Turner Fia??

711 20 3
                                    

~Lia Sparrow~

Éppen Barbaroszához mentünk elvenni a tájolott amikor apám írányt váltott!
-Hova megyünk?-kérdeztem miközben néztem apám ahogy kormányozik!
-Turner Fiához!-mondta amire ledöbentem!
-Turnernek van fia?-kérdeztem amire csak egy mosolygás volt a válasz!
Gyorsan át másztam az árbocon és oda mentem Emilékhez!
-Haljátok van Turnernek fia!-mondtam miközben leültem meléjük és Jack kezéből kivettem a Rumot és ittam belöle!
-Komolyan na persze 6 évente járhat csak szárazföldre hogyan?-mondta John!
-Annyi idő pont elég hogy felkurja az asszonyt!-mondtam kezébbe nyomtam az üres üveget és mentem vissza fele az árbocra!
-Héj!-üvöltötték utánam amire csak felnevttem és csak suhantam a hajó tettejére és néztem a vizett!
Lementem apámhoz!
-Mi volt ez az üvöltözés?-kérdezte és ivott a rumos üvegéböl!
-Á semmi csak megittam a rumokat aztán nem tetszett nekik!-mondtam és röhögtem!
-Látszik hogy az én lányom vagy!-mondta amire csodálkoztam hiszen ő nem az a család apa tipús!
-Azt biztos!-mondtam és felvettem a kalapóm!
Láttam hogy szárazföld fele megyünk rá néztem apámra amire csak bólintott!
-Vitorlákat behúzni horgonyt szél felé eresztenni szárazföld a látthatáron!-mondtam és mindenki ment a dolgára!
-Szép de miből gondolod hogy szél felé kell letteni a horgonyt?-mondta és csak nézett előre az apám!
-Mivel gyorsan megyünk így gyorsan is kell fordulni nem?-kérdeztem és megfogtam a kötelett amit szoktam és ugrottam!
Leértünk a szárazföldre és én leugrottam és ott állt Elizabeth és Turner (Will csak én Turnernek hívom!) és melletük pedig egy fiú gondolom ő a fiúk!
Apám mellém ugrott medfogta a vállam és magával húzott!
Intett egy Turnenek! Elizabethnek pedig kezett csókolt Undiii!
A srác fogott valamit a kezében olyan volt mint egy tör fogtam a pisztolyom és rá szegeztem!
-Mivan a kezedben!-kérdeztem és a fejeközepér helyeztem a pisztolyt!
-Héjj teszed le!-mondta apám és lefele kezdte nyomni a pisztolyt!
-De hát tör van nála!-mondtam és rámutattam!
-Nálad meg pisztoly és kard!-mondta a srác és karba tette a kezétt!
-Nagyon ravasznak hiszed magad!-mondtam és zsebre raktam a pisztolyt!
-Ő a lányom Lia!-mondta apám amire a srác nagyott nézett!
-Mivan nem láttál még embert?-kérdeztem és karba tettem a kezem!
-Te vagy Jack lánya?-kérdezte amire szemett forgattam!
-Na de jó még egy ember aki végezni akkar velem de jóó!-KÖTELET LE ERSZTENI!-üvöltöttem és már lent is volt a köttél!
-Emlékezni fogsz még arra a napra amikor engem meg láttál először és nem utoljára!-mondtam és intettem egyett és felhuztak és repültem is az árboc tettejére!

~Jack Sparrow~

-Látszik hogy a te lányod!-mondta Will!
-Hát igen!-mondtam és Henryre néztem!
-Szóval te vagy Turner örökös?-kérdeztem amire csak bólintott!
-Miért lepödtél meg mikor megláttad Liaát?-kérdeztem amire elpirult!
-Csak nem tetszik a lányom?-kérdeztem amire még jobban elpirult én csak bele öklöztem a válábba!
-Nagyon makacs úgyhogy kell hozzá kitartás!
-Mr.Sparrow nagyon csodálom magát!-mondta amire kikerekedt a szemem!
-Jaj öcsi nyugi apádék mit meséltek rólam?!-kérdeztem mire Elisabeth elnevette magát!
-Mi ilyen vicces?-kérdeztem mire abba hagyta és Willre nézett!
-Mindent!-mondta Will!
-Nagyszerű!-mondtam!-Na és miért kellet ide jönöm nagyon elfoglalt voltam!-mondtam és elkezdtem nézni Henry nyakában egy nyakláncott!
Elkezdtem szúros szemel nézni de Will észre vette mit nézek!
-Majd elmondom!-mondta Will!
-Nos?-kérdeztem és sohajtótt egyett Will!
-Jack nekem az elátkozott hajon a helyem és Elisabethnek el kell utazni valami izére és csak bened bizunk!
-Hmm rendben mennyi idő?-kérdeztem és Henryre néztem!
-6 év ha nem baj!-na itt nagyott nyeltem és bólintottam!
-Remélem elbucsuztál mert 6 év velem egy igazi pókol lesz!-mondtam és rá mosolyogtam Henryre!
-Na Jack megint hozza a formájátt!-mondta Elisabeth!
Rájuk mosolyogtam és elindultam a hajó felé!
-KÖTELETT LE ERESZTENI!-üvöltöttem és Lia egyből engedte le a kötelet!
-Fogd meg!-mondtam amire megfogta és felhuztak mineket!
-Üdv a fedélzetten!-mondtam amire bólintott és ránézett Liaára!
-Ne bámuld ennyire gyerek folyik a nyálad!-mondtam amjre észbe kapott!

•Karib-tenger kalózai a folytatás!•Onde histórias criam vida. Descubra agora