~Lia Sparrow~
-Henry hahó!-mondtam és közben integettem a szeme elött!
-Hát...........!-mondta és egy gyors mozdúlatal bele dobta a tengerbe!
-Miért nem nézhetem meg?-kérdeztem és karba tettem a kezem.
-Oh....nekem mennem kell hív az ágyam úgyhogy jó éjt!-mondta és elment a többiekhez!
Miután eltünt egyböl Emile elöjött és szintén a tengerbe nézett!
Elkezdett hadónászni és hirtelen a doboz a fedélzetre esett én meg lecsaptam mint egy bogarat!
Kezembe vettem de nem mertem kinyitni ezért inkább zsebbre vágtam.
-Ezt meg hogy csináltad?-kérdeztem és ő csak mosolygott!
-Tudod már 1 hete tudom csak nem akartam elmondani!-mondta.
-Szóval boszorkány vagy!-mondtam és húztam a számat!
-Hát..igen de ne mond el senkinek létszi majd én elmondom nekik!-mondta és csak bólintottam és intetem és szobámba mentem és leraktam az asztalomra a dobozt és lefeküdtem VÉGRE aludni!Reggel arra ébretem hogy Henry az asztalomnál matatt!
Lassan felültem és nem vette észre!
Ölembe tettem a kezem és meborzoltam a hajam!
Elvette a dobozt az asztalomról és rám nézett és nagyon megilyedt!
-Azt most ragd vissza az asztalra!-mondtam és az asztalra mutattam és hirtelen elfutott én meg utána futottam egy rövid nadrágban és egy polóban és nagyon hideg volt föleg a lábam fázott mert nem volt rajtam csizma!
Elkezdett átfuttni a fedélzeten én meg megfogtam egy kötelet ès elé lendültem és elé pattanatam.
Kitéptem a kezéből a dobozt és vissza futtotam a szobámba és bezártam kulcsra az ajtót!
Vissza raktam az asztalra a dobozt és felöltöztem gyorsan és zsebembe raktam a dobozt nehogy valaki megint elvegye!
Csak egy valamit nem értek!
MIÉRT NEM MEREM KINYITNI A DOBOZT?Kimentem és nem láttam Henryt szóval nyugiba elővehetem a tájolót és keletre mutatott!
Nem volt senki se a fedélzeten úgyhogy nekem kellet a horgonyt felhúzni!
Portuga felé mentünk mert elfogyott a rum és kéne venni!
Pár percel késöbb Emile és Fred elöjöttek kézen fogva utánuk peddig Henry.
Elöttem áltak (vagyis mondhatin mert a kormány egy szintel fejebb van ők meg a fedélzeten maradtak!)
-Igen?-kérdeztem.
-Öhmm....szóval én..........boszorkány vagyok!-mondta Emile és fiúk nagyon meglepödtek rajtam kivül.
-Hogy mivan?-kérdezte Fred lesápadt arcal.
-És te meg sem lepödsz?-kérdezte Fred tölem.
-Én már tudtam és nem értem mit kell enyire felkapni a vizet?!-mondtam és forgatam egyett a kormányon.
Henry csak le volt sápadva.
-Én inkább megyek lefekszem!-mondta Henry.
-Rendben!-mondtuk egyszere és elment.
-Lia Emile és én együtt vagyunk!-mondta Fred amitől egy csepetsem lepödtem meg.
-Szerintem ezt is tudja!-mondta Emile.
-Ahogy mondod!-mondtam.
-Szerintem mi is megyünk aludni!-mondták egyszer és csak bólintottam és megfogták egymás kezét és elmentek!
Jó soha nem mondom ki ezt de nagyon aranyosak!
Egész este a kormány mellett voltam!
Henry olyan hajnal fele ébredt fel!
-Miért nem alszol?-kérdezte.
-Ezt én is kérdezhetném!-mondtam.
-Még mindig azon vagyok ki akadva hogy Emile egy boszorkány!-mondta és megfogattam a szemem.
-Emile ugyan az marad aki volt és nem változik semmi ha csak ti fiúk nem tesztek tönkre mindent!-mondtam és Henry előre nézett és előtünk egy hajó volt!
Elővettem a távcsövem és bele néztem!
-Tortugás zászló!-mondtam és ránéztem Henryre!
-Szólj Emiléknek!-mondtam és már futott is!
Én le futottam az ágyukhoz és mindegyikbe raktam 5-5 db ágyúgolyót!
Felrohantam és leküldtem Emiléket az ágyúkhoz én meg Henry fent maradtunk!
-Norington!-sugtam oda Henryhez.
-Lám lám csak nem Lia Sparrow és Henry Turnerel van szerencsém!-mondta Norington.
