Jake Sparrow

234 15 0
                                    

~Lia Sparrow~

-Menyünk el oda ahonann a láda van és keresünk nyomokatt!-mondtam és Henryre néztem!

Oda mentem a kormányhoz és elő vettem a tájolót!
-Kelet fele kell menünk!-mondtam és balra tekerttem a kormányt!
Mentünk egy ideig és Henry mellém lépett!
-Milyen szép a csillagos éj nem?-kérdezte Henry és rá néztem aztán az égre!
-Igen!-mondtam és vissza néztem a tengere!
Hirtelen a derekamnál fogva Henry magához fordit és megcsókol!
Eltoltam magamtól és megpofoztam!
Elmentem és le mentem a celákhoz!
Elő vettem a pisztolyom és löttem páratt a patkányokra!
Vissza mentem és elő vettem a kardom és neki mentem Henrynek!
Elővette ő is a kardját és elkezdtünk csatátt vivni!
Megakadt a két kard egymásban és Henry ki verte a kezemből és az ővétt is a földre dobtta!
Elővettem a pisztolyom és rá szegezttem!
-Miért csináltad?-kérdeztem!
-Azért mert én szeretlek és azt szeretném hogy te is!-mondta és lesütöttem a szemem és le szegezttem róla a pisztolyt!
-Henry miért kell ezt csinálnod így nagyon meg nehezited a dolgomat!-mondtam!
-Szóval szeretsz?-kérdezte Henry amire ki kerekedtek a szemeim!
-Lehet....... de én inkább a tengerhez vonzodóm!-mondtam és ott hagytam!
Vissza mentem a kormányhoz!
-Igyunk hát pajtás jó-hó-hó!-sutottgtam magam elé!
-Lia!-mondta Henry!
-Huh?-néztem rá!
-Tényleg nem szeretsz?-kérdezte Henry!
-Ahh Henry én imádlak mint barát de nagyon kéttszer meg menteded az élettem ézért még ezt meghálálom valahogy!
-mondtam és elő vettem a tájolót!
-Tényleg?-kérdezte tölem és csak a szememett forgattam!
-Igen!-mondtam és rá néztem!
Vissza néztem és már ott is voltunk a szigeten!
Ki kötöttük a hajót és mentünk a sziget belseje felé!
Ott álltunk a barlang elött!
Be mentünk és elkezdtem keresgélni!
Henry a csontvázdomb mögött keresgélt én meg a többi helyen!
-Lia gyere!-üvöltötte Henry én már rohantam is!
-Mit találtál?-kérdeztem!
-Egy papírt!-momdta és a kezembe nyomta!
(Ez van a papíron!)
"Jake Sparrow a Fekete Gyöngy kapitánya,,!
-Mi?-kérdeztem!
-Ki az a Jake?-kérdezte Henry!
-Ez jó kérdés!-mondtam és a másik oldalára néztem!
(Ez van oda írva!)
"Portuga,,!
-Portuga?-kérdeztem és Henryre néztem!
-Irány Portuga!-mondtam és elindultam!
Oda értünk a hajóhoz de egy nagy meglepetés várt ránk!
-Lia Sparrow és Henry Turner mi szél hozta önöket Tuma szigetére?-kérdezte egy magas rövid hajú csaj!
-Huh ki kérdi?-kérdeztem és le ugrott elénk!
-Hát én!-mondta és le vette kalapját!
-Hát még mindig nem tudom hogy ki vagy!-mondtam és végig néztem rajta!
-Én vagyok Lucy  Davy!-mondta!
-Ez aztán ám a kalóz név!-mondtam és karba tettem a kezem!
-Miért a tiéd jobb?-kérdezte éppen válaszolni akkartam de Henry közbe vágott!
-Sokkal szebb és kalózós neve van mint a tied!-mondta és elkezdett nevetni Lucy!
-Jaj csak nem egy gerle párba futottam össze?-kérdezte Lucy és rám nézett!
-Jaj csak ez a gerle pár nehogy olomott löjön a szörös seggedbe!-mondtam és elő vettem a pisztolyom!
Ő is elő vette a pisztolyát!
-Tudod ha már így itt tartunk honann tudod a nevünket?-kérdezttem Lucytoll!
-Mindenki ismeri Jack Sparrow lányát és William Turner fiát!-mondta és nyeltem egy nagyott!
-És mit akarsz tölünk?-kérdezte Henry!
-Egy nagyon értékes dolgott amit elvetettek tölem!-mondta és fel nevettem!
-Mi olyan vicces?-kérdezte!
-Én töled elvenni egy dolgott és nem is ismerlek te aztán jól nyomod!-mondtam és nevettem tovább!
