♡ 𝒘𝒉𝒚 ? ♡

538 57 14
                                    

Jungna's POV

Hari Sabtu

Hehe, mesti korang nak tau an namja mana yang aku jumpak kemarin an ? Ke korang tanak tau ?? Fine, tanak cita ! 🙎

Tapi kalau tak bagitau nnti kang korang tak paham pulak fanfic nih. OkAy lah, aku cita.

Flashback

"Weyh, wae kau kat sini?? Kau ke yang hantar surat bagai tuh?? Kau ke yang nak jumpak aku ?"

"Ehhh, taklah. Sebenarnya, orang yang hantar surat tuh, malu nak jumpak kau. Dia kata dia tak sedia lagi"

"Ouh, ingatkan kau yang hantar surat tuh "

"Memang tak ahh, aku moveon dah kot ngn kau"

"HAHAHA, yelah tu~"

"Seyes ahh. Hmmmm, btw orang yg hantar surat tuh suruh bagi kau kotak nih"

"Amenda tuh weyh ?"

"Mana lah aku tau sheyton. Dah benda tuh dalam kotak. Takkan lah aku boleh tau. Cer pikir guna otak. Ke kau takde otak ?"

"Yelah yelah. Aku balik dulu ehh, nak bagi kambing aku makan"

"Kay ahh, aku pon nak balik jugak. Nak bagi saka aku makan. Annyeong!! 😉"

End Flashback

Haaaaaa, korang nak tau ke siapa yang aku jumpak tuh ?

Dia ialah Jeon Jungkook.

Dia ni  anak pemilik Starkooks Coffee Cafe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia ni anak pemilik Starkooks Coffee Cafe . Ni gambar dia masa dia tengah promote cafe bapak dia. Sedap weyh air tangan bapak dia , memang meleleh air liur air ketuban semua lah.

And dia ni ada crush kat aku since kecik lagi and aku dapat tau pastu aku terus cakap yang aku anggap dia kawan jer. 7 hari 7 malam dia menangis. Last last, dia cakap dia dah takde crush kat aku. Dia sekarang nih tengah bercinta ngan Oh Haerin adik Oh Sehun tuh rasanya. So siapa siapa yang berminat ngn dia tuh sila kuburkan perasaan anda sebab dia dah berpunyaaa.

Ehh, sekarang dah pukul berapa eh ? Aku nak kena gi jumpak tah jebon mana tuh kat Panwink Cafe.

Hmm, dah tak sempat nak pilih baju ni. Grab je la mana yang ada dalam closet ha .

Okay sekarang aku kena pegi cepat cepat sebab sekarang dah pukul 10:50 am

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Okay sekarang aku kena pegi cepat cepat sebab sekarang dah pukul 10:50 am

Maigad, aku dah lambat sia, dahla aku naik basikal. Cafe tuh pulak jauh bebenor em nampaknya aku kena kayuh laju laju nih.

Sampai jer aku kat situ dengan bermandi peluh semua, aku mula mencari orang yang nak jumpak aku tuh. Tetiba ada sorang namja pakai mask and spek hitam lambai tangan kat aku. Ceh, acah acah retis ah mamat ni pakai mask segala bagai.

Aku berjalan ke arah namja tuh and terus aku duduk depan dia tanpa dia pelawa. Dah sah sah dia nak jumpak aku nape lak nak kena tunggu dia pelawa duduk en ?

"So kau ke yang nak jumpak aku tuh ?"

"Yup" balas dia sambil turunkan spek hitam dia lalu nampaklah mata dia. Mata dia hazel yalls, cantik mata dia weyh. Tapi mungkin ini hanyalah penipuan contact lens.

"Ha wae kau nak jumpak aku ni? "

"Aku suka kau" dia memegang spek hitamnya sambil mengangkat sebelah keningnya lalu mata kanannya dikenyitkan ke arah aku.

Woit, dugeun dugeun hati aku dibuatnya ha. Gila kau tak dugeun dugeun mamat ni hensem seyh .

"Tu jer ke yang kau nak cakap ? " tanya aku acah acah selamba, kita kena jual mahal siket padahal dalam hati aku ni dah bergoyang dangdut dah. Aku merenung mata dia and baru aku sedar yang mata dia sebelah hazel and sebelah lagi dark brown. Uish, ni kalau kawen nih comel nanti anak anak aku ni. Aduh dah melalut sampai anak dahni.

"Nae, tu jer yang aku nak cakap" kata dia sambil menaikkan balik dia punya spek hitam acah acah swag tuh. Poyo jugak eh mamat ni.

"Shit betullah, buang masa aku jer datang sini. Kalau tu jer yang dia nak cakap, boleh jer tulis surat ke, mesej ke. Hish, menyusahkan jer"

"Tu je ? fine aku balik dulu" kata aku sambil berdiri.

"Ehh, jap."dia menahan aku

"Wae? " Aku memandang dia , kot kot la dia nak bagi cincin ke. Ewah, impian tinggi.

"Aku harap kau takkan lupakan muka aku nih even aku tak tunjuk muka aku sepenuhnya. Annyeong" katanya sambil bangun dan menyerabutkan rambut kau. Seb baik kelemumur aku tak keluar kang kalau keluar viral nanti ha.

"Wae aku kena ingat kau pulak !" jerit aku sebab dia dah jauh dari aku

Dia menurunkan spek dia. And tengok aku sambil cakap

"Sebab aku penting " seyes aku cakap mamat ni poyo gila namampus .

Dia ? Penting ? Aku kenal dia pon tak oke.










There are many things that i would like to say to you, but i dont know how :'(











Vomments 💕

♡Instafam ; Kang Daniel♡Where stories live. Discover now