-Gondolom nálad is nem északra mutató iránytű van és puskapor nélküli pisztoly!-mondta Norington és felnevetek!
-Erre csak egy válasz van: ,,De rólam már halott!"-mondtam és bele mosolyogtam a képébe!-Ismerős?-kérdeztem és felnevetem!
Oda sugott valamit az egyik matróznak és az szaladt a másik irányba!
-Szerintem szólj Emilenek és Frednek hogy készüljenek!-mondtam.
-Egyetértek!-mondta és elfutott!
Norington nem mozdult a helyéröl és csak szúros szemel engem nézett!
-Lia készen állnak!-mondta Henry és bólintottam!
Elő rántottam kardomat és utána Henry is!
Utána Norington is elő vette a kardját!
-Löj!-üvöltőttük egyszere Norington egyszere és ágyúgolyók már a hajók külsejét sértették!
A másik hajósok átjöttek a mi hajónkra és nagy csatába csöpentünk!
Egymás után szurtúk le a csapatott de Henry egy rossz mozdulatal nem vétte ki igy a hasába szúródott a kard!
Ledermettem és hármunkban annyi düh kelettkezett hogy együtt ugrottunk neki annak a pasasnak!
-Emile segítenem kell Henrynek!-mondtam és közben kivéttem egy mozdulatott!
-Meny addig tartjuk itt a frontott!-mondta és oda futott Fredhez!
Oda rohantam Henryhez és megnéztem a sebbet!
-Nincs semmi baj ez csak egy vágás!-mondta de evel egyáltalán nem nyugtatott meg.
Megfogtam a kardom és szétvágtam a polóját utána rohantam egy hordóhoz és meritettem a rumos üvegembe vizett!
Vissza mentem és leöntöttem a sebbet utána bekötöttem a sebet és felültettem!
-Lia nem birúnk velük sokáig!-mondta Fred.
Láttam hogy körülöttünk van kétt hajó!
Leugrott róla apám a másikról peddig Will és a többi matrózok és mindenkit szó szerint le mészároltak!
-Henry!!!!-üvöltött Will és ide futott!
-Mi történt?-kérdezte.
-Nincs baj apa!-mondta Henry.
Aztán jött az én apám.
-Úúh öcsi téged aztán nem kicsit szúrtak meg!-mondta és elkezdte nézegetni a sebbet amit be kötöttem.
-Vigyük be Lia szobájába!-mondta apa és elkezdte felsegíteni Henryt!
Arrébb álltam és karba tettem a kezem és nyitogattam kifele az ajtót!
Lefektették az (ÉN) ágyamra és egyböl elaludt!
Behuztam a fügönyöket és gyújtottam egy tyerát és kimentünk!
-Úristen jól van Henry?-kérdezte Emile.
-Igen az elöbb aludt el!-mondtam és leültünk az ebédlöbe és elvettem az asztalról egy almát!
-Szóval........kéne az Iris nyaklánc csak van egy bökenő!-mondtam és bele haraptam az almába.
-Mi?-kérdezte Will.
Oda mentem a szekrényhez és kivetem belöle egy papírt és egy térképet!
Kinyitottam a térképet és rámutattam Discona szigetére.
-A szigetett ahol van a nyaklánc ott egy nagy mező veszi körül ami hajókat nem enged be, de hajó nélkül nem mehetünk oda!-mondta de apa közbe vágott.
-Mi lenne ha kicseleznénk?-kérdezte és leültem.
-Halgatlak!-mondtam és kereszbe tettem a lábam.
-Szóval az a mező csak a tenger felett van alul peddig nincs úgyhogy!-mondta apa de nem tudta befejzeni mert Will közbe vágott!
- Nem nem és nem!-mondta Will.
-Most mivan?-kérdezte apa egy fintorgásal.
-Nem emlékeszel mivan ha megint a nem élők közé ragadunk?-kérdezte Will.
-De nem napnyugtakör csináljuk hanem dél fele akkor sütt a legjobban a nap szóval a nap nem tud lemenni!-mondtam.
-Igaza van!-mondta Emile.-de ha arról van szó megbabrálhatom az időjárást!-mondta.
-Hogy?-kérdezték egyszere Will meg apa.
-Emile boszorkány!-mondtam és mégegyszere bele haraptam az almámba.
-Úúúú!-mondta apa és arrébb ült.
-Rendben akkor holnap reggel találkozunk és majd akkor jobban kiegészitjük a tervet!-mondta Will és fölállt.
-Hova mész?-kérdeztem.
-Holnap van a szülinapod az ajándékodat még nemnfejeztem be!-mondta Will és elment az ajtó fele és kiment!
-Ohhh tényleg!-mondtam megforgattam a szemem!
-Na én is megyek mert a rumos üvegek nem telnek meg maguktól!-mondta apa.
-Nem is tudtam hogy holnap lesz a szülinapod!-mondta Emile.
-Ezzel ketten vagyunk!-mondtam és felálltam.
-Szerintem mi megyünk aludni!-mondta Fred.
-Az jó lenne nagyon fáradt vagyok!-mondta Emile.
Megfogatam a térképet.
-Én is jó éjt!-mondtam és bementem a szobámba.
Henry még nagyba aludt aztán gondoltam akkor én majd még tanulmányozom a térképet.
Leültem az asztalomhoz és elővettem a tájólott kinyitottam és a térkép egyik sarkába raktam.
Elővettem egy papírt meg egy ceruzát és lerajzoltam az útvonalat ami kb.1 óra volt.
Amikor befejeztem akkor ébredt fel Henry.
-Jobban vagy?-kérdezte és becsuktam a tájólot és a térképet is.
-Mondhatni!-mondta és megpróbált fel ülni de felszisziszentett és vissza dobta magát!
Oda vittem a szekét az ágy melé és az azstalt és gyújtottam egy másik gyertyát és az ebédlöből hoztam még 2 székett!
Felsegitettem és megigazitottam a párnáját.
-Mindjárt jövök!-mondtam.
-Oké!-mondta és kimentem.
Kimentem leugrottam a fedélzetre és le a szobák felé!
Lementem és Fred és Emile egymás mellett aludtak.
Oda mentem és keltegetem őket de semmi vagy morogtak vagy megsem érezték!
Elővettem a pisztolyom és lelötem egy üres rumos üveget!
-Normális vagy?-kérdezte Fred.
-Nem.........tudom!-mondtam.
-Na gyertek Henry felébredt aztán gondoltam beszéljük meg a holnapot mert van egy olyan érzésem ha Will és az apám együtt gondolkodnak akkor ülhetünk egy jó pár órát mire kitalálják hogy hol vannak!-mondtam és karba tettem a kezem.
-Oké de csak kevés ideig mert nagyon fáradt vagyok!-mondta Emile.
-Na szuper na gyertek!-mondtam és elindultam a kijárat felé.
Elmentünk a szobámhoz és bementünk.
-Henry jól vagy?-kérdezte Emile Henry peddig jó hogyha észbe kapott!
-Igen már jobban!-mondta és végig nézett Freden.
Leültem és kerszbe tettem a lábam és kinyitottam a térképet és elővettem egy cerúzát.
-Leültök vagy mi lesz?-kérdeztem és gyorsan leültek.
-Na akkor reggel már azzal kezdünk hogy elhajózunk Discona szigetéig után megforditjuk a hajót és Emile az erejével lök egyett a hajón utána vissza forgatja a hajót!-mondtam és bólintottak.-a többi peddig megy magától!-mondtam.
-Oké és velem mi lesz?-kérdezte Henry.
-Majd én segitek!-mondta Emile.
-Ne használd az erőd ilyenre mert a varázslat csak rosszabit a sebben!-mondtam és karba tette a kezét!
-Jól van akkor mit csináljunk vele?-kérdezte és elgondolkoztam.
-Öhmm..........kéne víz, ecet, tű , és kötél!-mondtam és Henry rémülten nézet rám!
-Hozzom!- mondta Fred.
-Na jó én ezt nem fogom végig nézni!-mondta Emile felállt és kiment!
Bejött Fred és lerakta az asztalra a cuccokat és Emile után ment!
Belemártottam az ecetbe a tűt!
-Nagyon fog fájni?-kérdezte Henry és a kötelet közben átüztem a tűn.
-Attól füg!-mondtam és csomót kötöttem a szál végére.
-Mitöl?-kérdezte Henry.
-Valamitöl szerinted nekem kéne tudnom?-kérdeztem.
Bele kezdtem de még bele se szúrtam a tűt a húsábba felsikitott mint egy kislány!
-Ez most komoly?-kérdeztem és leültem az ágyszélére.
-Jól van de nagyon félek!-mondta Henry és felhúztam a szemöldököm.
Sóhajtottam és újra bele kezdtem és minden szúrásnál Henry egyre hangosabban síkitott!
-Kész van királylány!-mondtam és beledobtam a tűt az ecetbe.
-Kösz!-mondta és kimentem és kiöntöttem a tengerbe az ecetett de láttam benne valamit ami a hajó alá bújt!
Berohantam a szobába és a kardomért nyúltam meg a kalapómért!
Azon filóztam kell e a pisztoly aztán nem kockáztattam azt is zsebre vágtam!
-Mit csinálsz?-kérdezte Henry és megpróbált felállni de vissza ültettem.
-Csak valamit megnézek de mindjárt vissza jövök!-mondtam és megtöltötem a tartájt és kimentem a szobából és bezártam.
-Héjj mit csinálsz?-üvöltötte Henry és halotam ahogy az ajtón dörömböl!
Nem válaszoltam és a ravaszra tettem az újam és kimentem.
Körbe néztem és láttam a hórdóknál egy ki kukcskál szemet!
Oda mentem és lábamal arrébb löktem a hordót!
Johni volt az és nagyon megváltotott!
Nekem ugrott de a kardomat a hasábszúrtam és a földre teritettem és kihúztam a kardomat és láttam hogy John nem egyedül volt ezért a kormányhoz rohantam és élesen jobbra forgattam a kormányt igy lerázva a bal oldalaon lévő embereket vagy miket!
Az egész hajó dölt jobbra de a kormányt gyorsan balra forditottam igy megelőzve hogy átforduljunk!
Gyorsan meghúztam a vitorlákat hogy gsorsabban menyünk és lerázuk a hobbitokat vagy isten tudja miket!
Feljöttek Emilék és bele kapaszkodtak a hajó oldalába!
-Mit csinálsz?-kérdezte Fred üvöltve!
-Nézél mögém és megtudod!-üvöltöttem vissza és hátam mögé nézett és láttam a remületett az arcán!
Hátra néztem és 3 hajó a nyomunkban van!
-Ajajj!-mondtam és Emilere néztem.
-Tudom nem kéne evel játszanom de ha nem akarsz meghalni akkor varázsold el a hajót!-mondtam Emilenek és bólintott!
Emile elkezdett hadonászni a kezével és hirtelen akkora löketett kaptunk hogy jó ha a kormányt fogtam mert elestem volna úgy mint Fred.
-Henry?-kérdezte Emile.
-A szobában van bezártam!-mondtam és egy nagy puffanást hallotam aztán Henry jelent meg tiszta fit volt mintha nem lenne semmi baja!
-Jajj Henry jobban vagy?-futott oda hozzá Emile és megölelte Fred peddig csunyán nézett Henryre.
Előre néztem és egy szikla volt elöttünk úgyhogy egy széles jobbrát megint beválltottam!
Henry és Emile elesttek meg Fred kivétel velem!
Hátra néztem és már nagyon mesze voltak a ladikok!
-Emile a hajó lassitani kéne!-mondtam és Emile már babrált is a kezével és le lassultunk!
A közelben pont volt egy sziget így arra fele kormányoztam!
-Vitorlát kiengedni kötelet húz és a horgonyt...........MOST LEENGEDNI!-üvöltöttem és mindenki rohant csinálni amit kértem!
Lettetük a hajót és leszáltunk!
-Na akkor kikötjük a hajót és utána peddig majd meglátjuk!-mondtam és kikötöttük a hajót!
Elővettem a távcsővem és belenéztem hogy vanak még a hajók!
-Na látsz valamit?-kérdezte Emile.
-Nem nincs semmi szerencsére!-mondtam és össze csuktam a távcsővem és elraktam!
-Szerintem menyünk be a fásba és keresünk élelmet!-mondta Fred és a csipőmre tettem a kezem!
Aztán ott megéreztem valami doboz szerűt és eszembe jutott a doboz és kikerekedett a szemem.
-Valami baj van?-kérdezte Henry és rá néztem!
-Hehe.....NINCS ö és szerintem ne menyünk be mert bármi lehet bent aztán ha valakit elkapnak az gáz és mi csak négyen vagyunk!-mondtam és a hajó fele kezdtem hátrálni!
-Emile gyere!-mondtam és jött is!
Elkezdtem futni és utána Emile is!
A fiúk is utánunk futottak de felhúztam a kötelet nehogy utánunk jöjjenek!
-Lia azzonal enged le a kötelet vagy kimondalak!-mondta Fred és Emilevel együtt elkezdtünk nevetni!
-Majd én!-mondta Henry!
Emilevel arréb mentünk!
-Na mivan?-kérdezte és elővettem a dobozt.
-Ne mond azt hogy még nem nyitottad ki!-mondta Emile és elhuzttam a számat!
-Na akkor bonts már ki!-mondta Emile és ránéztem a dobozra és becsuktam a szemem és kinyitottam és egy nagy dobogás volt utána és kinyitottam a szemem és.............!Folyt.köv.
KAMU SEDANG MEMBACA
•Karib-tenger kalózai a folytatás!•
PertualanganNevem Lia Sparrow és apám Jack Sparrow nagyon sok kaland van úgyhogy ha az összes filmet láttad akkor ez neked való! Hozzáadott film/sorozat: Vámpírnaplók Kezdés:2017.12.27.⏰ (Az első 5 rész nem lett a legjobb de utána be indul és élvezettesé válik...