Hari Sabtu
Hari cuti baru lah aku ada masa nak bukak hadiah yang Jungkook bagi tuh. Tapi makhlok mulia mana yang suruh Jungkook bagi benda alah ni kat aku ehh ? Nak jugak aku tau siapakah gerangan malang yang suka kat aku tu, hekhek.
Aku bukak kotak tuh n damn- benda dalam kotak tuh ialah iPhone 8+.
OmAIgOd sape yang bagi nih weyhhhhh. Ya tuhan, tangan aku dah terketar ketar dahni. Terkejut lah katakan. Seb baik takde sakit jantung, kalau tak memang aku ni dah selamat 7 kaki dalam tanah.
And aku pon on kan phone tuh and tengok dia kena pakai face recognition. Alamak, boleh ke aku bukak benda alah nih. Aku pon try ahh tunjuk muka aku. Maybe berkat doa aku yang tak putus putus aku boleh bukak phone tuh.
Ehhhh, ada 2 mesej arh. Ceit, dari celcom rupanya. Shiyal betul.
Alang alang iphone nih ada 256gb, aku nak install game banyak banyak arh. Hehe ( ̄∀ ̄)
Ting!
Ishhh, time aku tengah syok main The Musician yang Wanna One main tuh, tetiba ada noti mesej masok. Ceit, kacau je la. Hish, aku pon menekan noti tersebut dengan geram.
+8254673546
Hey Jungna, tengah buat apa tuh?Makhlok mana pulakni yang mesej aku nih, em nak reply ke tak eh. Tapi rasa macam berdosa pulak kalau tak reply, dahla dia yang bagi phone ni em.
Tak buat apa pon. Btw, kau ke yang bagi phone nih kat aku ?
+8254673546
Haah, saya yang bagi kat awak. Waeyo ? Awak tak suka ke??
Gila kau tak suka. Orang bangang abadi je tak suka. Tapi an asal kau bagi kat aku, tau tak ini merupakan satu pembaziran ?+8254673546
Tapi awak special so ini tak membazir lagipon phone ni special untuk call and mesej saya jer. Kalau orang lain, TAK DIBENARKAN SAMA SEKALI.Tapi aku tak kenal kau pon -_-||
+8254673546
Takpa, lama lama nanti awak kenal la saya ♡-_-
Em dia ni macam pelik siket sebab dia sanggup bagi kat aku phone mahal ni semata mata sebab dia kata aku special bagi dia ? Hish pelik manusia zaman sekarangni.
Terus aku save nombor tersebut sebagai Weird Person
Tapi an sekarang baru aku perasan yang aku ada dua peminat. HAHAHAHA. Laku jugak eh aku yang selebet nih hehe ( ̄∀ ̄)
♕♕♕
Harini aku takde plan ah nak buat apa. Maybe pergi rumah Taerin jer kot.
Ting!
Weird Person
Hai Jungna 💕Hai
Weird Person
Sibuk tak?Tak pon
Weird Person
Date jom 💕.Motif aku kena date ngn kau?
Weird Person
Sebab saya suka awak 😆💕Taknak ahh. Bukan aku kenal kau pon. 😒😛
Weird Person
So jomlah date, baru lah kita kenal antara satu sama lain 😉Fine 😑
Weird Person
Okay, kita jumpak kat Starkooks Coffee Cafe. Pukul 4:30 pm. Bye 💕♕♕♕
Hish, dah berjanggut aku tunggu namja tuh. Tak datang datang pon. Sekarang nih dah pukul 4:50 pm. Cibet punya namja. Dia yang suruh jumpak tapi dia yang datang lambat. Hish.
Baru jer aku nak bangun, tetiba ada tangan pegang tangan aku. Terkejut siyal.
"Kau sape weyh ? Main pegang pegang tangan pulak. Aku bukak silat gayung aku karang" kata aku sambil merentap tangan aku daripada genggaman namja miang yang bertopi hitam tu.
"Ni saya lah, yang mesej awak tuh" kata namja pelik tuh smbil tengok muka aku.
"Maigod, hensem bapak. Berterabur iman aku yang tak berapa nak ada ni"
Heh, mampu puji dalam hati jer lah. Kalau puji real life, MALU.
"Ouh, kau lah namja yang mesej aku tu ? " kata aku sambil terangguk angguk
"Yup, so jomlah kita pegi date kat Amusement Park nak ?" Tanya dia sambil tersenyum manis, adeh duhai hati mohon bertahan!
"Okay, tapi aku nak panggil kau apa ? Nama kau, aku taktau ah"
"Ouh, hi Jungna. Nae ireumeun Park Jimin imnida." kata Jimin sambil menghulurkan tangan dia.
Eh, Park Jimin ? Asal rasa macam pernah dengar eh nama tu ? Em kat mana eh ?
"Ouh, okayh. Aku panggil kau Jimin kayh." kata aku and menyambut tangan dia. Dia tak lepaskan tangan aku and kami pon berjalan ke amusement park sambil berpegangan tangan. Auch, lembutnya tangan dia. Macam tangan baby, dahla kecik. Ala tomei tomei~ ♡
Since you've been around, i smile a lot more than i used to
Vomments 💕
YOU ARE READING
♡Instafam ; Kang Daniel♡
Fanfiction"OYEMGEE ! DIA FOLLOWBACK AKUUUUU !" - Kim Jungna "she's cute..." - Kang Daniel Start ; 171217