-Nem mond nekem semmit se a nevem?-kérdezte és rá néztem!
-Lucy Davy hmmm..........Davy Jones!-sutotgttam magam elé!
-Hát igen!-mondta és hátra dobta a haját!
-De hogy?-kérdeztem!
-Valahogy!-mondta!
Megjelent mögötte a legénysége és kardott vettek elő!
El raktam a pisztolyt és elő vettem a kardom!
Vállba lögtem Henryt megrezent és elő vette ő is a kardját!
Éppen csatába keztünk volna amikor......!
-Tudod nagyon rossz dolog kétt emberel szembe ennyi bolond!-mondta egy ismerős hang!
-Ahhjj!-mondtam és rá néztem Apára!
-Jack Sparrow és William Turner!-mondta Lucy!
Will le ugrott a hajórol és a legénységel együtt!
-És a 10 éves törvény?-kérdezte Apa és Will rá nézett!
-Én vagyok a kapitány és a törvényekett én hozzom!-mondta és elő vette a kardját és rám nézett utána a kezembe lévő kardra és elmosolyodott!
Lucy nekem ugrott nem figyeltem de Henry arrébb lökött és kardjávál védekezett!
Erre mérges lettem hogy sunnyi mondom kell ezt csinálni ezért fel álltam és bele szurtam Lucy hasábba a kardott!
-Ahh!-nyögte Lucy és utána ki huztam a kardott a hasából!
-Szabad?-kérdeztem Henrytől!
-Csak tessék!-mondta és megforgttam a kardott és Lucy szívébe szurtam!
Apa csak kikerekedett szemel nézett a legénység meg tátott szájal!
-És mivel én végezttem a kapitányottokal ezért én leszek a főnők és azt parancsolom hogy hagyátok el a hajót és kérek egy palackot!-mondtam és egy matroz a kezembe nyomta!
Oda mentem a hajóhoz és hozzá érintettem a palackot és már benne is volt a hajó!
-És mi lesz velünk?-kérdezték!
-Kérem a kardjaitokat!-mondtam és mindegyik elém dobta!
-És a pisztolyokat is!-momdtam és azt is elém dobták!
Fel vettem egyett és ki lödtem belőle 2 gólyót a harmadikat benne hagytam és azt eléjük dobtam!
Henry kezébe nyomtam a hajót és a kardott meg a pisztolyt fel vettem és oda vittem a hajónkra!
-Szigetett elhagyni a hajóknak!-mondtam és már húztam is fel a horgonyt!
Elmentünk pár méterre a szigetől és már láttam hogy pánikolnak hogy mit csináljanak!
-Lia Sparrow!-mondta Apa és a másik hajóra néztem!
Henryre nézttem!
-Át venéd a kormányt?-kérdeztem és bólintott!
-Henry Turner!-üvöltötte Will a másik hajóról és így körbe vettek minkett!
-Akk horgonyt le ereszteni!-mondtam unottan és Henry már ment is le ereszteni!
Megfogtam egy kötelett és át lendültem a Feket Gyöngyre Henry peddig a Bolygó Holandira!
-Mégis mire volt ez jó?-kérdezte Apa és én csak a padlót néztem!
-Szerettem volna egyedül hajózni és ilyenekett csinálni mint az előbb és amugy is tudok magamra vigyázni és te meg 14 évesen mentél el egydül a tengere!-mondtam karbatett kézel!
-De Lia nekem már csak te maradtál és nem akarom hogy bajod esen!-mondta!
-De tudok magamra vigyázni!-mondtam!
-Én azt tudom de nincs legénységed!-mondta apa az érvetlen okott!
-Apa az elöbb lehetett volna legénységem de nem kell látod hogy Henry és én jók vagyunk!-mondtam!
-Együtt vagytok?-kérdezte apa!
-Nem!-mondtam!
-Ohh!-mondta és húzta a szájatt!
-Mi az?-kérdeztem!
-Mert tudod Henry szerelmes beléd!-mondta apa!
-Tudnál valami újat mondani?-kérdeztem és rá néztem!
-Tudod?-kérdezete kerek szemekell!
-Igen ma mondta el!-mondtam!
-És te?-kérdezte!
-Apa le tisztázom még egyszer!-mondtam volna ha apa nem vág a szavamba!
-Neked a tenger én és a Gyöngy az amit szeretsz!-mondta és bólintottam!

•Karib-tenger kalózai a folytatás!•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora