem se ještě zhluboka nadechl. Sundal si bundu. Utíkal jsem nahoru za ním. Otevřel jsem dveře. „Nialle." Řekl jsem. Najednou jsem uviděl ty jeho modrá uslzená kukadla, jak na mě vykoukli. „Liame." Vzlykl a hned mě objal. Já jsem se sním posadil na postel. „Notak neplakej zlato." Šeptl jsem a pohladil ho po vlasech. „Ššššššš." Šeptal jsem a kolíbal s ním ze strany na stranu.
Po chvíli vyndal hlavu z ohybu krku. Podíval se na mě. Utřel si rukou slzy. Já jsem si ho prohlédl. Jemně jsem ho pohladil po tváři. On spokojeně zavřel oči. „Zlato. On za to nestojí." Šeptl jsem a on otevřel jeho velké oči. „Ale-" Já jsem pokrotil hlavou. „Už nic neříkej zlato." Šeptl jsem. Polkl jsem. Zavřel jsem oči a naklonil se pomalu k němu. Snad nebudu odmítnut.
Pohled Niall
On mě vážně chce políbit sám od sebe? Vážně se vykašlal na Mika a je tady? Bože on mě vážně líbá! Já jsem zavřel oči a pomalu mu polibky oplácel. Bylo to tak jiné oproti líbáním s Joshem (minule jsem z něho udělal Mika: D). Tohle bylo o tolik zkušenější a jemnější. Opravdu jsem cítil jak mu na mě záleží. Po chvíli jsem si přelezl na jeho klín. Jeho ruce sjely na můj zadek, který lehce zmáčkl. „Li." Vzdychl jsem a zaklonil hlavu. Ucítil jsem jeho rty na mém krku. Začal ho lehce okusovat a rukou zajel do mých kalhot. Já jsem si, ale po chvíli uvědomil, co děláme. Proto jsem jeho ruce rychle odtáhl.
„Děje se něco zlato?" řekl Liam. Já jsem lehce zčervenal. „Ještě nejsem připravený." On se jen zasmál. „Zlato já s tebou nechtěl spát. Jen se mazlit." Zaculil se. Já jsem pokroutil hlavou. „Ani to." Zazubil jsem se. On se lehce zamračil. „A to pročpak?" řekl na oko naštvaně. „Protože jsi mě ani nepozval na rande." Zazubil jsem se. „Ale ty jeden." Šibalsky se na mě usmál a začal mě lechtat. „Liame dost." Zasmál jsem se.
Ještě chvíli mě lechtal. Když přestal, podíval se na mě. Vážně si mě prohlídl. Lehce mě políbil na rty.
Já jsem se usmál.
„Teď už se tě jen tak nevzdám." Řekl jsem mu a přitáhl si ho znovu na rty.
„To už ani nechci." Šeptl mezi polibky.
*Dostáváme se do druhé části příběhu. Doufám, že se vám kratší díl líbí. Nebojte příště připravím delší a zajímavější. Buď zítra nebi v neděli tu bude :D budu ráda za názor a i jestli to pořád někdo čte :3*
ČTEŠ
Malý princ✔️
FanficMalý chlapec zamilovaný do staršího muže, který je mu velice blízký. Jak to dopadne? Cover: Natt_y